رزرو وقــــــت

سفارت بلژیک

تماس رایگان برای مشاوره تخصصی :

کـارشـنـاسـان

امــــور ویــــزا و ســــــــفــــــــارت

خانم الوند
آقای رحیمی
خانم آتنا الوند
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.

از زبان مخاطبان

وقت سفارت

بشنوید

مخاطب 1

مخاطب 2

مخاطب 3

مخاطب 4

اطلاعات تماس با وقت سفارت

 ایران – تهران – میرداماد. بازار بزرگ میرداماد طبقه دوم واحد 203
همه روزه - 9 صبح تا 5 عصر
پرچم بلژیک
وقت سفارت بلژیک

از صفر تا صد وقت سفارت بلژیک

بلژیک یکی از پرطرفدارترین مقصدهای مهاجرتی و مسافرتی برای ایرانی ها است. ایرانی های بسیار بدلیل زیبایی های طبیعی و شهری فراوان، امکانات آموزشی پیشرفته، رتبه‌ی بالای دانشگاه، سطح بالای اساتید، هزینه تحصیل مقرون به صرفه و بازار کار بسیار خوب از این کشور بازدید می کنند. برای تمامی موارد گفته شده، لازم است که ابتدا ویزای بلژیک را دریافت کنید. در واقع مهم‌ترین مرحله برای ورود به این کشور، دریافت ویزا است. برای دریافت ویزا ابتدا باید مدارک خود را آماده کنید. سپس این مدارک باید به سفارت بلژیک تحویل داده شوند و در صورت بررسی و تایید، ویزا به شما داده می‌شود. البته توجه داشته باشید که گرفتن وقت برای رفتن به سفارت کار چندان راحتی نیست! ما سعی داریم در این مقاله این کار را برای شما راحت‌تر کنیم.

نحوه گرفتن وقت سفارت بلژیک در تهران چگونه است؟

کارگزاری vfs به صورت رسمی نماینده سفارت بلژیک برای امور کنسولی از جمله صدور وقت سفارت این کشور است. این کارگزاری فقط به صورت آنلاین و اینترنتی خدمات وقت سفارت را ارائه می دهد. نکات مهم در مورد وقت گرفتن به صورت آنلاین:
  • شرکت VFS کارگزار رسمی سفارت بلژیک در ایران است. شما باید وارد سایت آن شوید و برای خود حساب کاربری بسازید.
  • مدارک درخواست شده را ارائه دهید، هزینه مربوطه را پرداخت کنید و وقت سفارت خود را رزرو کنید.
  • در مرحله بعد و تایید وقت شما از سمت vfs باید برای انگشت نگاری و تحویل مدارک به این شرکت مراجعه کنید.
  • در زمان مراجعه به شرکت حتما پرینت ایمیل تایید وقت سفارت را به همراه داشته باشید. VFS بدون وقت قبلی هیچ‌گونه مدارک و اطلاعاتی را از شما قبول نخواهد کرد.
صفحه لاگین vfs برای ساخت اکانت برای ویزای بلژیک
صفحه لاگین vfs برای ساخت اکانت برای ویزای بلژیک
اگر در گذشته وقت سفارت کشورهای همچون دانمارک، هلند، سوئیس و یا فنلاند را گرفته اید باید بگوییم فرآیند رزرو وقت سفارت این کشورها بسیار مشابه بلژیک است و براحتی می توانید این کار را تکرار کنید.

نکات مهمی که در خصوص تعیین وقت بلژیک باید بدانید!

  1. پس از تعیین وقت سفارت بلژیک، امکان هیچ گونه کنسلی یا تغییر وقت وجود ندارد.
  2. اگر در زمان تعیین شده نتوانید در سفارت حضور پیدا کنید، تا دو ماه دیگر امکان دریافت وقت مجدد برای سفارت را ندارید.
  3. بهتر است نیم ساعت زودتر از زمان مقرر در سفارت حضور پیدا کنید.
  4. اگر در پرونده شما کسری یا نقصی وجود داشت، سعی کنید همان روز مشکل را برطرف کنید و به روز دیگر موکول نکنید.
  5. این امکان وجود دارد که در صورت تحویل مدارک، مصاحبه‌ای از شما صورت نگیرد و تنها مدارک شما بررسی شده و انگشت نگاری انجام شود.
  6. حتما نام و نام خانوادگی و شماره پاسپورت برای تعیین وقت را چک کنید. زیرا در صورت وجود مغایرت با اطلاعات پاسپورت، مدارک شما بررسی نمی‌شود.

انواع وقت سفارت بلژیک:

کارگزاری VFS بلژیک دو نوع وقت سفارت عادی و فوری را ارائه می کند.
  • وقت سفارت عادی: با وقت سفارت عادی شما می‌توانید 10 تا 15 روز بعد وارد سفارت بلژیک شوید.
  • وقت سفارت فوری: این نوع از وقت برای آن دسته افرادی مناسب است که باید به سرعت ویزا اخذ کنند و خودشان را به این کشور برسانند. با این ویزا می‌توانید برای 5 تا 7 روز آینده قرار ملاقات بگیرید. شما در مقابل این زمان زودتر باید هزینه ای نسبت به صورت ویژه و بیشتر به سفارت این کشور پرداخت کنید.
  • وقت سفارت خانوادگی: در زمانی که اعضای یک خانواده می خواهند با یکدیگر ویزا بگیرند، این نوع از وقت موجب تسریع امور می شود.
عادی یا فوری بودن وقت، به هدف و تاریخ سفر شما بستگی دارد. سیستم وقت دهی سایت «VFS» به‌صورت خودکار برای شما وقت سفارت عادی را انتخاب می‌کند و شما قبل از شروع درخواست وقت باید گزینه فوری بودن را انتخاب کنید.

بعد از دریافت وقت، چه مدارکی با خود ببریم؟

در اینجا مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای بلژیک را به صورت خلاصه برای شما آورده ایم. شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما و بر اساس نوع ویزای درخواستی اطلاعات کاملی در این زمینه بدست بیاورد. ما در اینجا لیستی برخی از مدارک که لازم است به همراه داشته باشید، ذکر شده است:
  • فرم درخواست ویزای بلژیک
  • رسید پرداخت هزینه های ویزای درخواستی
  • اصل و ترجمه شناسنامه و کارت ملی متقاضی
  • اصل گذرنامه فعلی و کلیه گذرنامه های قبلی: دارای یک صفحه خالی و حداقل ۶ ماه اعتبار،
  • ۲ قطعه عکس پاسپورتی
  • ارائه اصل و کپی بیمه مسافرتی:
  • گردش حساب و تمکن مالی: گردش حساب ویزای بلژیک، باید برای ۶ ماه اخیر باشد. مبالغ ورودی و خروجی اهمیتی برای ندارد و تعداد تراکنشات مهم است. تمکن مالی باید به یورو اعلام و از طریق شعبه ارزی بانک صادر کننده ممهور شده باشد.
  • واچر هتل و بلیط رفت و برگشت:
  • ارائه اصل و ترجمه کلیه اسناد ملکی:
  • ارائه دعوت نامه: در صورت ارائه می تواند کمک بزرگی در پذیرش درخواست شما باشد.
پیشنهاد ما این است قبل از وقت سفارت بلژیک خود حتما این مدارک را چک کنید و از صحیح و کامل بودن آن ها مطمئن شوید.
فرآیند درخواست وقت برای سفارت بلژیک
فرآیند درخواست وقت برای سفارت بلژیک

سوالات رایج در زمان درخواست ویزای بلژیک:

هزینه رزرو نوبت سفارت بلژیک چقدر است؟ در صورتی که خودتان از طریق سایت VFS موفق به ثبت نام شوید، هزینه آن 32 یورو است. البته همیشه این امکان وجود دارد که قیمت وقت سفارت توسط سفارت بلژیک تغییر کنند، لذا همیشه لازم است از طریق سایت سفارت و یا کارشناسان ما از قیمت های جدید مطلع شوید. تعیین وقت سفارت چند روز طول می‌کشد؟ پس از اینکه درخواست خود را در سایت ثبت کردید، معمولا 10 تا 15 روز طول می‌کشد تا سفارت به شما نوبت دهد. اگر قصد سفر به کشور بلژیک را دارید، ضروری است از دو ماه قبل برای دریافت ویزا اقدام کنید. پس از مراجعه به سفارت و بررسی مدارک و انگشت نگاری، بسته به نوع ویزای شما، حدود دو تا چهار هفته طول می‌کشد تا ویزای شما ارسال شود. آیا لغو یا تغییر تاریخ وقت سفارت ممکن است؟ شما تا 2 روز قبل از وقت مراجعه به سفارت می توانید وقت خود را کنسل کنید. در صورتی که دیر‌تر اقدام کنید، وجهی به شما عودت داده نمی‌شود. سخن پایانی: در این مقاله توضیح دادیم رزرو وقت سفارت بلژیک از طریق کارگزاری vfs انجام می شود. پس از تعیین وقت و مراجعه به شرکت vfs اموز انگشت نگاری و بایومتریک از شما انجام می شود. در این مرحله اگر مدارک خود را به صورت کامل تحویل داده باشید و خطای در آن وجود نداشته باشد براحتی مدارک شما تایید خواهد شد. پس از 2 تا 3 هفته از زمان حضور در سفارت نیز ویزای خود را می توانید دریافت کنید.

آدرس سفارت بلژیک در تهران:

آدرستهران، خیابان ولی عصر، خيابان فرشته، پلاک 155 و 157
تلفن22041617 - 22049247 - 22040073 (021)
فکس 22044608 (021)
روز و ساعت کاری يکشنبه تا پنجشنبه، ساعت 9 تا 14
سایتhttp://www.diplomatie.be/tehran/
ایمیلtehran@diplobel.fed.be
/*! elementor - v3.15.0 - 20-08-2023 */
.elementor-widget-google_maps .elementor-widget-container{overflow:hidden}.elementor-widget-google_maps .elementor-custom-embed{line-height:0}.elementor-widget-google_maps iframe{height:300px}

دسترسی سریع به مطالب این مقاله

سایت وقت سفارت

سایت وقت سفارت به عنوان کارگزار وقت سفارت در تهران فعالیت دارد. برای درخواست ویزای اتحادیه اروپا و تایید مدارک متقاضیان، از مجموعه ما کمک بگیرید. سایت وقت سفارت مستقر در تهران با اخذ مدارک، درخواست ویزا و ارسال آن به تمامی سفارت خانه ها، روند بررسی درخواست ها را تسریع کرده است.

سایت وقت سفارت پس از بررسی مدارک، نتیجه پذیرش یا رد درخواست ویزا را اعلام می کند و ویزای مورد نظر برای افراد صادر می شود. رزرو وقت سفارت یکی از دغدغه های علاقه مندان به سفر به کشورهای خارجی به ویژه آلمان، ایتالیا، هلند و… است.

به دلیل حجم بالای درخواست‌ها و به‌ ویژه افزایش تعداد علاقه‌مندان به درخواست ویزا، بسیاری از سفارت‌ها در ایران نمی‌توانند به متقاضیان وقت ملاقات فوری یا سریع ارائه دهند.

به منظور ساده‌سازی رویه‌ها، سایت وقت سفارت تمامی مراحل درخواست، دریافت، تحویل مدارک را برعهده میگیرد تا متقاضیان کمتر درگیر روند پیچیده سفارت ها شوند.

در نهایت پس از تایید مدارک ویزای صادر شده، می توانید ویزای صادر شده را نیز از طریق سایت وقت سفارت دریافت کنید. برای تعیین وقت و تحویل مدارک ویزا به سایت وقت سفارت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *