رزرو وقــــــت

سفارت لیتوانی

تماس رایگان برای مشاوره تخصصی :

کـارشـنـاسـان

امــــور ویــــزا و ســــــــفــــــــارت

خانم الوند
آقای رحیمی
خانم آتنا الوند
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.

از زبان مخاطبان

وقت سفارت

بشنوید

مخاطب 1

مخاطب 2

مخاطب 3

مخاطب 4

اطلاعات تماس با وقت سفارت

 ایران – تهران – میرداماد. بازار بزرگ میرداماد طبقه دوم واحد 203
همه روزه - 9 صبح تا 5 عصر
پرچم لیتوانی
ترموقت سفارت لیتوانی پایتخت

راهنمای کامل وقت سفارت لیتوانی

لیتوانی، یکی از سه کشوری کوچک حوزه دریای بالتیک است. این کشور با جمعیت بیشتر از 3.3 میلیون نفر جز اتحادیه اروپا و پیمان شنگن می باشد. ایرانی ها معمولا به منظور تجارت و یا تحصیل اقدام به گرفتن وقت سفارت لیتوانی می کنند.وقت سفارت لیتوانی توسط وب سایت سفارت این کشور تعیین می گردد، اما لازم  است، شما برای انگشت نگاری و تحویل مدارک به دفاتر کارگزاری VFS در ترکیه و یا ارمنستان مراجعه کنید. شهرهای استانبول، ازمیر، آنتالیا، ادرین، بدروم و ترابزون و آنکارا دارای دفتر VFS برای ارائه خدمات مربوطه به شما هستند. هیچ تفاوتی بین دفاتر انگشت نگاری ویزای لیتوانی وجود ندارد و مدارک نهایتا در کنسولگری این کشور بررسی می‌شود. با توجه به اینکه این کشور عضو پیمان شنگن است، فرآیند درخواست وقت سفارت و ویزای این کشور نیز همانند سایر اعضی شنگن می باشد.در این راهنما، به شما می‌گوییم که چه مراحلی را باید طی کنید و  چه مدارکی برای وقت سفارت لیتوانی لازم است و چگونه بهترین راه برای آماده شدن طی کنید.

مراحل دریافت وقت سفارت لیتوانی

فرآیند گرفتن وقت سفارت مشابه سایر کشورهای فاقد سفارتخانه در ایران همچون آمریکا است. برای گرفتن ویزای این کشورها حداقل انجام یک مسافرت خارجی الزامی است. به صورت خلاصه این فرآیند در سه کام زیر قابل انجام است:
  • تقاضای اولیه ویزا و تعیین وقت سفارت از طریق وب سایت سفارت این کشور
  • پرداخت هزینه ی وقت به صورت آنلاین، توسط افراد دارای کارت اقامت در ترکیه و یا ارمنستان
  • گرفتن تاییدیه وقت سفارت
  • مراجعه به دفاتر VFS برای تحویل مدارک و انگشت نگاری
  • پس از ارائه مدارک و انگشت نگاری در صورت تایید، ۱۴ تا ۲۱ روز کاری بعد جواب ویزا برای شما ارسال می‌شود
اگر تعیین وقت سفارت در کشورهای دیگر بدلیل زبان و سایر موضوعات پیچیده است، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
درخواست ویزای لیتوانی در سایت VFS
درخواست ویزای لیتوانی در سایت VFS

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای لیتوانی:

پیش از اقدام به درخواست وقت سفارت، بسیار مهم است که مدارک مورد نیاز را به دقت بررسی و آماده کنید. این اقدام، به شما کمک می‌کند تا درخواست شما به طور صحیح پردازش شود و زمان مورد نیاز برای انجام امور سفارتی کوتاه شود. مهمترین مدارک مورد نیاز عبارتند از:
  • برگه تعیین وقت سفارت لیتوانی: که طبیعتا باید آن را برای ترکیه تهیه کرده باشید
  • عکس پاسپورتی مناسب با توجه به عکس
  • رزرو بلیط رفت و برگشت و واچر هتل: یکی از نکات مهم در مورد ویزای لیتوانی اهمیت بلیط هواپیما و واچر هتل می باشد. برای ورود به حوزه شنگن از طریق ویزای لیتوانی شما حتما باید سه روز یا دوشب در این کشور اقامت داشته باشید. واچر هتل و رزرو بلیط رفت و برگشت مدارک نشان دهنده اقامت شما است.
  • بیمه مسافرتی با پوشش حداقل ۳۰ هزار یورو
  • ارائه دعوت نامه: دعوت نامه در صورت وجود کمک زیادی در پذیرش درخواست شما برای ویزای لیتوانی خواهد داشت. اگر متقاضی ویزای کاری و یا تحصیلی لیتوانی هستید، حتما باید یک دعوت نامه معتبر از شرکت ها یا دانشگاه های این کشور داشته باشید.
  • اصل و ترجمه شناسنامه و کارت ملی
  • اصل و ترجمه کلیه اسناد ملکی
  • گردش حساب ۳ ماهه اخیر و داشتن تمکن مالی: برگه تمکن مالی باید به یورو صادر شود و توسط مدیر شعبه صادر کننده به مهر و امضاء برسد. همچنین هرچقدر تمکن مالی بیشتر و گردش حساب بهتری داشته باشید احتمال موفقیت شما در گرفتن ویزای لیتوانی بیشتر می گردد.
شرایط عمومی عکس پاسپورتی مناسب
شرایط عمومی عکس پاسپورتی مناسب

پاسخ به سوالات متداول:

در هر مرحله‌ای ازگرفتن وقت سفارت ممکن است سوالاتی در ذهن شما پیش می‌آید. در این بخش، به برخی از سوالات متداولی که ممکن است داشته باشید، پاسخ خواهیم داد.چقدر زمان لازم است تا وقت سفارت لیتوانی را بگیرم؟حدودا ۱۴ تا ۲۱ روز کاری بعد از ارائه درخواست، جواب درخواست وقت سفارت لیتوانی شما مشخص می‌شود. پس از ۱۴ تا ۲۱ روز کاری از وقت سفارت نیز پاسخ درخواست ویزای شما مشخص می شود.رفع ریجکتی ویزای لیتوانی به چه شکلی است؟امکان رفع ریجکتی ویزا وجود ندارد. شما می توانید در صورت علاقه ۶ ماه بعد از تاریخ ریجکت مجدد درخواست خود را ارسال کنید.به چه دلایلی ممکن است درخواست ویزای لیتوانی رد شود؟رایج ترین دلیل رد شدن ویزای لیتوانی، عدم اعتماد افسران ویزا به بازگشت شما است. پس حتما مدارکی برای وابستگی خود به کشور محل اقامت ارائه دهید. بجز این دلیل سایر موارد مرتبط با توانایی های مالی شماهمچون تمکن مالی و پرداخت هزینه های سفر مهم هستند.آیا امکان رفع ریجکتی ویزای لیتوانی وجود دارد؟خیر، امکان رفع ریجکت ویزای لیتوانی وجود ندارد. شما ۶ ماه پس از تاریخ ریجکت مجاز به ارائه درخواست مجدد می‌باشید. دقت کنید که نواقص پرونده خود را کامل رفع کنید و با مشاوران مناسب در این زمینه مشورت کنید.

نکات مهم قبل از وقت سفارت لیتوانی

وقت سفارت لیتوانی یک فرآیند حیاتی است که برای سفر به این کشور باید به آن توجه ویژه ای داشت. قبل از رفتن به سفارت لیتوانی، برخی نکات مهم را در نظر داشته باشید تا فرآیند درخواست ویزا به خوبی پیش برود.
  • زمان بندی صحیح: چون شما قصد دارید در یک کشور دیگر به سفارت لیتوانی مراجعه کنید توصیه می کنیم 2 یا 3 روز زودتر در شهر مقصد حضور داشته باشید و محل سفارت را برای خود مشخص کنید تا به دلایلی مثل ترافیک و یا سایر موضوعات وقت خود را از دست ندهید.
  • مدارک مورد نیاز: مدارک خود را کامل بررسی و چک کنید. ما لیست اولیه ای را در بالای همین پست برای شما قرار دادیم اما برای اطمینان بیشتر می توانید مدارک خود را مجدد از طریق کارشناسان ما مورد بررسی قرار دهید. مطمئن شوید همه مدارک را در اختیار دارید و آماده ارائه به سفارتخانه هستید.
  • هزینه ویزا: علاوه بر مدارک مورد نیاز، قیمت ویزا هم باید در نظر گرفته شود. هزینه ویزا برای هر کشور متفاوت است و باید این هزینه را پیش از وقت سفارت در نظر بگیرید. توجه داشته باشید این هزینه جدای از قیمت وقت سفارت است که در زمان مشاوره پرداخت می کنید. همچنین، در نظر داشته باشید که نرخ ارز و هزینه‌ها ممکن است در طول زمان تغییر کند، بنابراین بهتر است از آخرین اطلاعات به روز رسانی شده سفارت یا سایت رسمی آن استفاده کنید تا از هزینه‌های دقیق مطلع شوید.

دسترسی سریع به مطالب این مقاله

سایت وقت سفارت

سایت وقت سفارت به عنوان کارگزار وقت سفارت در تهران فعالیت دارد. برای درخواست ویزای اتحادیه اروپا و تایید مدارک متقاضیان، از مجموعه ما کمک بگیرید. سایت وقت سفارت مستقر در تهران با اخذ مدارک، درخواست ویزا و ارسال آن به تمامی سفارت خانه ها، روند بررسی درخواست ها را تسریع کرده است.

سایت وقت سفارت پس از بررسی مدارک، نتیجه پذیرش یا رد درخواست ویزا را اعلام می کند و ویزای مورد نظر برای افراد صادر می شود. رزرو وقت سفارت یکی از دغدغه های علاقه مندان به سفر به کشورهای خارجی به ویژه آلمان، ایتالیا، هلند و… است.

به دلیل حجم بالای درخواست‌ها و به‌ ویژه افزایش تعداد علاقه‌مندان به درخواست ویزا، بسیاری از سفارت‌ها در ایران نمی‌توانند به متقاضیان وقت ملاقات فوری یا سریع ارائه دهند.

به منظور ساده‌سازی رویه‌ها، سایت وقت سفارت تمامی مراحل درخواست، دریافت، تحویل مدارک را برعهده میگیرد تا متقاضیان کمتر درگیر روند پیچیده سفارت ها شوند.

در نهایت پس از تایید مدارک ویزای صادر شده، می توانید ویزای صادر شده را نیز از طریق سایت وقت سفارت دریافت کنید. برای تعیین وقت و تحویل مدارک ویزا به سایت وقت سفارت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *