رزرو وقــــــت

سفارت هلند

تماس رایگان برای مشاوره تخصصی :

کـارشـنـاسـان

امــــور ویــــزا و ســــــــفــــــــارت

خانم الوند
آقای رحیمی
خانم آتنا الوند
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.

از زبان مخاطبان

وقت سفارت

بشنوید

مخاطب 1

مخاطب 2

مخاطب 3

مخاطب 4

اطلاعات تماس با وقت سفارت

 ایران – تهران – میرداماد. بازار بزرگ میرداماد طبقه دوم واحد 203
همه روزه - 9 صبح تا 5 عصر
پرچم هلند
وقت سفارت هلند امستردام

صفر تا صد نحوه گرفتن وقت سفارت هلند

هلند یکی از کشورهای مهاجرتی محسوب می‌شود که تعداد زیادی متقاضی برای دریافت ویزا و اخذ وقت سفارت هلند دارد. تعیین وقت برای سفارت هلند اولین گام در اخذ ویزای این کشور است و برای این منظور باید مدارک لازم را به دقت بررسی کرده و از مشاوران مهاجرتی معتبر استفاده کنید. همچنین، حضور در سفارت هلند با آمادگی کامل احتمال موفقیت در اخذ ویزای هلند را افزایش می‌دهد.  کارگزاری VFS Global ارائه دهنده خدمات وقت سفارت این کشور در ایران است. در ادامه مطلب، با انواع ویزای هلند و مدارک مورد نیاز برای هر نوع آشنا خواهید شد.

انواع ویزای هلند برای سفر به این کشور

هلند کشوری زیبا در اروپایی شمالی است، که عضو پیمان شنگن می باشد و پول رسمی آن یورو است. سفر به کشور هلند برای بسیاری از مردم یک تجربه جذاب است. برای آغاز سفر به این کشور باید به انواع ویزای هلند آشنا باشیم. این کشور سه نوع ویزا برای ورود به خود ارائه می‌دهد.

  • ویزای توریستی: این نوع ویزا برای افرادی است که می‌خواهند به هلند به عنوان یک گردشگر سفر کنند. با این ویزا، شما می‌توانید به مدت حداکثر ۹۰ روز در هلند باقی بمانید. این ویزا به شما اجازه می‌دهد تا به‌طور مستقل به کشور سفر کنید و از جاذبه‌ها و فعالیت‌های مختلف هلند لذت ببرید.
  • ویزای کار: اگر قصد دارید در هلند کار کنید، باید ویزای کار درخواست کنید. این نوع ویزا به شما اجازه می‌دهد تا به مدت بیشتری در هلند باقی بمانید و به عنوان یک کارمند در یک شرکت یا سازمان مشغول به کار شوید. برای دریافت این ویزا، شما باید یک پیشنهاد کار از یک شرکت هلندی داشته باشید.
  • ویزای تحصیلی: اگر قصد دارید به عنوان دانشجو در هلند تحصیل کنید، باید ویزای تحصیلی درخواست کنید. با این ویزا، شما می‌توانید به مدت تحصیل در هلند باقی بمانید. برای دریافت این ویزا، شما باید پذیرش از یک دانشگاه هلندی داشته باشید.

با آشنایی با انواع ویزای هلند می‌توانید بر اساس اهدافتان و نیازهایتان ویزای مناسبی را در زمان تعیین وقت سفارت هلند انتخاب کنید.

مراحل دریافت ویزای هلند:

برای دریافت ویزای هلند، باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. تهیه فرم درخواست ویزا: به سایت VFS global مراجعه کنید، کشور مبدا را ایران و کشور مقصد را هلند انتخاب کنید. پس از این مرحله شرایط اخذ ویزا مورد نظرتان برای شما ظاهر می گردد. حالا شما باید درخواست خود را برای ایمیل اعلامی VFS global ارسال کنید. وقت سفارت هلند برای سه ماه بعد برای شما تعیین خواهد شد. سایت VFS علاوه بر هلند به بسیاری از کشورهای اروپایی همانند فرانسه، مجارستان و سوئیس نیز خدمات می دهد.
  2. تهیه مدارک مورد نیاز: برای درخواست ویزا، باید مدارکی مانند پاسپورت، عکس رنگی، بیمه مسافرتی و تمکن مالی تهیه کنید.
  3. پرداخت هزینه وقت سفارت: شما اگر خودتان قصد گرفتن وقت دارید نیازی به پرداخت هزینه نیست، البته این هزینه جدای از مبلغی است که در داخل سفارت از شما برای صدور ویزا گرفته می شودو
  4. مراجعه به سفارت هلند: پس از تهیه فرم درخواست ویزا و مدارک مورد نیاز، باید به سفارت هلند مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید.
  5. منتظر مجوز ویزا: بعد از ثبت درخواست ویزا، باید منتظر مجوز ویزا از سفارت هلند باشید.
  6. دریافت ویزا: پس از صدور مجوز ویزا، می‌توانید ویزا خود را از سفارت هلند دریافت کنید.
چنانچه دارای دعوت نامه باشید، امکان دسترسی به وقت سفارت هلند در 1 تا 2 هفته کاری به صورت فوری ممکن است. اما در غیراینصورت وقت سفارت شما معمولا برای 3 ماه بعد تعیین می گردد.
گرفتن وقت سفارت برای ویزای شنگن هلند
گرفتن وقت سفارت برای ویزای شنگن هلند

مدارک مورد نیاز وقت سفارت هلند

پس از گرفتن وقت، نوبت به آماده کردن مدارک لازم است. لازم است تمامی مدارک را با نهایت دقت آماده کنید؛ زیرا نقص یا کمبود هر کدام از این مدارک موجب ریجکت درخواست شما خواهد شد. این مدارک عبارتند از:
  • فرم درخواست ویزای هلند: آن را به طور کامل و با ریاست پر کنید. فراموش نکنید که پس از چاپ آن، در انتها امضا کنید.
  • پاسپورت معتبر شما: اطمینان حاصل کنید که پاسپورت شما بیش از 10 سال قدیمی نیست و حداقل سه ماه اعتبار برای تاریخی که قصد ترک هلند و ناحیه شنگن را دارید دارد.
  • دو عکس پاسپورتی: عکس‌ها نباید بیش از سه ماه قدیمی باشند و باید طبق الزامات عکس‌برداری برای درخواست ویزای شنگن هلند گرفته شوند.
  • کپی‌های ویزای‌های قبلی شما (اگر معتبر باشند).
  • بیمه سلامتی مسافرتی هلند: تاییدی که نشان دهد شما بیمه سلامتی معتبر برای سرزمین هلند و تمام منطقه شنگن دارید. بیمه شما باید برای اورژانس‌های پزشکی در منطقه شنگن با حداقل تحت پوشش 30,000 یورو باشد.
  • بلیط رفت و برگشت: مستندی که نشان می‌دهد شما بلیط پرواز رزرو کرده‌اید تا به هلند وارد شوید و از آنجا خارج شوید. این مستند باید شماره پروازها، تاریخ‌ها و اطلاعات شما را مشخص کند.
  • مدرک اقامت: مدرکی که نشان دهد شما در طول اقامت خود در هلند کجا اقامت خواهید داشت، مثل رزرو هتل.
  • مدرک وضعیت مدنی: این می‌تواند شامل شناسنامه ازدواج، شناسنامه فرزندان، شناسنامه مرگ همسر و ... باشد.
  • مدرک اعتبار مالی کافی برای دوره اقامت در هلند و ارائه گردش حساب سه ماه آخر خود برای نشان دادن تمکن مالی کافی
  • دعوت نامه: در صورت وجود کمک بزرگی به پذیرش درخواست شما خواهد کرد
مدارک ویزای هلند باید به زبان انگلیسی و توسط دارالترجمه رسمی ترجمه و ممهور شده باشند، همچنین نیازی به گرفتن تائیدیه از سوی دادگستری و وزارت امورخارجه نیست. با توجه به اینکه این کشور عضو پیمان شنگن می باشد می توانید برای اطالعات بیشتر به لیست مدارک نیاز ویزا شنگن نیز مراجعه کنید.

نتیجه گیری

برای داشتن یک سفر موفق به هلند، گرفتن وقت سفارت هلند در اولین زمان ممکن و دریافت ویزای مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. در این کشور، سه نوع ویزا وجود دارد که شامل ویزای توریستی، تحصیلی و تجاری می‌شوند. اخذ هر یک از این ویزاها نیازمند تهیه مدارک مختلف است.

برای اخذ ویزای توریستی، باید فرم درخواست و مدارک مورد نیاز را تهیه کرده و سپس به سفارت هلند مراجعه نمود. اما برای اخذ ویزای تحصیلی، نیازمند پذیرش از یک موسسه آموزشی هلندی هستید و برای اخذ ویزای تجاری باید اطلاعات مربوط به شرکت یا تجارت خود را ارائه دهید. در نهایت، با داشتن اطلاعات و راهنمایی‌های لازم، می‌توان به‌طور موفقیت‌آمیز ویزای سفر به هلند را دریافت کرد و سفری خاطره‌انگیز به این کشور داشت.

آدرس و تلفن سفارت هلند در تهران:

آدرستهران، خيابان شهيد لواساني (فرمانيه)، ديباجي، خيابان سنبل، نبش ارغوان غربي، پلاک 7
تلفن23660000 (021)
فکس23660490 (021)
روز و ساعت کاریيکشنبه تا پنجشنه، ساعت 7:30 تا 9
سایتhttps://visa.vfsglobal.com/irn/fa/nld/
ایمیل

دسترسی سریع به مطالب این مقاله

سایت وقت سفارت

سایت وقت سفارت به عنوان کارگزار وقت سفارت در تهران فعالیت دارد. برای درخواست ویزای اتحادیه اروپا و تایید مدارک متقاضیان، از مجموعه ما کمک بگیرید. سایت وقت سفارت مستقر در تهران با اخذ مدارک، درخواست ویزا و ارسال آن به تمامی سفارت خانه ها، روند بررسی درخواست ها را تسریع کرده است.

سایت وقت سفارت پس از بررسی مدارک، نتیجه پذیرش یا رد درخواست ویزا را اعلام می کند و ویزای مورد نظر برای افراد صادر می شود. رزرو وقت سفارت یکی از دغدغه های علاقه مندان به سفر به کشورهای خارجی به ویژه آلمان، ایتالیا، هلند و… است.

به دلیل حجم بالای درخواست‌ها و به‌ ویژه افزایش تعداد علاقه‌مندان به درخواست ویزا، بسیاری از سفارت‌ها در ایران نمی‌توانند به متقاضیان وقت ملاقات فوری یا سریع ارائه دهند.

به منظور ساده‌سازی رویه‌ها، سایت وقت سفارت تمامی مراحل درخواست، دریافت، تحویل مدارک را برعهده میگیرد تا متقاضیان کمتر درگیر روند پیچیده سفارت ها شوند.

در نهایت پس از تایید مدارک ویزای صادر شده، می توانید ویزای صادر شده را نیز از طریق سایت وقت سفارت دریافت کنید. برای تعیین وقت و تحویل مدارک ویزا به سایت وقت سفارت مراجعه کنید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *