رزرو وقــــــت

سفارت یونان

تماس رایگان برای مشاوره تخصصی :

کـارشـنـاسـان

امــــور ویــــزا و ســــــــفــــــــارت

خانم الوند
آقای رحیمی
خانم آتنا الوند
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.

از زبان مخاطبان

وقت سفارت

بشنوید

مخاطب 1

مخاطب 2

مخاطب 3

مخاطب 4

اطلاعات تماس با وقت سفارت

 ایران – تهران – میرداماد. بازار بزرگ میرداماد طبقه دوم واحد 203
همه روزه - 9 صبح تا 5 عصر
پرچم یونان
وقت سفارت یونان آتن

از صفر تا صد وقت سفارت یونان

اگر به دنبال رزرو وقت سفارت یونان هستید، پس حتما قصد مهاجرت یا سفر به این کشور زیبا را دارید. یونان یکی از زیباترین و غنی‌ترین کشورهای جهان است که می تواند برای هر فردی جذابیت های فراوانی داشته باشد. با سفر به این کشور می‌توانید در سواحل زیبای یونان قدم بزنید و از مناظر فوق‌العاده‌ی آن لذت ببرید. این کشور مقصد بسیار خوبی برای مهاجرت و سفر است. برای اخذ ویزای کشور یونان، پس از اخذ وقت سفارت از کارگزاری VFS global باید به سفارت این کشور مراجعه کنید تا مدارک شما بررسی شود و سپس ویزا برای شما صادر شود. در ادامه این مقاله در خصوص نحوه گرفتن وقت سفارت یونان بیشتر صحبت می‌کنیم.

نحوه تعیین وقت سفارت یونان

در گذشته اگر قصد داشتید که به سفارت یونان مراجعه کنید، باید به صورت حضوری مراجعه کرده و در صف‌های بسیار طولانی ساعات زیادی معطل می‌شدید. در آخر هم نوبت به شما نمی‌رسید و باید به در روزی دیگر حاضر می‌شدید. خوشبختانه امروزه این مشکل برطرف شده و شما به صورت آنلاین می‌توانید در کمترین زمان ممکن تعیین وقت سفارت یونان خود را انجام دهید.برای رزرو وقت سفارت یونان باید به سایت VSF که کارگزار این سفارت بوده مراجعه کنید، برای خود اکانت بسازید و نوبت خود را رزرو کنید. اگر با نحوه پر کردن فرم و اخذ ویزا آشنایی ندارید، می‌توانید مدارک مورد نیاز خود را به کارشناسان ما ارائه دهید تا وقت ملاقات شما را رزرو کنند.سفارت خانه کشورهای با توجه به میزان مراجعه کنندگان خود در ایران ممکن است از کارگزار برای امور کنسولی استفاده بکنند و یا نکنند. آنچنان که اشاره شد برای سفارت یونان اینکار VFS آنجام می دهد ولی برای کشوری مثل سوئد، اسپانیا، اسلواکی، اسلوونی اینکار یا توسط خود سفارت و یا توسط کارگزاران مخصوص انان انجام می شود.

قوانین تعیین وقت سفارت یونان چگونه است؟

توجه کنید که برای دریافت ویزای یونان باید کاملا تابع قوانین این کشورباشید. اگر به قوانین بی‌اعتنایی کنید، درخواست ویزای شما ریجکت می‌شود.اگر قصد دریافت ویزای تحصیلی را دارید، باید در فرم خواسته شده نوع پذیرش و نام دانشگاه مورد نظر خود را به طور کامل وارد کنید. همچنین داشتن سلامت جسمی و روحی و روانی و همچنین عدم سو پیشینیه از جمله مواردی است که برای پذیرش دانشگاه در یونان ضرورت دارد. مدرک زبان شما هم باید کامل باشد و اخذ حداقل نمره در آزمون زبان ضروری است.اگر قصد دریافت ویزای کاری دارید، باید دعوتنامه از کارفرما یا شرکت مورد نظر در یونان را حتما به سفارت تحویل دهید. رعایت این قوانین و نکات موجب می‌شود تا در مدت زمان کوتاهی ویزای خود را اخذ کنید.

تعیین وقت سفارت یونان به صورت آنلاین چه مزایایی دارد؟

مزایای آنلاین بودن تعیین وقت سفارت یونان به شرح زیر است:
  • هزینه کمتری پرداخته می‌شود: با هر بار مراجعه به سفارت، علاوه بر وقت، هزینه زیادی هم باید پرداخت می‌کردید.
  • امکان ویرایش مدرک وجود دارد: زمانی که وارد سایت می‌شوید، برای افتتاح حساب کاربری و تکمیل پروفایل ممکن است برخی اطلاعات را به صورت اشتباه وارد کنید. در روش آنلاین به راحتی می‌توانید این اطلاعات را ویرایش کنید.
  • اطلاع از وضعیت پرونده ممکن شده است: در تعیین وقت سفارت یونان به صورت آنلاین می‌توانید وضعیت پرونده خود را بررسی کنید تا بفهمید در چه مرحله‌ای قرار دارد.

مدارک لازم برای رزرو وقت سفارت یونان

پس از آنکه موفق به تعیین وقت سفارت یونان شدید، لازم است که در زمان تعیین شده در سفارت حضور پیدا کنید. در زمان حضور مدارک شما بررسی می‌شود و پس از انگشت شماری، مصاحبه مختصری از شما انجام می‌شود. مدارک شما باید همگی ترجمه شده باشند تا مورد بررسی آفسر قرار گیرند. در ادامه مدارکی که باید در زمان حضور ارائه دهید را برای شما لیست کرده‌ایم.
  • فرم درخواست ویزا: فرم پر شده درخواست ویزا را باید دانلود کرده و یک کپی از آن بگیرید و به آفسر ارائه دهید.
  • پاسپورت دارای اعتبار: پاسپورت شما باید ده سال گذشته صادر شده باشد و تا شش ماه اعتبار داشته باشد. همچنین وجود یک صفحه خالی برای مهر ویزا ضروری است.
  • دو قطعه عکس: عکسی که در زمان حضور در سفارت ارائه می‌دهید باید جدید باشد و پس زمینه سفید داشته باشد.
  • داشتن بیمه سلامت: اگر سفر شما کوتاه مدت است و قصد گرفتن ویزای گردشگری یا پزشکی دارید، باید بیمه‌ نامه‌ای تا سقف پوشش سی هزار یورو تهیه کنید.
  • مدارک کافی برای داشتن تمکن مالی: اگر قصد گرفتن ویزای کاری یا سرمایه گذاری دارید، باید برای اثبات تمکن مالی، پرینت از گردش حساب خود در سه ماه اخیر، فیش حقوقی، دارایی خود و … داشته باشید.
  • داشتن گواهی پزشکی: برای دریافت ویزا حتما باید سلامت عمومی شما تایید شده باشد و این مدرک را باید در زمان حضور در سفارت ارائه دهید.
تایید ویزای یونان

سوالات رایج برای گرفتن ویزای یونان:

تعیین وقت سفارت یونان چقدر طول می‌کشد؟با توجه به اینکه از چه طریقی اقدام به تعیین وقت سفارت یونان کرده‌اید و‌ چه روشی را انتخاب کردید، این مدت زمان انتظار متفاوت خواهد بود. اگر به صورت فوری اقدام به تعیین وقت سفارت کنید، حدود دو هفته زمان می‌برد تا نوبت شما تعیین شود. در غیر این صورت این مدت زمان بیشتر است.نکات مهمی که برای تعیین وقت سفارت یونان باید بدانیداگر تاریخ تعیین شده توسط کنسولگری یونان برای شما مناسب نیست و نمی‌توانید در این تاریخ حضور پیدا کنید، آن را تایید نکنید و به طور مجدد اقدام به رزرو وقت سفارت یونان کنید. زیرا اگر وقت شما رزرو شده باشد و در زمان مقرر در سفارت حضور پیدا نکنید، شانس شما برای دریافت ویزا پایین می‌آید.دقت کنید که قبل از دریافت وقت از سفارت یونان، حتما به سفر خود مطمئن باشید و بدانید که اگر مدارک جعلی ارائه دهید، وارد لیست سیاه حوزه شینگن می‌شوید و دیگر از طریق ویزای شینگن نمی‌توانید وارد خاک هیچ کشور اروپایی شوید.هزینه تعیین وقت سفارت یونان چقدر است؟برای تعیین وقت سفارت یونان باید دو بار هزینه پرداخت کنید. بار اول زمانی که فرم را پر کردید که در این مرحله طی بازه‌ای سه ساعته باید واریزی را انجام دهید. بار دوم هم در زمان حضور در سفارت برای مصاحبه است که باید به صورت نقدی (یورو) هزینه‌ را پرداخت کنید. هزینه تعیین وقت برای هر نوع ویزا متفاوت بوده و برای آگاهی دقیق از هزینه‌ها می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نتیجه گیری

در این مقاله در خصوص نحوه تعیین وقت سفارت یونان صحبت کردیم. شما می‌توانید به صورت آنلاین و در زمان بسیار کوتاهی وقت سفارت یونان را رزرو کنید. پس از حضور در سفارت و پس از بررسی مدارک و انگشت نگاری، در صورت تایید آنها ویزای شما ارسال خواهد شد.

شما در صورت علاقه می توانید با شیوه گرفتن وقت سفارت کشورهای مختلفی همچون آمریکا، انگلیس و پرتغال از طریق سایت ما آشنا شوید.

آدرس سفارت یونان در تهران:

آدرستهران، بلوار آفريقا (جردن)، بلوار اسفنديار، پلاک 43
تلفن22053784 - 22050533 (021)
فکس22057431 (021)
روز و ساعت کاریيکشنبه تا پنجشنبه، ساعت 10 الي 12. جهت ويزا روزهاي دوشنبه و سه شنبه
سایتhttps://www.mfa.gr/missionsabroad/en/iran-en
ایمیلgremb.teh@mfa.gr
/*! elementor - v3.15.0 - 20-08-2023 */
.elementor-widget-google_maps .elementor-widget-container{overflow:hidden}.elementor-widget-google_maps .elementor-custom-embed{line-height:0}.elementor-widget-google_maps iframe{height:300px}

دسترسی سریع به مطالب این مقاله

سایت وقت سفارت

سایت وقت سفارت به عنوان کارگزار وقت سفارت در تهران فعالیت دارد. برای درخواست ویزای اتحادیه اروپا و تایید مدارک متقاضیان، از مجموعه ما کمک بگیرید. سایت وقت سفارت مستقر در تهران با اخذ مدارک، درخواست ویزا و ارسال آن به تمامی سفارت خانه ها، روند بررسی درخواست ها را تسریع کرده است.

سایت وقت سفارت پس از بررسی مدارک، نتیجه پذیرش یا رد درخواست ویزا را اعلام می کند و ویزای مورد نظر برای افراد صادر می شود. رزرو وقت سفارت یکی از دغدغه های علاقه مندان به سفر به کشورهای خارجی به ویژه آلمان، ایتالیا، هلند و… است.

به دلیل حجم بالای درخواست‌ها و به‌ ویژه افزایش تعداد علاقه‌مندان به درخواست ویزا، بسیاری از سفارت‌ها در ایران نمی‌توانند به متقاضیان وقت ملاقات فوری یا سریع ارائه دهند.

به منظور ساده‌سازی رویه‌ها، سایت وقت سفارت تمامی مراحل درخواست، دریافت، تحویل مدارک را برعهده میگیرد تا متقاضیان کمتر درگیر روند پیچیده سفارت ها شوند.

در نهایت پس از تایید مدارک ویزای صادر شده، می توانید ویزای صادر شده را نیز از طریق سایت وقت سفارت دریافت کنید. برای تعیین وقت و تحویل مدارک ویزا به سایت وقت سفارت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *