رزرو وقــــــت

سفارت انگلیس

تماس رایگان برای مشاوره تخصصی :

کـارشـنـاسـان

امــــور ویــــزا و ســــــــفــــــــارت

خانم الوند
آقای رحیمی
خانم آتنا الوند
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.

از زبان مخاطبان

وقت سفارت

بشنوید

مخاطب 1

مخاطب 2

مخاطب 3

مخاطب 4

اطلاعات تماس با وقت سفارت

 ایران – تهران – میرداماد. بازار بزرگ میرداماد طبقه دوم واحد 203
همه روزه - 9 صبح تا 5 عصر
پرچم انگلیس
وقت سفارت انگلیس لندن

وقت سفارت انگلیس | آموزش تضمینی و فوری

شاید تصور کنید که گرفتن وقت سفارت انگلیس کاری بسیار عظیم و نشدنی است و باید چندین ماه وقت خود را صرف آن کنید و منتظر پاسخ آن بمانید. حتما فکر کردن به اینکه در زمان مصاحبه چه مدارکی نیاز دارید و چقدر زمان می‌برد تا سفارت به شما وقت بدهد هم شما را نگران کرده است. اما جای هیچ نگرانی نیست!ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم که تنها با چند تماس و جمع آوری چند مدرک، با کامل‌ترین اطلاعات از سفارت انگلیس وقت رزرو کنید. پس برای اطلاع از نحوه دریافت وقت انگلیس، تا انتهای مقاله همراه ما باشید

آیا سفارت انگلستان در تهران فعال است؟

یکی از بیشترین سوال‌هایی که متقاضیان برای مهاجرت به انگلستان می‌پرسند، این است که آیا سفارت انگلیس در تهران فعال است یا خیر؟ با وجودی تعطیلی سفارت انگلیس در ابتدای دهه 90، از سال ۱۳۹۴ به طور مجدد سفارت بریتانیا در تهران شروع به فعالیت کرده است. یعنی در عمل هم اکنون سفارت انگلیس در تهران ویزا می دهد.پس از بازگشایی سفارت افراد می‌توانند علاوه بر کشورهای امارات و ترکیه، از طریق سفارت تهران هم اقدام به اخذ ویزا کنند. اما باید توجه داشت سیاست های مهاجرتی و ویزای انگلستان بسیار سخت گیر است و افراد به راحتی نمی‌توانند ویزای این کشور را دریافت کنند و باید در این زمینه اطلاعات کامل و به روزی دریافت کرده باشید.البته لازم به ذکر است که بهتر است برای تعیین وقت سفارت انگلیس، متقاضیان از طریق ترکیه یا امارات اقدام کنند؛ زیرا انتخاب سفارت تهران برای تعیین وقت و صدور ویزا کار بسیار زمان‌بری است و افرادی که محدودیت زمان دارند، ممکن است که چندین ماه منتظر بمانند. از طرفی تعیین وقت در امارات و ترکیه هزینه‌ بیشتری در بر خواهد داشت اما محدودیت زمانی کمتری دارد. در نتیجه انتخاب یک سفارت برای تعیین وقت انگلیس و صدور ویزا، کاملا بستگی به شرایط و انتخاب افراد دارد.سفارت انگلیس در تهران

نحوه گرفتن وقت سفارت انگلیس در تهران:

قبل از تعیین وقت سفارت انگلستان باید بدانید که تمامی مراحل رزرو وقت به صورت اینترنتی انجام می‌شود. حتما قبل از تعیین وقت هدفتان از سفر را مشخص کنید و بدانید که باید برای صدور چه ویزایی درخواست می‌دهید. مثلا برای تحصیل به انگلستان مهاجرت می‌کنید یا برای کار؟ برای درمان به انگلستان سفر می‌کنید یا برای گردش؟ پس قدم اول تعیین هدف خود از مهاجرت است که باید متناسب با آن مدارک لازم را جمع‌آوری کنید. مراحل گرفتن وقت سفارت:
  1. برای رزرو وقت از سفارت انگلیس باید از طریق کارگزاری رسمی آن های یعنی vfs اینکار را انجام دهید.
  2. برای خود حساب کاربری بسازید و وارد آن شوید.
  3. نوع ویزای خود را مشخص کنید.
  4. فرم الکترونیکی درخواست ویزا را پر کنید.
  5. درخواستتان را به طور اینترنتی ثبت کنید.
  6. پس از اینکه درخواست ویزای خود را ثبت کردید، به صفحه تعیین وقت از سفارت انگلستان هدایت می‌شوید. زمان‌های خالی برای شما به نمایش گذاشته می‌شود و شما می‌توانید وقت مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  7. پس از تعیین وقت، باید هزینه مربوطه را بپردازید
  8. یک ایمیل به همراه لینک برای شما ارسال شود که در آن کد تایید و وقت سفارت برای شما قرار داده شده است.
نکته مهم این است که پس از انجام موفقیت آمیز تعیین وقت، از تمامی فرم‌هایی که پر کردید و رسید واریزی حتما پرینت و کپی بگیرید و امضا کنید. در روز تعیین وقت تمامی این برگه‌ها را به افسر مربوطه ارائه دهید.از آنجایی که درخواست ویزا برای کشور انگلستان زیاد بوده، این ویزا به راحتی به تمام افراد اعطا نمی‌شود و متقاضیان باید در هنگام درخواست ویزا، مدارک بسیار کاملی داشته باشند تا شانس با آن‌ها یار شود و ویزای انگلستان را دریافت کنند.همچنین برای تحویل مدارک و انگشت نگاری سفارت انگلیس در تهران از دفتر VFS تهران می توانید استفاده کنید. همچنین درخواست علاقه می توانید به دفاتر VFS درکشورهای همیساه مثل امارات یا ترکیه مراجعه کنید اما لزومی به اینکار نیست و سفارت انگلیس در تهران ویزا می دهد. توجه داشته باشید دفتر VFS  در تهران علاوه بر ویزای انگلیس در ارائه وقت سفارت کرواسی، وقت سفارت نروژ و بسیار دیگر از کشورهای اروپایی فعال است.

انواع ویزای انگلستان:

شما می توانید برای انواع ویزاهای مختلفی برای انگلستان تقاضا دهید، که شرح کوتاهی از شرایط هریک در ادامه برای شما آورده شده است:
  • ویزای توریستی: برای درخواست این نوع از ویزا حتما باید مدارک خود را به شکلی تحویل دهید که افسر بررسی کننده از بازگشت شما به کشور مطمئن شود. داشتن سفرهای قبلی متعدد، تمکن مالی مناسب و همچنین مشخث بودن برنامه سفر در این جهت کمک زیادی به شما خواهد کرد.
  • ویزای کاری: برای درخواست این نوع از ویزا شما حتما باید یک جاب آفر مشخص از یک شرکت انگلیسی باشید. این نوع از ویزا راحت تر از سایر ویزاها امکان تبدیل به مهاجرت دارد.
  • ویزای تحصیلی: برای درخواست این نوع از ویزا شما حتما باید دارای پذیرش از یکی از دانشگاه های انگلیس باشد. توجه داشته باشید در اکثر موارد ارائه مدارک زبان نیز الزامی می باشد.

مدارک مورد نیاز برای تعیین وقت سفارت انگلستان

در زمان تعیین وقت سفارت، باید مدارک شما کامل باشد؛ بنابراین به شما توصیه می‌شود از چندین ماه قبل به جمع آوری مدارک خود بپردازید. مدارک مورد نیاز برای جمع آوری شامل موارد زیر است:
  • کپی و اسکن صفحه اول پاسپورت فرد و همراهان
  • کپی فرم ثبت نام و تعیین وقت
  • دعوت نامه (در صورت داشتن) و دیگر مدارک هویتی همچون شناسنامه، کارت ملی و …
  • کپی برگه رزرو هتل و بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • انگیزه نامه مناسب برای دریافت ویزای انگلستان
  • کپی مدرک تحصیلی و دعوت نامه کاری با توجه به نوع ویزا

بررسی مدارک در سفارت انگلستان چقدر طول می‌کشد؟

زمانی که افراد در سفارت انگلستان حضور پیدا می‌کنند، باید برای بررسی مدارک و انگشت نگاری اقدام شود. زمان انگشت نگاری حدود ۲۰ دقیقه طول می‌کشد. اما زمان مصاحبه و بررسی مدارک کمی متفاوت خواهد بود. بسته به نوع ویزای شما و مدارکی که جمع آوری کردید، افسر مربوطه از شما مصاحبه کوتاهی خواهد کرد که زمان آن کاملا تقریبی است.اگر از طریق آنکارا یا استانبول اقدام به تعیین وقت سفارت انگلستان کرده‌ باشید، باید برگه عبور هم دریافت کنید. حتما دو روز قبل از موعد مقرر در استانبول یا آنکارا حضور پیدا کنید تا برگه عبور برای شما صادر شود و سپس برای پیکاپ پاسپورت اقدام کنید.بررسی مدارک در وقت سفارت انگلیس

نحوه گرفتن وقت فوری از سفارت انگلستان

گاهی شرایطی پیش می‌آید که شما زمان کافی برای منتظر ماندن سفارت ندارید و قصد دارید که در کمترین زمان ممکن و به صورت فوری وقت بگیرید. شما می‌توانید با پرداخت هزینه بیشتر، در زمانی حدود یک تا دو هفته از سفارت انگلستان وقت فوری دریافت کنید.اما در حال حاضر امکان تعیین وقت فوری انگلستان از تهران وجود ندارد. برای این کار باید از طریق کنسولگری انگلستان در ترکیه یا امارات وقت فوری رزرو کنید. نکته بسیار مهم برای گرفتن وقت فوری اینجاست که شما باید حتما تمامی مدارک به همراه ترجمه آن را به موقع به سفارت تحویل دهید و هزینه‌ای بیشتر از حد معمول برای وقت فوری واریز کنید.ویزای انگلیسسخن پایانی در خصوص تعیین وقت انگلستان در این مقاله در خصوص نحوه تعیین وقت سفارت انگلیس صحبت کردیم. برای تعیین وقت سفارت ضرورری است که ابتدا مراحل پر کردن فرم و بارگذاری مدارک را در سایت رسمی دولت انگلستان انجام دهید تا روز دقیق مصاحبه برای شما ایمیل شود. می‌توانید از طریق ترکیه و امارات و همچنین تهران زمان مربوطه را تعیین کنید. تمامی نکات و مدارک مورد نیاز در این مقاله برای شما آورده شده و با مطالعه آنها بدون هیچ نگرانی می‌‌توانید به سفارت انگلستان مراجعه کنید.

آدرس، تلفن و ایمیل سفارت انگلیس در تهران:

آدرستهران، خیابان فردوسی، نبش خیابان جمهوری، ضلع شمال غربی چهارراه استامبول
تلفن64052000 - 64052219 (021)
فکس64052289 (021)
روز و ساعت کارییکشنبه‌ها از ساعت ۸ الی ۱۳ و دوشنبه تا جمعه از ساعت ۸ الی ۱۴
سایتgov.uk
ایمیلBritishEmbassyTehran@fco.gov.uk

دسترسی سریع به مطالب این مقاله

سایت وقت سفارت

سایت وقت سفارت به عنوان کارگزار وقت سفارت در تهران فعالیت دارد. برای درخواست ویزای اتحادیه اروپا و تایید مدارک متقاضیان، از مجموعه ما کمک بگیرید. سایت وقت سفارت مستقر در تهران با اخذ مدارک، درخواست ویزا و ارسال آن به تمامی سفارت خانه ها، روند بررسی درخواست ها را تسریع کرده است.

سایت وقت سفارت پس از بررسی مدارک، نتیجه پذیرش یا رد درخواست ویزا را اعلام می کند و ویزای مورد نظر برای افراد صادر می شود. رزرو وقت سفارت یکی از دغدغه های علاقه مندان به سفر به کشورهای خارجی به ویژه آلمان، ایتالیا، هلند و… است.

به دلیل حجم بالای درخواست‌ها و به‌ ویژه افزایش تعداد علاقه‌مندان به درخواست ویزا، بسیاری از سفارت‌ها در ایران نمی‌توانند به متقاضیان وقت ملاقات فوری یا سریع ارائه دهند.

به منظور ساده‌سازی رویه‌ها، سایت وقت سفارت تمامی مراحل درخواست، دریافت، تحویل مدارک را برعهده میگیرد تا متقاضیان کمتر درگیر روند پیچیده سفارت ها شوند.

در نهایت پس از تایید مدارک ویزای صادر شده، می توانید ویزای صادر شده را نیز از طریق سایت وقت سفارت دریافت کنید. برای تعیین وقت و تحویل مدارک ویزا به سایت وقت سفارت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *