رزرو وقــــــت

سفارت لتونی

تماس رایگان برای مشاوره تخصصی :

کـارشـنـاسـان

امــــور ویــــزا و ســــــــفــــــــارت

خانم الوند
آقای رحیمی
خانم آتنا الوند
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.

از زبان مخاطبان

وقت سفارت

بشنوید

مخاطب 1

مخاطب 2

مخاطب 3

مخاطب 4

اطلاعات تماس با وقت سفارت

 ایران – تهران – میرداماد. بازار بزرگ میرداماد طبقه دوم واحد 203
همه روزه - 9 صبح تا 5 عصر
پرچم لتونی
وقت سفارت لتونی - ریگا

راهنمای کامل وقت سفارت لتونی

لتونی یک از سه کشوری کوچک حوزه دریای بالتیک است. این کشور با جمعیت کمی ببشتر از 2.2 میلیون نفری جز اتحادیه اروپا و توافق شنگن می باشد. ایرانی ها معمولا به منظور تجارت و یا تحصیل اقدام به گرفن وقت سفارت لتونی می کنند.لتونی هم اکنون فاقد سفارت در ایران می باشد. برای همین شما متاسفانه برای سفر به این کشور باید از نزدیک ترین سفارت های لتونی در امارات متحده عربی و یا انکارا اقدام به اخذ ویزا نمایید. همچنین توجه داشته باشید، ایرانی ها  چون ویزای شنگن ورود به لتونی را در غیراز کشور خود دریافت می کنند، نمی توانند از آن برای سفر به سایر کشورهای حوزه شنگن استفاده کنند. در عمل می توان گفت فرآیند گرفتن وقت و ویزا برای کشورهای مثل آمریکا و لتونی که در ایران سفارت خانه ندارد، حداقل برای انگشت نگاری نیاز به سفر خارج از کشور دارد.در این مطلب مراحل دریافت ویزای لتونی و مدارک لازم برای رزرو وقت سفارت این کشور را بررسی خواهیم کرد. با خواندن این پست می توانید براحتی وقت سفارت و ویزای خود را دریافت کنید و امیدوارم بتوانید سفر خوشی در این کشور زیبا داشته باشید.

مراحل دریافت ویزای لتونی:

آنچنان که در بالا اشاره کردیم لتونی عضوی از اتحادیه اروپا و پیمان شنگن است، در نتیجه فرآیند گرفتن وقت سفارت همانند سایر کشورهای اروپایی عضو شنگن می باشد. این فرآیند را به صورت خلاصه می توان در سه گام زیر بیان کرد:
  • تقاضای اولیه ویزا و وقت سفارت به شکل غیر حضوری، که باید برای کارگزاری VFS در کشورهای ترکیه و یا امارات ارسال کنید (سفارت لتونی در تهران فعال نیست)
  • پرداخت هزینه ی وقت سفارت
  • گرفتن تاییدیه وقت سفارت به صورت ایمیلی
  • مراجعه به دفتر VFS در ترکیه و یا امارات برای تحویل مدارک و ثبت مشخصات بیومتریک
  • در صورت انجام صحیح اقدامات بالا تقریبا 30 روز بعد می توانید از دفتر vfs ویزای خود را دریافت کنید
با توجه به ترکی یا انگلیسی بودن سایت VFS برای ارائه ویزای لتونی، شما در صورت نیاز می توانید از خدمات شرکت های مهاجرتی فعال در زمینه خدمات ویزا استفاده کنید. فرآیند گرفتن وقت سفارت لیتوانی نیز بسیار شبیه همین فرآیند است و باید فرآیند یکسانی را طی کنید.
مراحل لازم تا گرفت ویزای لتونی
مراحل لازم تا گرفت ویزای لتونی

مدارک مورد نیاز برای وقت سفارت لتونی:

پیش از اقدام به تعیین وقت سفارت، بسیار مهم است که مدارک مورد نیاز را به دقت بررسی و آماده کنید. این اقدام، به شما کمک می‌کند تا درخواست شما به طور صحیح پردازش شود و زمان مورد نیاز برای انجام امور سفارتی کوتاه شود. مهمترین مدارک مورد نیاز عبارتند از:
  • برگه تعیین وقت سفارت لتونی: که طبیعتا باید آن را برای ترکیه یا امارات تهیه کرده باشید
  • فرم درخواست ویزای شنگن لتونی
  • رزرو بلیط رفت و برگشت و واچر هتل
  • بیمه مسافرتی با پوشش حداقل ۳۰ هزار یورو
  • ارائه دعوت نامه، دعوت نامه در صورت وجود کمک زیادی در پذیرش درخواست شما برای ویزای لتونی خواهد داشت.
  • اصل و ترجمه شناسنامه و کارت ملی
  • اثبات تمکن مالی: اصل و ترجمه کلیه اسناد ملکی به همراه گردش حساب ۳ ماهه اخیر که به یورو باشد و توسط بانک ممهور شده باشد
مدارک مورد نیاز ویزا، تنها لازم است به زبان انگلیسی ترجمه شوند و نیازی به ترجمه به زبان لتونیای نیست.کشور لتونی جز اتحادیه اروپا و پیمان شنگن می باشد به همین دلیل برای بررسی دقیق تر مدارک مورد نیاز می توانید به پست ما در مورد مدارک لازم برای دریافت ویزای شنگن مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نکات مهم قبل از وقت سفارت لتونی:

وقت سفارت لتونی یک فرآیند حیاتی است که برای سفر به این کشور باید به آن توجه ویژه ای داشت. قبل از رفتن به سفارت لتونی، برخی نکات مهم را در نظر داشته باشید تا فرآیند درخواست ویزا به خوبی پیش برود.اولین موردی که باید به آن توجه کنید، زمان بندی صحیح است. چون شما قصد دارید در یک کشور دیگر به سفارت لتونی مراجعه کنید توصیه می کنیم 2 یا 3 روز زودتر در شهر مقصد حضور داشته باشید و محل سفارت را برای خود مشخص کنید تا بدلایلی مثل ترافیک و یا سایر موضوعات وقت سفارت خود را از دست ندهید.مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای خود را کامل بررسی و چک کنید. ما لیست اولیه ای را در بالای همین پست برای شما قرار دادیم اما برای اطمینان بیشتر می توانید مدارک خود را مجدد از طریق کارشناسان ما مورد بررسی قرار دهید. بررسی کنید که آیا همه این مدارک را در اختیار دارید و آماده ارائه به سفارت هستید.علاوه بر مدارک مورد نیاز، قیمت ویزا هم باید در نظر گرفته شود. هزینه ویزا برای هر کشور متفاوت است و باید این هزینه را پیش از وقت سفارت در نظر بگیرید. همچنین، در نظر داشته باشید که نرخ ارز و هزینه‌ها ممکن است در طول زمان تغییر کند، بنابراین بهتر است از آخرین اطلاعات به روز رسانی شده سفارت یا سایت رسمی آن استفاده کنید تا از هزینه‌های دقیق مطلع شوید.

پاسخ به سوالات رایج:

اگر اولین بار است در حال انجام فرآیند اخذ ویزای از این کشور هستید، ممکن است در هر مرحله‌ای ازگرفتن وقت سفارت لتونی سوالاتی در ذهن شما ایجاد شود. در این بخش، به برخی از این سوالات پایخ داده ایم:چقدر زمان لازم است تا وقت سفارت لتونی را بگیرم؟حدودا ۱۴ تا ۲۱ روز کاری بعد از ارائه درخواست، جواب درخواست وقت سفارت لتونی شما مشخص می‌شود. پس از ۱۴ تا ۲۱ روز کاری از وقت سفارت نیز پاسخ درخواست ویزای شما مشخص می شود.آیا باید همه مدارک را به زبان لتونیایی ترجمه کنم؟ خیر، مدارک مورد نیاز برای وقت سفارت لتونی باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشند. این شامل مدارک هویتی، گذرنامه، اسناد تحصیلی و سایر مدارک مربوطه است.رفع ریجکتی ویزای لتونی به چه شکلی است؟امکان رفع ریجکتی ویزای وجود ندارد. شما می توانید در صورت علاقه ۶ ماه بعد از تاریخ ریجکت مجدد درخواست خود را ارسال کنید.به چه دلایلی ممکن است درخواست ویزای لتونی ریجکت شود؟اصلی ترین دلیل ریجکت ویزای لتونی پس از ارائه مدارک اشتباه و یا ناقص، عدم اطمنان افسر سفارت از برگشت شما به کشور است. پس سعی کنید تا حد امکان تمام مدارک مربوط به وابستگی خود به کشور مثل تمکن مالی، اشتغال، املاک و سابقه سفرهای گذشته خود را به صورت کامل ارائه دهید.

دسترسی سریع به مطالب این مقاله

سایت وقت سفارت

سایت وقت سفارت به عنوان کارگزار وقت سفارت در تهران فعالیت دارد. برای درخواست ویزای اتحادیه اروپا و تایید مدارک متقاضیان، از مجموعه ما کمک بگیرید. سایت وقت سفارت مستقر در تهران با اخذ مدارک، درخواست ویزا و ارسال آن به تمامی سفارت خانه ها، روند بررسی درخواست ها را تسریع کرده است.

سایت وقت سفارت پس از بررسی مدارک، نتیجه پذیرش یا رد درخواست ویزا را اعلام می کند و ویزای مورد نظر برای افراد صادر می شود. رزرو وقت سفارت یکی از دغدغه های علاقه مندان به سفر به کشورهای خارجی به ویژه آلمان، ایتالیا، هلند و… است.

به دلیل حجم بالای درخواست‌ها و به‌ ویژه افزایش تعداد علاقه‌مندان به درخواست ویزا، بسیاری از سفارت‌ها در ایران نمی‌توانند به متقاضیان وقت ملاقات فوری یا سریع ارائه دهند.

به منظور ساده‌سازی رویه‌ها، سایت وقت سفارت تمامی مراحل درخواست، دریافت، تحویل مدارک را برعهده میگیرد تا متقاضیان کمتر درگیر روند پیچیده سفارت ها شوند.

در نهایت پس از تایید مدارک ویزای صادر شده، می توانید ویزای صادر شده را نیز از طریق سایت وقت سفارت دریافت کنید. برای تعیین وقت و تحویل مدارک ویزا به سایت وقت سفارت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *