خرید وقت سفارت

خرید وقت سفارت عادی و  فوری کلیه کشورهای جهان با بهترین قیمت و سریعترین زمان ممکن

همراه با پکیج خدمات ویزا و مدارک مورد نیاز

امکان خرید برای کلیه کشورهای اروپایی و آمریکا

خرید وقت سفارت چیست؟

ارائه وقت سفارت کشورهای مختلف به منظور ایجاد نظم در یک فرآیند معین انجام می گردد. تمام افرادی که قصد تعیین وقت دارند باید وارد این فرآیند شوند و مراحل آن را طی کنند. شما پس از تعیین وقت سفارت ملزم می شوید که در یک تاریخ و زمان خاص در سفارت حاضر شوید. ورود به این فرآیند برای همه آزاد است اما بدلیل درخواست های بسیار بالا برای گرفتن وقت سفارت برخی از کشورها، نیاز است تا شما از خدمات حرفه ای شرکت های این حوزه استفاده کنید. این شرکت ها با توجه به ارتباطات، مهارت ها و دانش خود قادرند در سریع ترین زمان ممکن شما را در این فرآیند قرار دهند. برای خرید وقت سفارت شما می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

برای تعیین وقت سفارت، با توجه به نوع ویزا و کشور مقصد می توانید به صورت حضوری/آنلاین یا عادی/فوری اقدام کنید. در ادامه توضیحی از مراحل ثبت نام و همچنین مدارک مورد نیاز برای شما خواهیم آورد. توجه داشته باشید که همیشه باید 2 یا 3 ماه زودتر فرآیند اینکار را آغاز کند تا بتوانید با موفقیت آن را به پایان برسانید.

مراحل ثبت نام:

در توضیحات بالا اشاره کردیم، شما نیاز است قبل از مراجعه به سفارت وقت بگیرید. با اخذ این وقت ملزم می شوید تا در تاریخ و ساعتی که برای شما مشخص شده است به سفارت مراجعه کنید. لازم به ذکر است که هم اکنون امکان رزرو وقت سفارت خانه ها به صورت حضوری وجود ندارد. پس حتما از طریق سایت ها و حداقل 3 ماه زودتر فرآیند ثبت نام خود را شروع کنید. 

حالا به صورت خلاصه مراحل آن را مرور خواهیم کرد:

  1. ورود به سایت کارگزاری سفارت کشور مورد نظر: بسیاری از کشورها از کارگزاران مختلفی همچون ویزامتریک، VFS global و یا کارگزاری های دیگر برای امور کنسولی خود استفاده می کنند. در مرحله اول شما نیاز است وارد سایت این کارگزاری ها شوید. برای مثال شما برای سفارت آلمان می توانید از طریق سایت ویزامتریک اقدام کنید. 
  2. انتخاب کشور هدف: با توجه به اینکه این کارگزاری به کشورهای مختلفی معمولا خدمات می دهند، کشور هدف خود را از میان سایر کشورها انتخاب کنید.
  3. تعیین وقت آنلاین: شما در زمان تعیین وقت سفارت از طریق سایت، پس از ورود اطلاعات اولیه باید زمان مورد نظر خود را از میان زمان های پیشنهادی سایت انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اگر زمان شما کم است و در فرصت زمانی محدودی می خواهید در کشور مورد نظر خود باشید حتما وقت سفارت فوری را انتخاب کنید.
  4. فرم های سایت کارگزاری: پس از ثبت نام اولیه لازم است فرم های مربوطه در سایت تکمیل کنید. در برخی از موارد نیاز است این فرم ها را در داخل سایت آپلود کنید و در برخی دیگر نیاز است در زمان مراجعه به سفارت آن ها را به همراه داشته باشید. حتما در زمان پر کردن فرم ها به این نکته توجه داشته باشید.
  5. تاییدیه وقت سفارت و مراجعه حضوری به کارگزاری و یا سفارت خانه: معمولا در صورت انجام صحیح مراحل بالا شما باید ایمیلی را از سفارت خانه در تاییدیه وقت سفارت اخذ شده دریافت کنید. با توجه به این تاییدیه باید در زمان مقرر در محل سفارت یا کارگزاری آن حضور پیدا کنید. در این مرحله حتما مدارک لازم و پول نقد به همراه داشته باشید.
  6. کانفرم و یا ریجکت ویزای درخواستی: پس از تحویل مدارک و ثبت اطلاعات بیومتریک خود که در زمان مراجعه بر اساس وقت خود انجام داده اید شما دیگر تنها باید منتظر بمانید. تایید مدارک شما معمولا بین 1 تا 2 ماه زمان نیاز دارد.
امیدوارم بتوانید بر اساس فرآیند بالا رزرو وقت سفارت خود را بخوبی و بدون هیچ مشکل انجام دهید. اما در صورت نیاز می توانید بجای انجام مراحل بالا اقدام به خرید وقت سفارت کنید برای این منظور می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آیا خرید وقت سفارت مناسب من است؟

توصیه ما این است اگر تا کنون سفر خارجی نداشته اید تا حد امکان از خدمات آژانس های گردشگری و توریستی برای این منظور استفاده کنید. شما چون سابقه سفر ندارید احتمال رد شدن و ریجکتی شما بالا است، پس ریسک خود را کاهش دهید و از طریق آژانس ها اقدام کنید.

موضوع مهم دیگر کشور هدف است. کشورهای مثل آلمان، ایتالیا، آمریکا و کانادا تقاضای بسیار زیادی دارند، بعید است شما بدون دریافت مشاوره ای حرفه ای بتوانید در زمانی مناسب وقت خود را رزرو کنید و در سفارت خانه حاضر شوید.

نوع ویزا نیز دارای اهمیت فراوانی است. برای مثال ویزای تحصیلی، شنگن و توریستی همواره تقاضای بالای دارد، دریافت کانفرم این نوع از ویزاها نیز سخت پس استفاده از خرید وقت سفارت و کمک گرفتن از مشاوران حرفه ای می تواند مفید باشدو

شما برای خرید وقت سفارت کشورهای مختلف از جمله وقت سفارت اتریش، وقت سفارت سوئیس، وقت سفارت سوئد و کشورهای دیگر می توانید با مشاورن حرفه ای ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول :

در اینجا به برخی از سوال های رایج در زمان خرید وقت سفارت پاسخ خواهیم داد:

 چرا برای تعیین وقت سفارت باید هزینه‌ پرداخت شود؟

اگر شما بتوانید از طریق سایت سفارت خانه اقدام به رزرو وقت کنید، لازم نیست برای این منظور هزینه ای پرداخت کنید. اما متاسفانه با توجه به حجم بسیار بالای تقاضا، تعیین وقت سفارت بسیاری از کشورها، مثل آلمان یا ایتالیا به سختی انجام می‌شود. به طوری که در بعضی از مواقع در یک ساعت تمامی وقت‌ها تکمیل می‌گردد.

ما از طریق استفاده از نرم افزارهای مخصوص که در تمام روز های هفته و به صورت 24 ساعته در حال بررسی هستند، رزرو را برای شما انجام می دهیم و شما در واقع هزینه استفاده از این نرم افزارها را پرداخت می کنید. برای اطلاع از قیمت وقت سفارت می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با ما در تماس باشید.

آیا پس از خرید وقت ویزا انجام آن قطعی است؟

ما از طریق نرم افزارهای مناسب و کارشناسان با سابقه خود رزرو وقت سفارت را در زمان مقرر برای شما انجام خواهیم داد. اما توجه داشته باشید به برخی از دلایل این امر قطعی نیست، برای مثال ممکن است سفارت به صورت کلی زمانی برای رزرو را فعال نکند. اما در هر صورت احتمال موفقیت شما با خرید وقت به شدت افزایش پیدا می کند و می تواند خیال شما از این جهت آسوده باشد.

آیا با مراجعه حضوری به سفارت‌ها می‌توان وقت گرفت؟

متاسفانه خیر. سفارت خانه ها برای جلوگیری از ازدحام و بی نظمی از ارائه هرگونه خدماتی مربوط به تعیین زمان در سفارت خانه ها جلوگیری می کنند.

چه زمانی باید برای اخذ وقت سفارت اقدام کنیم؟

شما لازم است، حداقل 2 یا 3 ماه پیش از زمانی که می خواهید در کشور مقصد باشید برای گرفتن ویزا اقدام کنید. توجه داشته باشید که معمولا سفارت خانه ها یک تا دو ماه زودتر تمام وقت های خود را پر می کنند.

در هنگام مراجعه به سفارت چه مدارکی باید همراه داشته باشیم؟

برای هر نوع ویزا و هر کشوری این مدارک مختلف است برای اطلاع از مدارک لازم می توانید به مطالب ما در مورد ویزای هر کشور مراجعه کنید و یا ازخدمات مشاوره ای ما استفاده کنید.

نکات مهم در زمان مراجعه به سفارت:

  1. وقت‌شناس باشید: حتما سعی کنید حداقل نیم ساعت قبل از زمان خود در محل سفارت خانه حاضر شوید. همچنین اگر از شهرستان می آید حتما به ترافیک تهران توجه داشته باشید. توجه داشته باشید که  اگر دیر بیاید زمان سفارت خود را از دست خواهید داد و باید دوباره برای زمان سفارت اقدام کنید، که در نتیجه هم هزینه شما و هم زمان شما از دست می رود.
  2. دلار با یورو به صورت نقد همراه داشته باشید: در داخل سفارت برای صدور ویزا از شما هزینه ای دریافت می شود پس حتما مقدار دقیق آن را پیش از حضور در سفارت بدانید و به همراه داشته باشید.
  3. لباس مناسب بپوشید: ظاهر شما در برخورد با افسر صادرکننده ویزا موثر است. پس حتما لباس مناسب و ترجیحا رسمی بپوشید.
  4. وسایل غیر مجاز: تا حد امکان از آوردن هر گونه وسایل اضافی همراه خود بپرهیزید، چاقو، فندک و بسیار از لوازم دیگر هرگز در سفارت خانه کاربردی برای شما نخواهند داشت، پس با خود نیاورید.