رزرو وقــــــت

سفارت دانمارک

تماس رایگان برای مشاوره تخصصی :

کـارشـنـاسـان

امــــور ویــــزا و ســــــــفــــــــارت

خانم الوند
آقای رحیمی
خانم آتنا الوند
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.

از زبان مخاطبان

وقت سفارت

بشنوید

مخاطب 1

مخاطب 2

مخاطب 3

مخاطب 4

اطلاعات تماس با وقت سفارت

 ایران – تهران – میرداماد. بازار بزرگ میرداماد طبقه دوم واحد 203
همه روزه - 9 صبح تا 5 عصر
پرچم دانمارک
وقت سفارت دانمارک

از صفر تا صد وقت سفارت دانمارک

شما اگر در حال مطالعه این مقاله هستید، حتما قصد بازدید، مهاجرت، تحصیل و یا کار در دارنمارک را دارید.  احتمالا هم در مرحله تعیین وقت سفارت دانمارک و دریافت ویزا هستید. حتما می‌دانید که مهم‌ترین مرحله پس از آماده کردن مدارک، دریافت وقت سفارت برای بررسی این مدارک و انجام امور انگشت نگاری است. یکی از بزرگ‌ترین دغدغه های افراد هم در هنگام مهاجرت به کشور دانمارک، همین نحوه گرفتن وقت سفارت از دانمارک است.برای تعیین این وقت، احتمالا می دانید که ممکن است لازم باشد تا چندین ماه در صف بمانید تا نوبتتان شود. زیرا حجم تقاضاها بالا است و وقت‌های سفارت به‌ سرعت در حال تکمیل شدن است. ما در اینجا شما را با فرآیند گرفتن وقت سفارت و مدارک لازم برای آن آشنا خواهیم کرد تا بتوانید در کمترین زمان ممکن وقت خود را رزرو کنید. پس اگر می‌خواهید که به صورت کامل و با صفر تا صد نحوه گرفتن وقت از سفارت دانمارک آشنا شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

چرا باید دانمارک را انتخاب کنیم؟

دانمارک یکی از پرطرفدارترین مقصدهای مهاجرتی و مسافرتی برای ایرانی ها است. دانمارک جزو کشورهای شنگن بوده که علاوه بر موقعیت بسیار عالی، جاذبه‌های توریستی و گردشگری بسیار زیادی هم دارد و افراد زیادی هستند که آرزو دارند به بازدید زیبایی های این کشور بروند.علاوه بر جاذبه‌های توریستی، کشور دانمارک یکی از مقصدهای مهم برای ادامه تحصیل است. امکانات آموزشی پیشرفته و رتبه‌ی بالای دانشگاه، سطح بالای اساتید، هزینه تحصیل مقرون به صرفه و … موجب شده تا دانشجویان زیادی از سراسر کشور برای ادامه تحصیل به این کشور مهاجرت کنند. یکی دیگر از دلایل مهاجرت افراد علاوه بر تحصیل، کار و اشتغال است.برای تمامی موارد گفته شده، ضروری است که ابتدا ویزای دانمارک را دریافت کنید. در واقع مهم‌ترین مرحله برای ورود به این کشور، دریافت ویزا است. برای دریافت ویزا ابتدا باید مدارک خود را آماده کنید. سپس این مدارک باید به سفارت دانمارک تحویل داده شوند و در صورت بررسی و تایید، ویزا به شما داده می‌شود. البته توجه داشته باشید که گرفتن وقت برای رفتن به سفارت کار چندان راحتی نیست! ما سعی داریم در این مقاله این کار را برای شما راحت‌تر کنیم.

نکات مهمی که در خصوص تعیین وقت دانمارک باید بدانید!

  1. شرکت وی اف اس گلوبال کارگزار رسمی سفارت دانمارک در ایران است.
  2. پس از تعیین وقت سفارت دانمارک، امکان هیچ گونه کنسلی یا تغییر وقت وجود ندارد.
  3. اگر در زمان تعیین شده نتوانید در سفارت حضور پیدا کنید، تا دو ماه دیگر امکان دریافت وقت مجدد برای سفارت را ندارید.
  4. بهتر است نیم ساعت زودتر از زمان مقرر در سفارت حضور پیدا کنید.
  5. اگر در پرونده شما کسری یا نقصی وجود داشت، سعی کنید همان روز مشکل را برطرف کنید و به روز دیگر موکول نکنید.
  6. این امکان وجود دارد که در صورت تحویل مدارک، مصاحبه‌ای از شما صورت نگیرد و تنها مدارک شما بررسی شده و انگشت نگاری انجام شود.
  7. حتما نام و نام خانوادگی و شماره پاسپورت برای تعیین وقت را چک کنید. زیرا در صورت وجود مغایرت با اطلاعات پاسپورت، مدارک شما بررسی نمی‌شود.

نحوه گرفتن وقت سفارت دانمارک در تهران چگونه است؟

در حال حاضر گرفتن وقت برای سفارت دانمارک فقط به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می‌شود. نکات مهم در مورد وقت گرفتن به صورت آنلاین:
  • شرکت VFS کارگزار رسمی سفارت دانمارک در ایران است. (این شرکت کارگزار رسمی بسیاری از سفارت خانه های خارجی مثل بلژیک، استونی، نروژ و مجارستان در ایرن است)
  • VFS به عنوان کارگزار رسمی سفارت دانمارک به شما وقت سفارت می دهد. شما برای انگشت نگاری و تحویل مدارک باید به آدرس این شرکت در زمان مقرر شده مراجعه کنید.
  • برای رزرو وقت ابتدا باید برای خود در سایت vfs حساب بسازید و وارد آن شوید. سپس با توجه به کشور مقصد و هدف خود از سفر نوع ویزای مورد نظر خود را تعیین کنید.
  • سپس از میان تاریخ‌های موجود، زمانی که برای شما مناسب تر است را رزرو کنید.
  • توجه کنید باید به صورت آنلاین هزینه وقت را پرداخت کنید. پس از پرداخت هزینه مطمئن شوید که ایمیل تایید وقت سفارت و پرداخت هزینه برای شما ارسال شده باشد.
  • دقت کنید که حتما قبل از مراجعه خود وقت سفارت را رزرو کنید. پرینت ایمیل تایید و هزینه پرداختی آن را به همراه داشته باشید.
توجه داشته باشید که امکان رزرو وقت به صورت حضوری و مراجعه مستقیم از سفارت دانمارک وجود ندارد. طبق اطلاعیه‌ این سفارت، رزرو وقت تنهای از طریق سایت VFS global ممکن است. پس روش های دیگری همچون ارسال ایمیل و تماس تلفنی با کنسولگری موجب دریافت وقت موفق نخواهند شد.
سایت vfs برای گرفتن وقت سفارت دانمارک
سایت vfs برای گرفتن وقت سفارت دانمارک

انواع وقت سفارت دانمارک:

کارگزاری VFS دانمارک دو نوع وقت سفارت عادی و فوری را ارائه می کند.
  • وقت سفارت عادی: با وقت عادی شما می‌توانید 15 تا 30 روز بعد وارد سفارت دانمارک شوید.
  • وقت سفارت فوری: این نوع از وقت برای افرادی مناسب است که عجله دارند و می خواهند حتما در تاریخ معینی در دانمارک باشند، مثلا برای ثبت نام دانشگاه، حضور در محل کار و یا شرکت در نمایشگاه های تجازی و هنری. با این ویزا می‌توانید برای 5 تا 7 روز آینده وارد سفارت شوید. وقت سفارت فوری معمولا در مقایسه با وقت عادی دارای هزینه بیشتری است که توسط سفارت از شما گرفته می شود.
  • عادی یا فوری بودن وقت سفارت خود را بر اساس هدف و فوریت واقعی درخواست ویزا و مهاجرت خود تنظیم کنید و از درخواست بدون دلیل وقت فوری پرهیز کنید.

بعد از دریافت وقت، چه مدارکی با خود ببریم؟

برای رزرو وقت سفارت دانمارک، شما تنها نیار به پاسپورت دارید. اما اطلاعات زیر در زمان ثبت نام در سایت VFS از شما گرفته خواهد شد:
  • شهر محل سکونت (ترجیحا تهران را انتخاب کنید)
  • کشوری که قصد بازدید آن را دارید (در اینجا دانمارک)
  • مشخص کردن مرکز کارگزاری برای تحویل مدارک (تهران، سفارت دانمارک)
  • نوع ویزای درخواستی (با توجه به هدف خود از سفر نوع ویزای مورد نظر خود را انتخاب کنید، برخی از انواع ویزاهای رایج: شنگن، بازدید از اعضای خانواده، توریستی، کاری، تحصیلی و پزشکی هستند)
توجه داشته باشید که مدارک و اطلاعات ارائه شده در زمان ثبت نام تنها برای گرفتن وقت هستند و شما برای دریافت ویزا باید مدارک بسیار بیشتری را ارائه دهید. شما می توانید از طریق شمارههای موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیردتا بر اساس نوع ویزای و هدف شما از سفر شما را راهنمایی کنند. ما در اینجا لیست اولیه ای از برخی مدارک لازم برای پذیرش درخواست ویزای شما را آورده ایم: شما می توانید برای مشاهده چک لیست کامل ویزای شنگن به پست ما در این زمینه مراجعه کنید.
  • دعوت نامه: با توجه به سخت گیری سفارت دانمارک داشتن دعوت نامه تقریبا اجباری است. دعوت نامه باید با ذکر تاریخ ورود و خروج و به صورت دقیق تهیه شده باشد.
  • پاسپورت دارای ۶ ماه اعتبار و دارای صفحه خالی، بهتر است مدارک مرتبط به سفرهای قبلی خود را نیز به همراه داشته باشید.
  • سه قطعه عکس سه در چهار و با توجه به قوانین عکس های پاسپورتی
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  • پرینت از صفحه ایمیل تایید وقت سفارت و پرداخت هزینه آن
  • ارائه مدرک تحصیلی به همراه ترجمه و ریز نمرات برای دریافت ویزای تحصیلی باید دارای مهر دارالترجمه رسمی باشد
  • ارائه محل اسکان و رزرو نوبت برای دریافت ویزای گردشگری، مثلا ارائه واچر هتل
  • ارائه مدرک شغلی و پذیرفتن کارفرما برای دریافت ویزای کاری، یا همان جاب آفر
  • گردش حساب سه ماه آخر برای نشان دادن تمکن مالی کافی، باید به یورو تهیه شده باشد و توسط بانک صادر کننده ممهور شده باشد
یکی از دلایل اصلی ریجکت ویزای دانمارک عدم اطمینان افسر مصاحبه کننده از بازگشت شما به کشور است. پس مدارکی همچون سابقه سفرهای قبلی، تمکن مالی، املاک و یا سایر موارد می تواند در پذیرش درخواست ویزای شما موثر باشد. قبل از وقت سفارت دانمارک و مراجعه حضوری در کارگزاری vfs، حتما این مدارک را چک کنید و از صحیح و کامل بودن آن ها مطمئن شوید تا بتوانید براحتی ویزای خود را دریافت کنید.
نمونه ویزای کشور دانمارک
نمونه ویزای کشور دانمارک

سوالات رایج برای ویزای دانمارک:

تعیین وقت سفارت چند روز طول می‌کشد؟پس از اینکه درخواست خود را در سایت ثبت کردید، معمولا 10 تا 15 روز طول می‌کشد تا کارگزاری vfs به شما نوبت دهد. پس اگر قصد سفر به کشور دانمارک را دارید، ضروری است از دو ماه قبل برای دریافت ویزای خود اقدام کنید. پس از مراجعه به سفارت و بررسی مدارک و انگشت نگاری، بسته به نوع ویزای شما، در صورت تایید مدارک حدود دو تا چهار هفته طول می‌کشد تا ویزای شما ارسال شود.هزینه رزرو نوبت سفارت دانمارک چقدر است؟در صورتی که خودتان از طریق سایت VFS اقدام کنید هزینه آن 32 یورو برای هر نفر است. البته به غیر از این هزینه شما مبلغ 200هزار تومان برای وقت سفارت پرداخت می کنید، این هزینه پس از حضور شما برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به شما عودت داده می شود. همیشه این امکان وجود دارد که قیمت ها توسط سفارت دانمارک تغییر کنند، لذا همیشه لازم است از طریق سایت سفارت و یا کارشناسان ما از قیمت های جدید مطلع شوید.لغو یا تغییر تاریخ وقت سفارت:باید در زمان لغو یا تغییر وقت سفارت دانمارک به نکات زیر توجه داشته باشید:
  • لغو و تغییر وقت سفارت تا 2 روز قبل از وقت سفارتی که رزرو کرده اید، مجاز است. در این شرایط کل هزینه شما عودت داده می شود. اما اگر  پس از این زمان اقدام کنید، هیچ وجهی به‌حساب شما عودت داده نمی‌شود.
  • عدم حضور شما در روز قرار ملاقات به معنی کنسل شدن وقت شما است. برای وقت سفارت جدید باید مجددا از ابتدا اقدام کنید.
ریجکت درخواست ویزای دانمارک:برخی از مهمترین دلایل به شرح زیر است:
  • عدم ارائه دعوت نامه: اگر دعوت نامه ندارید، احتمالا موفقیت شما بسیار پایین است و احتمالا در صورت درخواست، زمان و هزینه شما هدر می رود.
  • متقاعد نشدن افسران ویزا از هدف سفر به دانمارک، حتما در این مورد از پیش فکر کنید و جواب های خود را آماده کنید
  • عدم توانایی در پرداخت هزینه های اقامت در دانمارک، بهتر است مدارکی که نشان دهنده مکان اقامت شما است را از پیش آماده کرده باشید
  • ارائه مدارک جعلی و یا غیر واقعی یا دارای غلط های املایی، مثلا دارالترجمه در مدارک مختلف اسم شما را به شکل های مختلفی ذکر کرده است
  • ارائه بیمه مسافرتی نامعتبر یا ناکافی، بیمه شما باید در سراسر منطقه شنگن معتبر باشد، 30هزار یورو اعتبار داشته باشد و کل زمان حضور شما در دانمارک را پوشش دهد.
توجه داشته باشید امکان رفع ریجکتی برای ویزای دانمارک وجود ندارد. شما ۶ ماه بعد و با برطرف کردن نواقص پرونده خود می توانید دوباره درخواست وقت سفارت بکنید.

سخن پایانی:

با مطالعه این مقاله، از ضرورت تعیین به موقع وقت سفارت دانمارک برای درخواست ویزای این کشور مطلع شدیم. بگونه‌ای که این اقدام برای دریافت ویزای دانشجویی، کاری یا گردشگری و سایر انوع ویزا لازم است. در این فرآیند، سفارت دانمارک مدارک شما را بررسی کرده و اقدام به انگشت‌نگاری می‌نماید. برای تعیین وقت در سفارت دانمارک، باید به وب‌سایت کارگزاری vfs مراجعه کرده و تا حداکثر 15 روز منتظر بمانید تا وقت مناسب برای شما تعیین شود.هزینه تعیین وقت سفارت به ویزای مورد نظر و خدمات مورد نیاز شما بستگی دارد و از تمام افراد به یک شیوه یکسان دریافت نمی‌شود. تمامی مراحل موردنیاز برای تعیین وقت سفارت در این مقاله شرح داده شده است، و با رعایت نکات مذکور، شما می‌توانید به راحتی و به سفارت دانمارک در تهران مراجعه و وقت دریافت کنید.

آدرس سفارت دانمارک در تهران:

آدرستهران، خیابان ولی عصر، خيابان فرشته، پلاک 155 و 157
تلفن22041617 - 22049247 - 22040073 (021)
فکس 22044608 (021)
روز و ساعت کاری يکشنبه تا پنجشنبه، ساعت 9 تا 14
سایتhttps://iran.um.dk/fa/moed-og-bliv
ایمیلthramb@um.dk

دسترسی سریع به مطالب این مقاله

سایت وقت سفارت

سایت وقت سفارت به عنوان کارگزار وقت سفارت در تهران فعالیت دارد. برای درخواست ویزای اتحادیه اروپا و تایید مدارک متقاضیان، از مجموعه ما کمک بگیرید. سایت وقت سفارت مستقر در تهران با اخذ مدارک، درخواست ویزا و ارسال آن به تمامی سفارت خانه ها، روند بررسی درخواست ها را تسریع کرده است.

سایت وقت سفارت پس از بررسی مدارک، نتیجه پذیرش یا رد درخواست ویزا را اعلام می کند و ویزای مورد نظر برای افراد صادر می شود. رزرو وقت سفارت یکی از دغدغه های علاقه مندان به سفر به کشورهای خارجی به ویژه آلمان، ایتالیا، هلند و… است.

به دلیل حجم بالای درخواست‌ها و به‌ ویژه افزایش تعداد علاقه‌مندان به درخواست ویزا، بسیاری از سفارت‌ها در ایران نمی‌توانند به متقاضیان وقت ملاقات فوری یا سریع ارائه دهند.

به منظور ساده‌سازی رویه‌ها، سایت وقت سفارت تمامی مراحل درخواست، دریافت، تحویل مدارک را برعهده میگیرد تا متقاضیان کمتر درگیر روند پیچیده سفارت ها شوند.

در نهایت پس از تایید مدارک ویزای صادر شده، می توانید ویزای صادر شده را نیز از طریق سایت وقت سفارت دریافت کنید. برای تعیین وقت و تحویل مدارک ویزا به سایت وقت سفارت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *