رزرو وقــــــت

سفارت آلمان

تماس رایگان برای مشاوره تخصصی :

کـارشـنـاسـان

امــــور ویــــزا و ســــــــفــــــــارت

خانم الوند
آقای رحیمی
خانم آتنا الوند
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.

از زبان مخاطبان

وقت سفارت

بشنوید

مخاطب 1

مخاطب 2

مخاطب 3

مخاطب 4

اطلاعات تماس با وقت سفارت

 ایران – تهران – میرداماد. بازار بزرگ میرداماد طبقه دوم واحد 203
همه روزه - 9 صبح تا 5 عصر
پرچم آلمان
وقت سفارت آلمان برلین

صفر تا صد تعیین وقت سفارت آلمان در کمترین زمان

آلمان، یکی از محبوب ترین کشورها در میان ایرانیان برای مهاجرت است. این کشور بزرگ ترین اقتصاد اروپا، عضو پیمان شنگن و دارای پول رسمی یورو است. سیاست های مناسب پذیرش مهاجران، امکانات تحصیلی فراوان و بازار کار مناسب از جمله دلایلی هستند که افراد زیادی آلمان را برای مهاجرت انتخاب کنند. برای گرفتن ویزای کشور آلمان ضروری است که ابتدا وقت سفارت آلمان را از طریق کارگزاری ویزامتریک بگیرید، سپس به سفارت آلمان مراجعه کنید تا مدارک شما بررسی و تایید شود. در صورت موفقیت بعد از این مرحله ویزای شما صادر خواهد شد.به دلیل حجم بالای درخواست‌های ویزای آلمان معمولا تمامی وقت‌های سفارت در کمتر از 5 دقیقه پر می شوند. این موضوع موجب شده است بعضی از افراد حتی تا 6 ماه نتوانند وقت سفارت خود را رزرو کنند. به همین دلیل تعیین وقت آلمان از نظر بسیاری از افراد کار بسیار وقت گیری است و معطلی زیادی دارد. شما با اطلاعات کافی از روند اینکار می‌توانید این وقت را سریع تر رزرو کنید. کارشناسان ما در صورت نیاز در کنار شما هستند تا راحت تر بتوانید وقت سفارت خود را رزرو کنید. این نوشته به شما در خصوص نحوه رزرو وقت از سفارت آلمان و مدارک مورد نیاز، راهنمایی‌های لازم را انجام می دهد.

مراحل رزرو وقت سفارت آلمان:

با توجه به اینکه آلمان نیز همانند بسیاری از کشورهای اروپایی عضو پیمان شنگن است، فرآیند درخواست ویزای آن همانند سایر کشورهی اروپایی است. اما چون از کارگزاری ویزامتریک وقت سفارت آلمان گرفته می شود دارای برخی تفاوت ها می باشد،که در ادامه برای شما آورده شده است.تعیین وقت برای مراجعه به سفارت آلمان به صورت اینترنتی و از طریق کارگزاری ویزامتریک انجام می‌شود. برای دریافت هرگونه ویزا از جمله توریستی، تحصیلی و کاری می‌توانید به صورت آنلاین وقت خود را رزرو کنید. همچنین برای گرفتن ویزاهایی همچون ویزای پیوستن به خانواده و دیگر رویدادهای ملی، باید از خود سفارت وقت بگیرید. مراحل تعیین وقت سفارت به شرح زیر است:
  1. واریز مبلغ به حسابی که ویزامتریک معرفی کرده است: باتوجه به افزایش این مبلغ در بازهای زمانی مختلف بهتر است برای مشاهده قیمت به سایت ویزامتریک مراجعه کنید. (علاوه بر آلمان شما برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا نیز باید از خدمات سایت ویزامتریک استفاده کنید)
  2. ایجاد حساب کاربری و آغاز فرآیند ثبت نام و تعیین وقت سفارت در ویزامتریک، یک روز پس از واریز وجه شما می توانید اینکار را انجام دهید.
  3. فرآیند ثبت نام به صورت آنلاین بوده و اطلاعات شخصی، اطلاعات تماس و ایمیل باید در این صفحه وارد شود.
  4. زمان مورد نظر توسط کارگزاری از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شود و باید در زمان مقرر در سفارت آلمان حضور پیدا کنید.
  5. نکته مهم اینجاست که از تاریخ مراجعه به سفارت تا آغاز سفر ۱۸۰ روز وقت خواهید داشت.
توجه داشته باشید که دو کارگزاری بین المللی ویزامتریک و VFS امور کنسولی بسیار از کشورهای اروپایی را در ایران انجام می دهند. ویزامتریک برای کشورهای مثل ایتالیا و آلمان اما VFS برای کشورهای دیگری مثل فرانسه، بلژیک، پرتغال، مجارستان و کارگزاری BLS برای اسپانیا اینکار را انجام می دهد.

مدارک لازم برای درخواست ویزای آلمان:

برای تعیین وقت سفارت آلمان فقط باید شماره کارت، تاریخ پرداخت هزینه رزرو نوبت و پاسپورت معتبر داشته باشید. اما پس از تعیین وقت، ارائه مدارک کامل و بی نقص همانند ویزای شنگن اهمیت زیادی دارد. از چند ماه قبل مدارک خود را تکمیل کنید تا در زمان مراجعه به دلیل ناقص بودن مدارک، درخواست ویزای شما ریجکت نشود. در صورت نیاز می توانید لیست کامل مدارک ویزای شنگن در این پست مطالعه کنید.برخی از مدارکی که برای درخواست ویزا ضرورت دارند به شرح زیر هستند:
  • متناسب با نوع مهاجرت و ویزای درخواستی، باید فرم درخواست ویزا را پر کرده و در پایان از آن کپی بگیرید و به همراه امضا، در زمان بررسی مدارک تحویل افسر دهید.
  • پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • دو قطعه عکس پاسپورتی
  • بلیط رفت و برگشت و واچر هتل
  • پوشش بیمه درمانی که باید شامل حداقل پوشش سی هزار یورو باشد.
  • اثبات تمکن مالی که با توجه به نوع ویزای شما صورت می‌گیرد، در صورت لزوم پرینت حساب بانکی خود را برای اثبات تمکن مالی ارائه دهید.
  • ارائه مدرک زبان که با توجه به نوع ویزا باید مدرک زبان آلمانی Testdaf یا DSH را ارائه دهید.

توجه داشته باشید با توجه به نوع ویزای شما ممکن است، مدارک بیشتری باشد، از طریق تماس با کارشناسان ما می توانید از لیست دقیق مدارک مورد نیاز مطمئن شوید.

ویزای آلمان

انواع ویزای آلمان و جزئیات مهم:

در این بخش اطلاعاتی درباره تیپ‌های مختلف ویزا آلمان را بررسی خواهیم کرد. شرایط مربوط به ویزای مجارستان ممکن است بسته به نوع وقت و مدت اقامت متفاوت باشد.
  1. ویزای تفریحی یا گردشگری: در صورتی که به عنوان یک گردشگر وارد آلمان می‌شوید و فقط قصد دارید برای تفریح به این کشور سفر کنید، باید برای ویزای شنگن توریستی اقدام کنید. شما با گرفتن شنگن علاوه بر امکان سفر به آلمان می توانید از 26 عضو دیگر پیام شنگن نیز بازدید کنید.
  2. ویزای تحصیلی یا دانشجویی: مهمترین شرط موفقیت در گرفتن ویزای تحصیلی دریافت پذیرش از یکی از دانشگاه های آلمان است. اما داشتن نامه پذیرش از دانشگاه به منزله اجازه تحصیل در آلمان نیست، بلکه پس از آن دانشجو باید برای اخذ ویزای تحصیلی آلمان اقدام نماید همچون مدرک زبان، اثبات و تمکن مالی بپردازد. با داشتن ویزای تحصیلی فقط می‌توانید درس بخوانید و اجازه کار به مدت ۲۰ ساعت در هفته دارید.
  3. ویزا کاری یا تجاری: بدلیل شرایط مناسب و همچنین جذابیت بالای بازار کار آلمان ایرانی های بسیاری از طریق این نوع ویزا به آلمان مهاجرت می کنند. متقاضیان و اعضای خانواده همراه آنان می‌توانند بدون تعیین وقت قبلی درخواست خود را برای ویزای کاری به ویزامتریک VISAMETRIC ارائه دهند. شما برای گرفتن این نوع از ویزا باید حتما دارای جاب آفر معتبر از یک شرکت آلمانی و همچنین ‌تأییدیه اداره کار باشید. همچنین در صورت داشتن ‌تأییدیه اولویت و تسریع جذب نیروی متخصص می توانید کپی آن را به صورت چاپ شده به ویزامتریک ارائه دهید.
  4. ویزای پیوست به خانواده: برای درخواست وقت سفارت آلمان به صورت پیوست به خانواده می توانید از این لینک استفاده کنید.

سوالات رایج:

تعیین وقت سفارت آلمان چقدر طول می‌کشد؟پس از ثبت درخواست به صورت آنلاین، معمولا بیست تا سی روز با توجه به نوع ویزا طول می‌کشد که به سفارت آلمان مراجعه کنید. در حال حاضر دیگر در زمان مراجعه به سفارت مصاحبه صورت نمی‌گیرد و تنها انگشت نگاری و بررسی مدارک انجام می‌شود. معمولا تعیین وقت سفارت برای درخواست ویزای توریستی و ویزای تحصیلی حدود دو تا چهار هفته و ویزای دانشجویی برای لیسانس از یک تا سه ماه و ویزای کاری حدود یک ماه طول می‌کشد. ویزاهای درمانی و پزشکی هم به صورت فوری بررسی شده و در کمترین زمان ممکن وقت سفارت برای آنها رزرو می‌شود.چگونه از سفارت آلمان وقت فوری بگیریم؟وقت فوری برای مراجعه به سفارت آلمان برای تمام ویزاها داده نمی شود.  تعیین وقت فوری فقط برای ویزای درمانی و بشردوستانه انجام می‌شود. با ارائه مدارک پزشکی معتبر و گرفتن پذیرش از بیمارستان‌های کشور آلمان، فقط یک تا سه هفته طول می‌کشد تا ویزای شما صادر شود و در اولین فرصت هم وقت به شما تعلق می‌گیرد. تعیین وقت فوری هم تنها توسط ویزا متریک انجام می‌شود و دیگر آژانس و موسسات توانایی گرفتن این وقت را ندارند.هزینه تعیین وقت سفارت آلمان چقدر است؟هزینه تعیین وقت برای سفارت آلمان با توجه به نوع ویزا و درخواست شما تعیین می‌شود. به طور کلی کارگزاری مورد نظر یعنی ویزا متریک حدود ۳۰ یورو به صورت نقدی برای این کار از شما دریافت می‌کند. همچنین قبل از تعیین وقت برای سفارت آلمان باید مبلغ ۱٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان  برای درخواست ویزای توریستی و تحصیلی واریز کنید. برای بررسی مدارک و رزرو نهایی وقت هم مبلغی حدود ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان باید به حساب شرکت بریزید. این مبلغ پس از روز ملاقات و ارائه مدرک به حساب شما عودت داده می‌شود. این هزینه‌ها تقریبی بوده و همه ساله دچار تغییر می‌شود. بنابراین برای اطلاع از هزینه‌های دقیق تعیین وقت سفارت، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نتیجه گیری:

در این مقاله در خصوص چگونگی تعیین وقت سفارت آلمان صحبت کردیم. آلمان یکی از کشورهای مهاجرپذیر هم در زمینه تحصیلی و هم در زمینه کاری بوده و همه ساله افراد زیادی از ایران به این کشور مهاجرت می‌کنند. برای دریافت ویزا از کشور آلمان، باید از طریق سایت ویزامتریک اقدام کنید. با توجه به وقتی که از سایت ویزامتریک رزرو می کنید باید در زمان معینی در سفارت خانه حاضر شوید. تمامی نکات و مدارک مورد نیاز در زمان مراجعه به سفارت در مقاله بالا برای شما آورده شده و می‌توانید در کمترین زمان ممکن، وقت خود را رزرو کنید.

آدرس و تلفن سفارت آلمان در تهران:

سفارت آلمان در تهران
سفارت آلمان در تهران
آدرستهران، خيابان فردوسی، روبروي بانک مرکزی، پلاک 320-324
تلفن39990000 (021)
فکس39991890 (021)
روز و ساعت کاریيکشنبه تا پنجشنبه
سایتhttp://www.teheran.diplo.de
ایمیلinfo@teheran.diplo.de

دسترسی سریع به مطالب این مقاله

سایت وقت سفارت

سایت وقت سفارت به عنوان کارگزار وقت سفارت در تهران فعالیت دارد. برای درخواست ویزای اتحادیه اروپا و تایید مدارک متقاضیان، از مجموعه ما کمک بگیرید. سایت وقت سفارت مستقر در تهران با اخذ مدارک، درخواست ویزا و ارسال آن به تمامی سفارت خانه ها، روند بررسی درخواست ها را تسریع کرده است.

سایت وقت سفارت پس از بررسی مدارک، نتیجه پذیرش یا رد درخواست ویزا را اعلام می کند و ویزای مورد نظر برای افراد صادر می شود. رزرو وقت سفارت یکی از دغدغه های علاقه مندان به سفر به کشورهای خارجی به ویژه آلمان، ایتالیا، هلند و… است.

به دلیل حجم بالای درخواست‌ها و به‌ ویژه افزایش تعداد علاقه‌مندان به درخواست ویزا، بسیاری از سفارت‌ها در ایران نمی‌توانند به متقاضیان وقت ملاقات فوری یا سریع ارائه دهند.

به منظور ساده‌سازی رویه‌ها، سایت وقت سفارت تمامی مراحل درخواست، دریافت، تحویل مدارک را برعهده میگیرد تا متقاضیان کمتر درگیر روند پیچیده سفارت ها شوند.

در نهایت پس از تایید مدارک ویزای صادر شده، می توانید ویزای صادر شده را نیز از طریق سایت وقت سفارت دریافت کنید. برای تعیین وقت و تحویل مدارک ویزا به سایت وقت سفارت مراجعه کنید.

8 پاسخ

    1. سلام، اگر دعوت نامه رسمی داشته باشید احتمالا براحتی بتوانید ویزا بگیرید. اما برای گرفتن وقت سفارت می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا راهنمایی کنند.

  1. سلام وقت بخیر من ایرانی هستم همسرم آلمانی در ایران ازدواج ما ثبت شده برای ویزای پیوست به همسر چه مدت زمان میبره برای مصاحبه در سفارت ؟؟

  2. سلام اسمم مدینه درافغانستان هستم شوهرم آلمان هست برایم درسفارت وقت گرفته اماحالا چندین ماه میشود هنوز خبری نیست میشه لطفا کمکم کنید

    1. سلام. اگر منظور شما وقت برای ویزای پیوست هستش حدودا 12 تا 18 ماه زمان میبره. باید صبرکنید

      1. سلام خانم من اقامت ایران روداره یعنی همون کارت هوشمند جدید پاسپورت هم داره میخاستم بدونم ! وقت سفارت برای ویزای پیوست همسر چقدر طول میکشه هزینش لطف بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *