قیمت وقت سفارت

بهترین قیمت وقت سفارت عادی و  فوری کلیه کشورهای جهان در سریعترین زمان ممکن

همراه با پکیج خدمات ویزا و مدارک مورد نیاز

امکان خرید برای کلیه کشورهای اروپایی و آمریکا

راهنمای خرید وقت برای کشورهای مختلف

پرچم آلمان

آلمان

راهنمای جامع برای سفارت آلمان، چگونگی وقت گرفتن و مدارک لازم

پرچم ایتالیا

ایتالیا

راهنمای جامع برای سفارت ایتالیا، چگونگی وقت گرفتن و مدارک لازم

تعیین وقت سفارت آمریکا

آمریکا

راهنمای جامع برای سفارت آمریکا، چگونگی وقت گرفتن و مدارک لازم​

تعیین وقت سفارت فوری انگلیس

انگلیس

راهنمای جامع برای سفارت انگلیس، چگونگی وقت گرفتن و مدارک لازم​

پرچم فرانسه

فرانسه

راهنمای جامع برای سفارت فرانسه ، چگونگی وقت گرفتن و مدارک لازم​

قیمت وقت سفارت چگونه تعیین می گردد:

قیمت وقت سفارت علاوه بر میزان درخواست های موجود برای وقت، تحت تاثیر عوامل دیگری نیز قرار دارد. لیست برخی از این عوامل به صورت زیر است:

  • فوری یا عادی: وقت فوری معمولا گران تر است و در بیشتر مواقع دو برابر وقت عادی قیمت دارد.
  • نوع وقت درخواستی شما: آیا درخواست وقت تحصیلی، کاری یا دیدار با اعضای خانواده دارید. این موضوع نیز در قیمت وقت سفارت شما تاثیر گذار است.
  • تعداد نفرات: هر چه تعداد نفرات درخواست کننده بییشتر باشد به همان نسبت قیمت ها نیز افرایش پیدا می کند.
  • زمان درخواست: هر چه شما بتوانید زودتر، درخواست وقت ویزای خود را برای ما ارسال کنید به احتمال زیاد ما می توانیم با قیمت کمتری اینکار را برای شما انجام دهیم.

جدول هزینه وقت سفارت کشورهای شنگن:

در جدول زیر به عنوان نمونه یک جدول از قیمت وقت سفارت کشورهای اروپایی برای وقت ویزا شنگن قرار داده شده است. هر چند این قیمت به صورت متناوب تغییر می کنند و برای آگاهی از قیمت های دقیق با شماره های موجود در سایت می توانید تماس بگیرید.

 

کشورزمان اعلام وقت هزینه وقت سفارتهزینه‌های پرداختی در سفارت
ایتالیا7 تا 21 روزجهت استعلام تماس بگیرید.۸۰ € + 35 €
آلمان7 تا 21 روزجهت استعلام تماس بگیرید.۸۰ € + 35 €
اسپانیا7 تا 21 روز100 یورو۸۰ € + 4۰ €
فرانسه7 تا 21 روز3,000,000 تومان۸۰ € + 4۰ €
سوئیس۷ تا ۲۱ روز3,000,000 تومان۸۰ € + 35 €
هلند7 تا 21 روز3,000,000 تومان
۸۰ € + 4۰ €
کرواسی7 تا 21 روز4,000,000 تومان
۸۰ € + 3۰ €
لهستان7 تا 30 روز4,000,000 تومان۸۰ €
یونان۷ تا ۲۱ روز4,000,000 تومان۸۰ € + 4۰ €
بلژیک۷ تا 45 روز4,000,000 تومان۸۰ € + 4۰ €
جمهوری چک۷ تا 45 روز4,000,000 تومان۸۰ € + 4۰ €
دانمارک۷ تا 30 روز4,000,000 تومان۸۰ € + 4۰ €
اتریش7 تا 45 روز6,000,000 تومان۸۰ € + 4۰ €
مجارستان7 تا 21 روز4,000,000 تومان۸۰ € + 4۰ €
فنلاند7 تا 30 روز4,000,000 تومان۸۰ € + 4۰ €

 

توجه داشته برای هزینه وقت سفارت ایتالیا، هزینه وقت سفارت آلمان و هزینه وقت سفارت آمریکا ما پیشنهاد می کنیم حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید. بسیاری از دلال های وقت ممکن است موجب از دست رفتن فرصت شما و یا حتی تحمیل هزینه های بی دلیل به شما شوند.

مراحل ثبت نام برای گرفتن وقت سفارت:

در توضیحات اولیه اشاره شد که، شما باید قبل از مراجعه به سفارت وقت بگیرید. با اخذ این وقت ملزم می شوید تا در تاریخ و ساعتی که برای شما مشخص شده به سفارت مراجعه کنید. حالا به صورت خلاصه مراحل ثبت تقاضا را مرور خواهیم کرد:

  1. انتخاب کشور مقصد: کشور مقصد خود را انتخاب کنید و مدارک لازم را با توجه به نوع ویزا و کشور مورد نظر آماده کنید.
  2. گرفتن وقت از سفارت به شکل اینترنتی: توجه داشته باشید هم اکنون امکان رزرو وقت بیشتر سفارت خانه ها به صورت حضوری وجود ندارد. پس حتما از طریق سایت ها و حداقل 3 ماه زودتر فرآیند ثبت نام خود را شروع کنید. در صورت نیاز برای تعیین وقت توسط کارشناسان ما از طریق شماره های سایت می توانید از قیمت وقت سفارت مطلع شوید.
  3. پر کردن فرم ها: پس از ثبت نام فرم های مربوطه در سایت تکمیل کنید. اطلاعات باید به دقت و کاملا درست پر شوند، در غیراینصورت افسر بررسی کننده مدارک شما را تایید نکرده و باید از نو اقدام کنید.
  4. گرفتن تایید وقت و سپس مراجعه حضوری به سفارت خانه: حتما مدارک لازم و پول نقد به همراه داشته باشید.
  5. انتظار و گرفتن کانفرم: در این مرحله شما فقط باید منتظر بمانید، البته اگر مراحل قبلی رو به درستی طی کرده باشید هیچ مشکلی نیست و تمام مدارک شما براحتی تایید خواهد شد.

فرآیند بالا هرچند در ابتدا ساده به نظر می رسد اما افرادی که تجربه دارند می دانند که گرفتن وقت به این سادگی نیست و بدلیل تقاضای بالا زمان های خالی سریع پر می شوند. لذا مطمئن تر است که کار را به آژانس‌های مسافرتی بسپارید. در این روش شما تنها کافی است مدارک خود را به آژانس ارائه دهید و سایر کارها توسط ما انجام می شود. برای تعیین وقت سفارت با خیال راحت می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

قیمت وقت سفارت - پیش پرداخت در سایت ویزامتریک
قیمت وقت سفارت – پیش پرداخت در سایت ویزامتریک

خرید وقت سفارت مزایا و معایب:

اگر تا کنون ویزا گرفته اید، مخصوصا از نوع تحصیلی یا کاری، می دانید که یکی از مهمترین دغدغه ها این است که آیا وقت سفارت خود را می توانید به موقع بگیرید. در این رابطه باید بدانید که برای بسیاری از کشورها اینکه خودتان بتوانید به موقع وقت بگیرید بسیار دشوار است و بهتر است این کار را به آژانس‌ها بسپارید.

در کنار زمان های که سایت سفارت خانه ها برای ثبت نام فعال می گردند، موضوعات دیگری همچون پر کردن فرم ها و مدارک مورد نیاز وجود دارند که اشتباه در هر یک از آنان می تواند موجب از دست رفتن فرصت شما شود. به همین دلیل آژانس‌ها فرصتی متاسب برای شما فراهم می کنند تا با اطمینان خاطر وقت ویزای خود را رزرو کنید.

پس به صورت خلاصه مزایا و معایب خرید وقت به شکل زیر هستند:

  • مزایا: خیال راحت از انجام صحیح و به موقع تعیین وقت شما
  • معایب: هزینه پرداختی برای استفاده از تخصص و مهارت شرکت های خرید کننده

شما برای اطلاع از قیمت وقت سفارت می توانید به صورت مستقیم به سایت سفارت خانه های متفاوت مراجعه کنید، مثلا سایت سفارت آلمان،  یا از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس تا بگیرید. کارشناسان ما علاوه بر قیمت ها می توانند شما را برای خرید وقت نیز راهنمایی کنند. هچنین کارشناسان ما می توانند برای گرفتن وقت پرایم ویزامتریک و هزینه های آن شما را راهنمایی کنند.

وقت سفارت برگه نمونه
برگه نمونه وفت سفارت عادی

سوالات متداول برای قیمت وقت سفارت:

برخی از مهمترین سوالاتی که توسط افراد مختلف در مورد گرفتن وقت سفارت مطرح می شود در ادامه برای شما آورده شده است:

  •  چرا برای تعیین وقت باید هزینه‌ پرداخت شود؟

اگر خود شما می توانستید از طریق سایت سفارت خانه اقدام به رزرو کنید، لازم نبود برای این منظور هزینه ای پرداخت کنید. اما متاسفانه با توجه به حجم بسیار بالای تقاضا، تعیین وقت سفارت بسیاری از کشورها، مثل آلمان یا ایتالیا به سختی انجام می‌شود. به طوری که در بعضی از مواقع در یک ساعت تمامی وقت‌ها تکمیل می‌گردد. ما از طریق استفاده از نرم افزارهای مخصوص که در تمام روز های هفته و به صورت 24 ساعته در حال بررسی هستند، رزرو را برای شما انجام می دهیم و شما در واقع هزینه استفاده از این نرم افزارها پرداخت می کنید.

  • آیا با مراجعه حضوری به سفارت‌ها می‌توان وقت گرفت؟

متاسفانه خیر. سفارت خانه ها برای جلوگیری از ازدحام و بی نظمی از ارائه هرگونه خدماتی مربوط به تعیین زمان در سفارت خانه ها پرهیز می کنند.

  • چه زمانی باید برای اخذ وقت سفارت اقدام کنیم؟

شما لازم است، حداقل 2 یا 3 ماه پیش از زمانی که می خواهید در کشور مقصد باشید برای گرفتن ویزا اقدام کنید. توجه داشته باشید که معمولا سفارت خانه ها یک تا دو ماه زودتر تمام وقت های خود را پر می کنند. اگر دیرتر نیز اقدام کردید می توانید از کارشناسان ما در مورد وقت پرایم کشورهای همچون ایتالیا و یا آلمان راهنمایی بخواهید.

  • در هنگام مراجعه به سفارت چه مدارکی باید همراه داشته باشیم؟

برای هر نوع ویزا و هر کشوری این مدارک مختلف است برای اطلاع از مدارک لازم می توانید به مطالب ما در مورد ویزای هر کشور مراجعه کنید و یا ازخدمات مشاوره ای ما استفاده کنید.

  • آیا پس از خرید وقت سفارت می توانیم از انجام آن مطمئن باشیم؟

تا حدود زیادی می توانید مطمئن باشید، ما یک تیم خبره و با تجربه در این زمینه هستیم اما در یک فرآیند رقابتی هر چیزی ممکن است. پس پیشنهاد می کنیم در اولین زمان ممکن اقدام به خرید وقت سفارت خود کنید.

  • آیا قیمت وقت سفارت ثابت است؟

قیمت وقت سفارت با توجه به کشور مقصد و نوع ویزای شما تعیین می گردد و از این جهت عددی ثابتی برای آن وجود ندارد. شما برای دانستن قیمت می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.
 

نکات مهم در زمان مراجعه به سفارت:

  • وقت‌شناس باشید: حتما سعی کنید حداقل نیم ساعت قبل از زمان خود در محل سفارت خانه حاضر شوید. همچنین اگر از شهرستان می آید حتما به ترافیک تهران توجه داشته باشید. توجه داشته باشید که  اگر دیر بیاید زمان سفارت خود را از دست خواهید داد و باید دوباره برای زمان سفارت اقدام کنید، که در نتیجه هم هزینه شما و هم زمان شما از دست می رود.
  • دلار با یورو به صورت نقد همراه داشته باشید: در داخل سفارت برای صدور ویزا از شما هزینه ای دریافت می شود پس حتما مقدار دقیق آن را پیش از حضور در سفارت بدانید و به همراه داشته باشید.
  • لباس مناسب بپوشید: ظاهر شما در برخورد با افسر صادرکننده ویزا موثر است. پس حتما لباس مناسب و ترجیحا رسمی بپوشید.
  • وسایل غیر مجاز: تا حد امکان از آوردن هر گونه وسایل اضافی همراه خود بپرهیزید، چاقو، فندک و بسیار از لوازم دیگر هرگز در سفارت خانه کاربردی برای شما نخواهند داشت، پس با خود نیاورید.