رزرو وقــــــت

ســفارت ایتالیا

تماس رایگان برای مشاوره تخصصی :

کـارشـنـاسـان

امــــور ویــــزا و ســــــــفــــــــارت

خانم الوند
آقای رحیمی
خانم آتنا الوند
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.

از زبان مخاطبان

وقت سفارت

بشنوید

مخاطب 1

مخاطب 2

مخاطب 3

مخاطب 4

اطلاعات تماس با وقت سفارت

 ایران – تهران – میرداماد. بازار بزرگ میرداماد طبقه دوم واحد 203
همه روزه - 9 صبح تا 5 عصر
پرچم ایتالیا
وقت سفارت ایتالیا یک مرحله اساسی برای هر سفر به این کشور زیباست. در اینجا یک راهنمای کوتاه برای درخواست وقت سفارت ایتالیا را بررسی خواهیم کرد.درخواست وقت سفارت ایتالیا معمولاً مراحلی را شامل می‌شود که برای سفر به این کشور لازم است انجام دهید. این مراحل شامل آماده‌سازی مدارک، پر کردن فرم‌های درخواست، و ثبت نام برای گرفتن وقت مصاحبه در سفارت یا کنسولگری ایتالیا می‌شود.
  • اولین گام برای درخواست وقت سفارت ایتالیا، مطالعه دقیق در مورد نیازمندی‌ها و مدارک مورد نیاز است. از جمله مدارکی که ممکن است برای درخواست وقت سفارت ایتالیا نیاز باشد عبارتند از:
  • کپی پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  • فرم‌های مربوطه پر شده به زبان مربوطه
  • عکس رنگی با ابعاد استاندارد
  • تاییدیه رزرو هتل یا دعوتنامه از ایتالیا
  • تاییدیه بلیت هواپیما
بعد از آماده‌سازی مدارک، شما باید به وبسایت رسمی سفارت یا کنسولگری ایتالیا مراجعه کرده و فرم‌های درخواست مربوطه را پر کنید. درخواست ممکن است شامل اطلاعات شخصی، اطلاعات مربوط به سفر و اقامت، و جزئیات دیگری باشد که لازم است به دقت وارد شوند.پس از پر کردن فرم‌ها، شما باید زمان مصاحبه خود را در سفارت یا کنسولگری ایتالیا تعیین کنید. در برخی موارد، ممکن است بخواهید توانایی مالی و اقتصادی خود را نیز اثبات کنید.در نهایت، باید به موقع در مصاحبه حضور داشته و مدارک خود را ارائه دهید. پس از اتمام مصاحبه، باید منتظر تصمیم و پاسخ ایتالیایی‌ها باشید که در صورت تأیید، ویزای شما صادر خواهد شد.با این راهنمای کوتاه، درخواست وقت سفارت ایتالیا را آسان‌تر می‌توانید. از زمان کافی برای آماده‌سازی مدارک و ثبت نام به,rj sthvj hdjhgdh

صفر تا صد نحوه گرفتن وقت سفارت ایتالیا

شمایی که به این مقاله راهنمایی شده‌اید، حتما قصد مهاجرت یا سفر به کشور ایتالیا را دارید و احتمالا در مرحله دریافت ویزا و وقت سفارت ایتالیا هستید. حتما می‌دانید که مهم‌ترین مرحله پس از آماده کردن مدارک، دریافت وقت سفارت برای بررسی این مدارک و امور انگشت نگاری است. یکی از بزرگ‌ترین دغدغه افراد هم در هنگام مهاجرت به کشور ایتالیا، همین نحوه گرفتن وقت سفارت از ایتالیا است.برای تعیین این وقت، شاید به گوشتان خورده باشد که باید چندین ماه در صف بمانید تا نوبتتان شود. زیرا حجم تقاضاها بالا بوده و وقت‌های سفارت به‌ سرعت در حال تکمیل شدن است. ما اینجاییم تا شما را در گرفتن وقت از سفارت ایتالیا در کمترین زمان ممکن راهنمایی کنیم. پس اگر می‌خواهید که با صفر تا صد نحوه گرفتن وقت از سفارت ایتالیا آشنا شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

چرا باید ایتالیا را انتخاب کنیم؟

حتما می‌دانید که یکی از پرطرفدارترین مقصدهای مهاجرتی و مسافرتی در کل دنیا، کشور ایتالیا است. ایتالیا جزو کشورهای شنگن بوده که علاوه بر موقعیت بسیار عالی، جاذبه‌های توریستی و گردشگری بسیار زیادی هم دارد و افراد زیادی هستند که آرزو دارند در کنار برج زیبای پیزا عکس یادگاری داشته باشند!علاوه بر جاذبه‌های توریستی، کشور ایتالیا یکی از مقصدهای مهم برای ادامه تحصیل است. امکانات آموزشی پیشرفته و رتبه‌ی بالای دانشگاه، سطح بالای اساتید، هزینه تحصیل مقرون به صرفه و … موجب شده تا دانشجویان زیادی از سراسر کشور برای ادامه تحصیل به این کشور مهاجرت کنند. یکی دیگر از دلایل مهاجرت افراد علاوه بر تحصیل، کار و اشتغال است.برای تمامی موارد گفته شده، ضروری است که ابتدا ویزای ایتالیا را دریافت کنید. در واقع مهم‌ترین مرحله برای ورود به این کشور، دریافت ویزای ایتالیا است. برای دریافت ویزا ابتدا باید مدارک خود را آماده کنید. سپس این مدارک باید به سفارت ایتالیا تحویل داده شوند و در صورت بررسی و تایید، ویزای ایتالیا به شما داده می‌شود. البته توجه داشته باشید که گرفتن وقت برای رفتن به سفارت کار چندان راحتی نیست! ما سعی داریم در این مقاله این کار را برای شما راحت‌تر کنیم.

آموزش گرفتن وقت سفارت ایتالیا:

در حال حاضر گرفتن وقت برای سفارت ایتالیا فقط به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می‌شود. برای این کار لازم است از طریق سایت کارگزاری ویزامتریک it-ir-appointment.visametric.com اقدام کنید. طبق اطلاعیه‌ای که توسط سفارت کشور ایتالیا اعلام شده، تمامی افراد برای دریافت ویزای باید از طریق سایت ویزامتریک اقدام کنند. ویزامتریک کارگزاری برخی سفارت های دیگر اروپایی دیگر نیز در ایران می باشد برای مثال علاوه بر ایتالیا شما برای گرفتن وقت سفارت آلمان نیز باید به این سایت مراجعه کنید.توجه داشته باشید هر چند کارگزاری های vfs و یا ckgs برای بسیار از کشورهای اروپایی خدمات دریافت وقت سفارت را ارئه می دهند. اما این کارگزاری ها برای کشورهای ایتالیا و آلمان نمی توانند این خدمات را ارائه دهند.برای گرفتن وقت از سفارت ایتالیا باید وارد سایت کارگزاری  در بالا نام و لینک آنها آمده است شوید و در صفحه اول یک حساب کاربری برای خود ایجاد کرده و پس از وارد کردن اطلاعات مربوط، به بخش تعیین وقت ملاقات مراجعه کنید. سپس نوع مراجعه خود یعنی انفرادی یا خانوادگی را نیز مشخص کنید.توجه داشته باشید دلال های وقت سفارت ایتالیا در اینترنت زیاد هستند، اما همیشه بهتر است اول تحقیق کنید، توصیه ما این است از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
فرم اول وقت سفارت ایتالیا
فرم اول وقت سفارت ایتالیا

انواع وقت سفارت ایتالیا در کارگزاری VFS:

هم اکنون انواع وقت های زیر از طریق کارگزاری ویزامتریک برای سفارت ایتالیا داده می شود:
  • ویزای ملی: این نوع از ویزا برای اقامت بالای 90 روز در ایتالیا است. می توان برای بازدید توریستی، کار، دیدار با اعضای خانواده و تحصیل از این نوع وقت سفارت استفاده کرد.
  • ویزای تحصیلی: اگر قصد تحصیل در ایتالیا را دارید این نوع از ویزا برای شما مناسب است.
  • ویزای دکترا: اگر پذیرش دانشگاه های ایتالیا در مقطع دکترا را داشته باشید این نوع از ویزا می تواند به شما کمک کند.
  • ویزا شنگن: ویزای کوتاه مدت شنگن ایتالیا که با آن براحتی می توانید به تمام کشورهای عضو شنگن سفر کنید. لیست کامل مدارک لازم برای ویزا شنگن را از اینجا مطالعه کنید.

ربات گرفتن وقت سفارت ایتالیا:

سایت ویزا متریک هفته ای یک یا دو بار باز می شود و امکان ثبت نام را برای تقریبا 10 دقیقه فراهم می کند. ترافیک بسیار زیاد سایت در این زمان کوتاه مانع از امکان ثبت نام برای بسیاری از افراد می شود. به صورتی که تنها از طریق ابزارهای همچون ربات می توان وقع سفارت ایتالیا را گرفت. برای استفاده از خدمات ربات ما برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا می توانید با شماره های موجود در سایت در تماس باشید. نکات مهمی که در خصوص تعیین وقت ایتالیا باید بدانید!
  1. پس از تعیین وقت سفارت ایتالیا، امکان هیچ گونه کنسلی یا تغییر وقت وجود ندارد.
  2. اگر در زمان تعیین شده نتوانید در سفارت حضور پیدا کنید، تا دو ماه دیگر امکان دریافت وقت مجدد برای سفارت را ندارید.
  3. برای مصاحبه و انگشت نگاری در روز مقرر، نیاز به حضور کودکان زیر ۱۲ سال نیست.
  4. بهتر است نیم ساعت زودتر از زمان مقرر در سفارت حضور پیدا کنید.
  5. اگر در پرونده شما کسری یا نقصی وجود داشت، سعی کنید همان روز مشکل را برطرف کنید و به روز دیگر موکول نکنید.
  6. این امکان وجود دارد که در صورت تحویل مدارک، مصاحبه‌ای از شما صورت نگیرد و تنها مدارک شما بررسی شده و انگشت نگاری انجام شود.
  7. حتما نام و نام خانوادگی و شماره پاسپورت برای تعیین وقت را چک کنید. زیرا در صورت وجود مغایرت با اطلاعات پاسپورت، مدارک شما بررسی نمی‌شود.

مدارک لازم برای وقت سفارت ایتالیا:

پس از گرفتن وقت، نوبت به آماده کردن مدارک است. توجه داشته باشید تمامی مدارکی که برای شما نام می‌بریم را با نهایت دقت آماده کنید؛ زیرا نقص یا کمبود هر کدام از این مدارک پروسه دریافت ویزا را طولانی می‌کند یا گاهی موجب رد شدن درخواست ویزای شما می‌شود. (تمامی مدارک زیر باید هم به زبان انگلیسی و هم به زبان ایتالیایی ترجمه شده باشند)این مدارک عبارتند از:
  • پاسپورت دارای ۶ ماه اعتبار
  • سه قطعه عکس سه در چهار
  • فرم تکمیل برای درخواست ویزا
  • پرینت از صفحه نوبت سفارت ایتالیا از طریق کارگزاری یا کنسولگری
  • ارائه مدرک تحصیلی به همراه ترجمه و ریز نمرات برای دریافت ویزای تحصیلی
  • ارائه محل اسکان و رزرو نوبت برای دریافت ویزای گردشگری
  • ارائه مدرک شغلی و پذیرفتن کارفرما برای دریافت ویزای کاری
  • ارائه گردش حساب سه ماه آخر خود برای نشان دادن تمکن مالی کافی
پیشنهاد ما این است قبل از وقت سفارت ایتالیا خود حتما این مدارک را چک کنید و از صحیح و کامل بودن آن ها مطمئن شوید.

سوالات متداول:

زمان باز شدن وقت سفارت ایتالیا چه زمانی است؟کارگزاری ویزامتریک در هفته معمولا 1 یا 2 بار زمان ها را باز و فرصت ثبت نام را فراهم می کند. این زمان ها کاملا رندوم انتخاب می شود و شما تنها می توانید از طریق بررسی مداوم سایت ویزامتریک از این زمان ها مطلع شوید.تعیین وقت سفارت چند روز طول می‌کشد؟پس از اینکه درخواست خود را در سایت ثبت کردید، معمولا ۳۰ تا ۴۵ روز طول می‌کشد تا سفارت به شما نوبت دهد. اگر قصد سفر به کشور ایتالیا را دارید، ضروری است از دو ماه قبل برای دریافت ویزا اقدام کنید. البته برای برخی ویزاهای توریستی، امکان رزرو وقت سفارت فوری هم وجود دارد که حدودا ۳ تا ۷ روز طول می‌کشد. پس از  مراجعه به سفارت و بررسی مدارک و انگشت نگاری، بسته به نوع ویزای شما، حدود دو تا چهار هفته طول می‌کشد تا ویزای شما ارسال شود.هزینه رزرو نوبت سفارت ایتالیا چقدر است؟قیمت وقت سفارت برای سفارت ایتالیا برای همه افراد یکسان نیست. شما با توجه به نوع خدمات و ویزایی که دارید، این هزینه برای شما تعیین می‌شود. به طور مثال برای دریافت ویزای شینگن و همچنین ویزای کوتاه مدت تحصیلی، هزینه تعیین وقت برای بزرگسالان حدود ۸۰ یورو و برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال حدود ۴۰ یورو است. این هزینه برای کودکان زیر ۶ سال کاملا رایگان است.تعیین وقت برای دریافت ویزای بلند مدت تحصیلی حدود ۵۰ یورو است. همچنین برای دریافت ویزای کاری، ویزای ورزشی، تحقیقاتی، درمانی و … باید حدود ۱۱۷ یورو پرداخت کنید.البته همیشه این امکان وجود دارد که قیمت ها توسط سفارت ایتالیا تغییر کنند، لذا همیشه لازم است از طریق سایت سفارت و یا کارشناسان ما از قیمت های جدید مطلع شوید.نمونه ویزا شینگین ایتالیاسخن پایانیبا خواندن این مقاله فهمیدیم که برای دریافت ویزا چه به صورت تحصیلی و کاری و چه به صورت توریستی، نیاز به گرفتن وقت سفارت ایتالیا وجود دارد. در هنگام مراجعه به سفارت ایتالیا مدارک شما بررسی می‌شود و انگشت نگاری می‌شوید. برای دریافت این وقت باید به سایت کنسولگری یا کارگزاری مراجعه کرده و تا ۴۵ روز منتظر بمانید تا وقت مناسب برای شما تعیین شود. هزینه وقت سفارت با توجه به نوع ویزا و خدمات شما تعیین می‌شود و از همه افراد یک هزینه یکسان دریافت نمی‌شود. تمامی مواردی که باید برای تعیین وقت سفارت ایتالیا رعایت شود، در مقاله بالا برای شما آورده شده و با رعایت نکات بالا به راحتی می‌توانید از سفارت ایتالیا در تهران نوبت دریافت کنید.

آدرس و تلفن سفارت ایتالیا در تهران:

سفارت کشور ایتالیا
سفارت کشور ایتالیا
آدرستهران، خیابان نوفل لوشاتو پلاک ۶۸/۷۹
تلفن ۶۶۷۲۶۹۵۵-۰۲۱ و ۶۶۷۲۶۹۵۶-۰۲۱
فکس۶۶۷۲۶۹۶۱
روز و ساعت کارییکشنبه‌ها از ساعت ۸ الی ۱۳ و دوشنبه تا جمعه از ساعت ۸ الی ۱۴
سایتhttps://ambteheran.esteri.it/ 
ایمیلsegreteria.teheran@esteri.it

دسترسی سریع به مطالب این مقاله

سایت وقت سفارت

سایت وقت سفارت به عنوان کارگزار وقت سفارت در تهران فعالیت دارد. برای درخواست ویزای اتحادیه اروپا و تایید مدارک متقاضیان، از مجموعه ما کمک بگیرید. سایت وقت سفارت مستقر در تهران با اخذ مدارک، درخواست ویزا و ارسال آن به تمامی سفارت خانه ها، روند بررسی درخواست ها را تسریع کرده است.

سایت وقت سفارت پس از بررسی مدارک، نتیجه پذیرش یا رد درخواست ویزا را اعلام می کند و ویزای مورد نظر برای افراد صادر می شود. رزرو وقت سفارت یکی از دغدغه های علاقه مندان به سفر به کشورهای خارجی به ویژه آلمان، ایتالیا، هلند و… است.

به دلیل حجم بالای درخواست‌ها و به‌ ویژه افزایش تعداد علاقه‌مندان به درخواست ویزا، بسیاری از سفارت‌ها در ایران نمی‌توانند به متقاضیان وقت ملاقات فوری یا سریع ارائه دهند.

به منظور ساده‌سازی رویه‌ها، سایت وقت سفارت تمامی مراحل درخواست، دریافت، تحویل مدارک را برعهده میگیرد تا متقاضیان کمتر درگیر روند پیچیده سفارت ها شوند.

در نهایت پس از تایید مدارک ویزای صادر شده، می توانید ویزای صادر شده را نیز از طریق سایت وقت سفارت دریافت کنید. برای تعیین وقت و تحویل مدارک ویزا به سایت وقت سفارت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *