رزرو وقــــــت

سفارت مجارستان

تماس رایگان برای مشاوره تخصصی :

کـارشـنـاسـان

امــــور ویــــزا و ســــــــفــــــــارت

خانم الوند
آقای رحیمی
خانم آتنا الوند
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.

از زبان مخاطبان

وقت سفارت

بشنوید

مخاطب 1

مخاطب 2

مخاطب 3

مخاطب 4

اطلاعات تماس با وقت سفارت

 ایران – تهران – میرداماد. بازار بزرگ میرداماد طبقه دوم واحد 203
همه روزه - 9 صبح تا 5 عصر
پرچم مجارستان
وقت سفارت مجارستان

از صفر تا صد وقت سفارت مجارستان

مجارستان یکی از پرطرفدارترین مقصدهای مهاجرتی و مسافرتی برای ایرانی ها است. مجارستان جزو کشورهای شنگن بوده که علاوه بر موقعیت بسیار عالی، جاذبه‌های توریستی و گردشگری بسیار زیادی هم دارد و افراد زیادی هستند که آرزو دارند از این کشور زیبا بازدید کنند. شما برای گرفتن وقت سفارت مجارستان لازم است از طریق سایت VFS global اقدام کنید.شما احتمالا هم اکنون قصد تعیین وقت سفارت مجارستان و دریافت ویزا را دارید. حتما می‌دانید که مهم‌ترین مرحله پس از آماده کردن مدارک، دریافت وقت سفارت برای بررسی این مدارک و انجام امور انگشت نگاری است. یکی از بزرگ‌ترین دغدغه های افراد هم در هنگام مهاجرت به کشور مجارستان، همین نحوه گرفتن وقت سفارت از سفارت مجارستان در تهران است.برای تعیین این وقت، شاید به گوشتان خورده باشد که باید چندین ماه در صف بمانید تا نوبتتان شود. زیرا حجم تقاضاها بالا بوده و وقت‌های سفارت به‌ سرعت در حال تکمیل شدن است. ما اینجاییم تا شما را در گرفتن وقت از سفارت مجارستان در کمترین زمان ممکن راهنمایی کنیم. پس اگر می‌خواهید که با صفر تا صد نحوه گرفتن وقت از سفارت مجارستان آشنا شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

نحوه گرفتن وقت سفارت مجارستان در تهران چگونه است؟

در حال حاضر گرفتن وقت برای سفارت مجارستان فقط به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می‌شود. نکات مهم در مورد وقت گرفتن به صورت آنلاین:
  1. شرکت VFS کارگزار رسمی سفارت مجارستان در ایران است. VFS به شما وقت سفارت می دهد و برای انگشت نگاری و تحویل مدارک باید به این شرکت مراجعه کنید.
  2. جمع‌آوری اسناد مورد نیاز که ممکن است شامل پاسپورت معتبر، فرم درخواست ویزا، مدرک اقامت، و ترازمالی‌های مالی باشد. با توجه به اینکه مجارستان جز پیمان شنگن است برای اطلاع از چک لیست مدارک لازم می توانید به پست ما درباره مدارک لازم برای ویزای شنگن مراجعه کنید.
  3. پر کردن درست و صادقانه فرم درخواست ویزا.
  4. پرداخت هزینه ویزا که به تفاوت نوع و مدت ویزا بستگی دارد.
  5. تعیین وقت مراجعه به سفارت برای تحویل مدارک درخواستی. در پایان نیز برای تایید مطمئن شوید که وقت سفارت مجارستان به ایمیل شما ارسال شود.
  6. حضور در مصاحبه ویزای مجارستان.
  7. دقت کنید که حتما قبل از مراجعه وقت سفارت را رزرو کنید و پرینت ایمیل تایید آن را به همراه داشته باشید. VFS بدون وقت قبلی هیچ‌گونه مدارک و اطلاعاتی را از شما قبول نخواهد کرد.

انواع وقت سفارت مجارستان:

کارگزاری VFS مجارستان دو نوع وقت سفارت عادی و فوری را ارائه می کند.
  • وقت سفارت عادی: با این نوع از وقت شما می‌توانید 10 تا 15 روز بعد وارد سفارت مجارستان شوید.
  • وقت سفارت فوری: این وقت برای آن دسته افرادی مناسب است که باید به سرعت ویزا اخذ کنند. با این وقت می‌توانید برای 5 تا 7 روز آینده قرار ملاقات بگیرید. شما در مقابل این زمان زودتر باید هزینه بیشتری پرداخت کنید تا در مقابل بتوانید ویزای فوری مجارستان را بدست بیاورد.
عادی یا فوری بودن وقت، به هدف و تاریخ سفر شما بستگی دارد. سیستم وقت دهی سایت «VFS» به‌صورت خودکار برای شما وقت سفارت عادی را انتخاب می‌کند و شما قبل از شروع درخواست وقت باید گزینه فوری بودن را انتخاب کنید.نکات مهمی که در خصوص تعیین وقت مجارستان باید بدانید!چند نکته کوتاه که بعد گرفتن وقت موفق سفارت مجارستان بهتر است به آن ها توجه کنید:
  1. پس از تعیین وقت سفارت مجارستان، امکان هیچ گونه کنسلی یا تغییر وقت وجود ندارد.
  2. اگر در زمان تعیین شده نتوانید در سفارت حضور پیدا کنید، تا دو ماه دیگر امکان دریافت وقت مجدد برای سفارت را ندارید.
  3. بهتر است نیم ساعت زودتر از زمان مقرر در سفارت حضور پیدا کنید.
  4. اگر در پرونده شما کسری یا نقصی وجود داشت، سعی کنید همان روز مشکل را برطرف کنید و به روز دیگر موکول نکنید.
  5. این امکان وجود دارد که در صورت تحویل مدارک، مصاحبه‌ای از شما صورت نگیرد و تنها مدارک شما بررسی شده و انگشت نگاری انجام شود.
  6. حتما نام و نام خانوادگی و شماره پاسپورت برای تعیین وقت را چک کنید. زیرا در صورت وجود مغایرت با اطلاعات پاسپورت، مدارک شما بررسی نمی‌شود.

مدارک لازم برای ویزای مجارستان:

ما در اینجا لیستی برخی از مدارک که لازم است به همراه داشته باشید، ذکر شده است:
  • فرم درخوسات ویزای مجارستان
  • برگه تعیین وقت سفارت مجارستان
  • پاسپورت دارای ۶ ماه اعتبار
  • 2 عدد عکس پاسپورتی
  •  گذرنامه فعلی متقاضی به همراه کلیه گذرنامه های قبلی
  • بلیت رفت و برگشت و واچر هتل
  • پرینت از صفحه نوبت سفارت ایتالیا از طریق کارگزاری یا کنسولگری
  • تمکن مالی و ارائه گردش حساب سه ماه آخر خود برای نشان دادن تمکن مالی کافی
  • دعوت نامه: برای سفارمجارستان داشتن دعوت نامه اجباری نیست.
پیشنهاد ما این است قبل از وقت سفارت مجارستان خود حتما این مدارک را چک کنید و از صحیح و کامل بودن آن ها مطمئن شوید.
نمونه ویزا مجارستان
نمونه ویزا مجارستان

انواع ویزا مجارستان:

در این بخش اطلاعاتی درباره تیپ‌های مختلف ویزا مجارستان را بررسی خواهیم کرد. شرایط مربوط به ویزای مجارستان ممکن است بسته به نوع وقت و مدت اقامت متفاوت باشد.
  1. ویزای تفریحی یا گردشگری: در صورتی که به عنوان یک گردشگر وارد مجارستان می‌شوید و فقط قصد دارید برای تفریح به این کشور سفر کنید، باید برای ویزای شنگن توریستی اقدام کنید. شما با گرفتن شنگن علاوه بر امکان سفر به مجارستان می توانید از 26 عضو دیگر پیام شنگن نیز، همچون ایتالیا، آلمان، اسپانیا و فرانسه بازدید کنید.
  2. ویزای تحصیلی یا دانشجویی: هزینه کمتر تحصیل و زندگی در مجارستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی، یکی از مهم‌ترین دلایل جذابیت این کشور برای تحصیل است. معمولاً دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی در این شور معاف از پرداخت هزینه وقت سفارت هستند. دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی، ۹ ماه اجازه دارند در این کشور بمانند و به جستجوی کار بپردازند. اگر در مجارستان بتوانید کار نیز پیدا کنید دریافت ویزای کاری بسیار سریع و آسان است.
  3. ویزا کاری یا تجاری: مجارستان دارای بازار کار بسیار خوبی است به صورتی که نرخ بیکاری آن تنها 3.5% است. شما برای دریافت ویزا کار مجارستان حتما نیاز به دریافت پیشنهاد کار از یکی از شرکت های فعال در این کشور دارید. در صورتی که قصد دارید برای کار تجاری و یا ارتباط با شرکت‌ها و سازمان‌ها در مجارستان وارد این کشور شوید، هزینه متفاوت خواهد بود.
توجه داشته باشید که این هزینه ها از طرف خود سفارت گرفته می شوند و به صورت کلی جدای از قیمت وقت سفارت هستند.

پرسش‌های متداول

تعیین وقت سفارت چند روز طول می‌کشد؟پس از اینکه درخواست خود را در سایت ثبت کردید، معمولا 5 تا 10 کاری طول می‌کشد تا سفارت به شما نوبت دهد.چقدر زمان لازم برای صدور ویزای مجارستان است؟زمان صدور ویزای مجارستان ممکن است متغیر باشد، اما به طور معمول حدود 5 تا 10 روز زمان می‌برد. توصیه می‌شود به موقع درخواست خود را ارسال نمایید.آیا گرفتن وقت سفارت برای درخواست ویزا الزامی است؟بله، اینکار اجباری است. برای وقت سفارت مجارستان شما باید از خدمات کارگزاری VFS global استفاده کنید.چه دلایل معمولی برای ریجکت ویزا وجود دارد؟دلایل مختلفی برای رد درخواست ویزا وجود دارد، از جمله اسناد ناقص، ترازمالی‌های ناکافی، یا نقض‌های گذشته ویزا. برای افزایش شانس تایید ویزا، ضروری است که تمامی الزامات را رعایت نمایید. همچنین حتما سعی کنید مدارکی که نشان دهنده وابستگی شما به کشور است به همراه داشته باشید.نتیجه‌گیریدر پایان، لازم به ذکر است توجه به الزامات ویزا در برنامه‌ریزی سفر به مجارستان بسیار حیاتی است. حتما در زودترین زمانی که می توانید وقت خود را از وی اف اس مجارستان سفارت رزرو کنید. مدارک خود را نیز به صورت کامل و ترجمه شده آماده کنید و حتما از کافی و درست بودن آنان مطمئن شوید. با دنبال کردن رهنمودها و آماده‌شدن به خوبی، شما می‌توانید فرآیند درخواست ویزا را با آسانی طی کرده و از اقامت در این مقصد زیبای اروپایی لذت ببرید.

آدرس و تلفن سفارت مجارستان در تهران:

آدرستهران، دروس، میدان هدایت، خیابان شادلو، شماره ۱۰
تلفن۰۴۵۲۲۲۵۵-۰۴۶۰۲۲۵۵
فکس
روز و ساعت کارییکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح
سایتhttps://teheran.mfa.gov.hu/eng
ایمیل

دسترسی سریع به مطالب این مقاله

سایت وقت سفارت

سایت وقت سفارت به عنوان کارگزار وقت سفارت در تهران فعالیت دارد. برای درخواست ویزای اتحادیه اروپا و تایید مدارک متقاضیان، از مجموعه ما کمک بگیرید. سایت وقت سفارت مستقر در تهران با اخذ مدارک، درخواست ویزا و ارسال آن به تمامی سفارت خانه ها، روند بررسی درخواست ها را تسریع کرده است.

سایت وقت سفارت پس از بررسی مدارک، نتیجه پذیرش یا رد درخواست ویزا را اعلام می کند و ویزای مورد نظر برای افراد صادر می شود. رزرو وقت سفارت یکی از دغدغه های علاقه مندان به سفر به کشورهای خارجی به ویژه آلمان، ایتالیا، هلند و… است.

به دلیل حجم بالای درخواست‌ها و به‌ ویژه افزایش تعداد علاقه‌مندان به درخواست ویزا، بسیاری از سفارت‌ها در ایران نمی‌توانند به متقاضیان وقت ملاقات فوری یا سریع ارائه دهند.

به منظور ساده‌سازی رویه‌ها، سایت وقت سفارت تمامی مراحل درخواست، دریافت، تحویل مدارک را برعهده میگیرد تا متقاضیان کمتر درگیر روند پیچیده سفارت ها شوند.

در نهایت پس از تایید مدارک ویزای صادر شده، می توانید ویزای صادر شده را نیز از طریق سایت وقت سفارت دریافت کنید. برای تعیین وقت و تحویل مدارک ویزا به سایت وقت سفارت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *