رزرو وقــــــت

سفارت استرالیا

تماس رایگان برای مشاوره تخصصی :

کـارشـنـاسـان

امــــور ویــــزا و ســــــــفــــــــارت

خانم الوند
آقای رحیمی
خانم آتنا الوند
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.

از زبان مخاطبان

وقت سفارت

بشنوید

مخاطب 1

مخاطب 2

مخاطب 3

مخاطب 4

اطلاعات تماس با وقت سفارت

تهران – میرداماد. خ مفتح جنوبی (نفت جنوبی). خ تابان پلاک 3 واحد 15
همه روزه - 9 صبح تا 5 عصر

وقت سفارت استرالیا چگونه گرفته می شود؟ فوری، تضمینی و ارزان

پرچم استرالیا

استرالیا سیدنی

از صفر تا صد وقت سفارت استرالیا

استرالیا یکی از زیباترین کشورهای دنیاست. هر سال، میلیون‌ها گردشگر به این کشور زیبا سفر می‌کنند. شهروندان برخی کشورها مانند ایالات متحده، کره جنوبی و کانادا برای ورود به این کشور فقط نیاز به ویزای الکترونیک دارند. دیگران باید پس از گرفتن ویزای استرالیا به این کشور زیبا مسافرت کنند. همچنین این کشور یکی از کشورهای مشترک المنافع انگلستان است و واحد پول آن دلار استرالیا است. برای پرداخت هزینه‌های ویزا و سفارت، باید این واحد پول را تهیه یا آنلاین پرداخت کنید.شما اگر هم اکنون قصد تعیین وقت سفارت استرالیا و دریافت ویزای این کشور را دارید، حتما می‌دانید که مهم‌ترین مرحله پس از آماده کردن مدارک، دریافت وقت سفارت برای بررسی این مدارک و انجام امور انگشت نگاری است. یکی از بزرگ‌ترین دغدغه های افراد برای مهاجرت به این کشور، همین نحوه گرفتن وقت سفارت از سفارت استرالیا در تهران است.ما در اینجاییم تا شما را در گرفتن وقت از سفارت استرالیا در کمترین زمان ممکن راهنمایی کنیم. پس اگر می‌خواهید که با صفر تا صد نحوه گرفتن وقت از سفارت آشنا شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

نحوه گرفتن وقت سفارت استرالیا در تهران:

در حال حاضر گرفتن وقت برای سفارت استرالیا فقط به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می‌شود. رسیدگی به انواع خدمات ویزای کوتاه‌مدت از جمله توریستی و تجاری در مرکز وی اف اس گلوبال و انجام کارهای اپلای ویزای بلندمدت و کارت اقامت این کشور، در محل کنسولگری و سفارت استرالیا در تهران انجام می‌شود. در ادامه فرآیند گرفتن ویزا از هر یک از دو روش برای شما آورده شده است:ویزای توریستی و تجاری استرالیا:
  1. شرکت VFS کارگزار رسمی سفارت استرالیا در ایران است. VFS به شما وقت سفارت می دهد و برای انگشت نگاری و تحویل مدارک باید به این شرکت مراجعه کنید.
  2. جمع‌آوری مدارک مورد نیاز، که توضیحات کاملی از مدارک مورد نیاز سفارت در بخش بعدی برای شما آورده شده است.
  3. پر کردن درست و صادقانه فرم درخواست ویزا.
  4. پرداخت هزینه ویزا که به تفاوت نوع و مدت ویزا بستگی دارد. این هزینه را شما باید به دلار استرالیا پرداخت کنید.
  5. تعیین وقت مراجعه به سفارت برای تحویل مدارک درخواستی. در پایان نیز برای تایید مطمئن شوید که وقت سفارت استرالیا به ایمیل شما ارسال شود.
  6. حضور در مصاحبه ویزا، این مصاحبه در حدود 30 دقیقه طول می کشد.
  7. دقت کنید که حتما قبل از مراجعه وقت سفارت را رزرو کنید و پرینت ایمیل تایید آن را به همراه داشته باشید. VFS بدون وقت قبلی هیچ‌گونه مدارک و اطلاعاتی را از شما قبول نخواهد کرد.
ویزای بلند مدت و مهاجرت استرالیا:
  • نامه درخواست را به آدرس الکترونیکی dfat-tehran@dfat.gov.au و یا شماره 72068777 فکس کنید.
  • سپس منتظر پاسخ سفارت استرالیا باشید.

مدارک لازم برای ویزای استرالیا:

ما در اینجا لیستی برخی از مدارک که لازم است به همراه داشته باشید، ذکر شده است:
  • فرم درخواست ویزا (دسترسی به فرم درخواست ویزا)، توجه داشته باشید که پس از پر کردن فرم به صورت اتوماتیک، به طور اتوماتيک به فرم صحيح و فهرستي از مدارک تکميلي مورد نياز هدايت خواهيد شد. حتما از این فرم پرینت بگیرید تا در آینده بتوانید از آن استفاه کنید. همچنین باید در زمان مراجعه به سفارت این فرم را به صورت کاملا پرشده و امضا شده به سفارت تحویل دهید.
  • یک قطعه عکس پاسپورتی
  • پاسپورت معتبر فعلی و پاسپورت ها و ویزاهای قبلی
  • بلیط برگشت هواپیما
  • تمامی صفحات اصل شناسنامه، کارت ملی
  • کارت پایان خدمت
  • تمکن مالی، پرینت گردش حساب 6 ماهه با تایید بانک
  • دعوتنامه معتبر که باید در آن آدرس شخص دعوت کننده، اطلاعات شخصی و شماره تماس او درج شده باشد.
  • برای افراد شاغل، گواهی اشتغال به کار و برای افراد محصل و دانشجویان، گواهی اشتغال به تحصیل
  • اسناد ملکی و یا مدارکی مانند اجاره نامه، قولنامه که نشانگر وضعیت اقامت شما در ایران است. این مدارک برای این لازم است که اثبات کند شما به کشور باز می گردید.
  • برنامه سفر، که در صورت انجام سفر به صورت توریستی بسیار مهم است و باید نشانگر تمام برنامه شما در استرالیا به صورت کامل و مطابق با تاریخ بلیط هواپیما و هتل شما باشد.
  • داشتن ضامن، که در بخش بعدی توضیح کامل آن برای شما آورده شده است.
تمامی مدارک ارائه شده باید اصل باشد و این سفارت مدارک برابر اصل شده را نمی پذیرد.همچنین توجه داشته باشید بنابر اعلام سفارت استرالیا، همه درخواست هاي گذرنامه بايد به صورت حضوري و با وقت قبلي تحويل داده شوند. هيچ استثنايي در اين زمينه وجود ندارد. با توجه به افزايش تعداد درخواست ها، گذرنامه جديد حدود شش هفته پس از تشکيل پرونده به شما تحويل داده خواهد شد.پیشنهاد ما این است قبل از وقت سفارت استرالیا خود حتما این مدارک را چک کنید و از صحیح و کامل بودن آن ها مطمئن شوید.
نمونه ویزا مجارستان
نمونه ویزا استرالیا

شرایط ضامن:

وجود یک ضامن برای تمامی درخواست‌های گذرنامه استرالیایی، خارج از استرالیا ضروری است. ضامن شما باید حداقل دارای شرایط زیر باشد:
  1. داری سن ۱۸ سال یا بیشتر باشد.
  2. نباید به واسطه تولد یا ازدواج با متقاضی نسبتی داشته باشد.
  3. نباید در رابطه آزاد یا ثبت شده با متقاضی یا با والدِ یک متقاضی خردسال باشد.
  4. نباید در همان خانه‌ای که متقاضی یا والدِ یک متقاضی خردسال زندگی می‌کند، ساکن باشد.
  5. باید متقاضی را حداقل از ۱۲ ماه قبل، و در مورد کودکان زیر یک سال از زمان تولد، بشناسد.
  6. بتواند پشت یکی از عکس‌های متقاضی را که به عنوان نمونه ارائه شده، پشت‌نویسی نماید.
  7. موافقت نماید که به منظور تأیید هویت متقاضی گذرنامه، سفارت استرالیا با او تماس بگیرد.
برای سایر شرایط ضامن برای گرفتن ویزای استرالیا می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پرسش‌های متداول

تعیین وقت سفارت چند روز طول می‌کشد؟پس از اینکه درخواست خود را در سایت ثبت کردید، معمولا 5 تا 10 کاری طول می‌کشد تا سفارت به شما نوبت دهد.هزینه سفارت استرالیا چه مقدار است و چگونه پرداخت کنیم؟این هزینه هم اکنون از 175 تا 350 دلار با توجه به طول مدت ویزای درخواستی شما متغیر است. همچنین واریزی هزینه سفارت باید به صورت آنلاین از طریق اکانت شما انجام شود. فراموش نکنید که هزینه واریزی سفارت استرالیا باید از طریق مسترکات و یا همان کارت های بانکی بین المللی پرداخت شود.آیا وقت سفارت استرالیا در تهران امکان پذیر است؟بله، در حال حاضر وقت سفارت استرالیا از تهران داده می شود و برای انگشت نگاری درتهران از طریق وب سایت سفارت اقدام می شود. اموری مانند تحویل مدارک، انگشت نگاری و مصاحبه نیز از طریق کارگزاری vfs global انجام می شود.چه دلایل معمولی برای ریجکت ویزا وجود دارد؟دلایل مختلفی برای رد درخواست ویزا وجود دارد، از جمله اسناد ناقص، ترازمالی‌های ناکافی، یا نقض‌های گذشته ویزا. برای افزایش شانس تایید ویزا، ضروری است که تمامی الزامات را رعایت نمایید. همچنین حتما سعی کنید مدارکی که نشان دهنده وابستگی شما به کشور است به همراه داشته باشید.نتیجه‌گیریدر پایان، لازم به ذکر است توجه به الزامات ویزا در برنامه‌ریزی سفر به استرالیا بسیار حیاتی است. حتما در زودترین زمانی که می توانید وقت خود را از وی اف اس استرالیا سفارت رزرو کنید. مدارک خود را نیز به صورت کامل و ترجمه شده آماده کنید و حتما از کافی و درست بودن آنان مطمئن شوید. با دنبال کردن رهنمودها و آماده‌شدن به خوبی، شما می‌توانید فرآیند درخواست ویزا را با آسانی طی کرده و از اقامت در این مقصد زیبای اروپایی لذت ببرید.

آدرس و تلفن سفارت استرالیا در تهران:

آدرستهران، خیابان خالد استانبولی ، خیابان ۲۳ واحد ۲
تلفن۸۸۷۱۴۱۲۱
فکس
روز و ساعت کارییکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح
سایتhttp://iran.embassy.gov.au/tran/visa.html
ایمیل

دسترسی سریع به مطالب این مقاله

سایت وقت سفارت

سایت وقت سفارت به عنوان کارگزار وقت سفارت در تهران فعالیت دارد. برای درخواست ویزای اتحادیه اروپا و تایید مدارک متقاضیان، از مجموعه ما کمک بگیرید. سایت وقت سفارت مستقر در تهران با اخذ مدارک، درخواست ویزا و ارسال آن به تمامی سفارت خانه ها، روند بررسی درخواست ها را تسریع کرده است.

سایت وقت سفارت پس از بررسی مدارک، نتیجه پذیرش یا رد درخواست ویزا را اعلام می کند و ویزای مورد نظر برای افراد صادر می شود. رزرو وقت سفارت یکی از دغدغه های علاقه مندان به سفر به کشورهای خارجی به ویژه آلمان، ایتالیا، هلند و… است.

به دلیل حجم بالای درخواست‌ها و به‌ ویژه افزایش تعداد علاقه‌مندان به درخواست ویزا، بسیاری از سفارت‌ها در ایران نمی‌توانند به متقاضیان وقت ملاقات فوری یا سریع ارائه دهند.

به منظور ساده‌سازی رویه‌ها، سایت وقت سفارت تمامی مراحل درخواست، دریافت، تحویل مدارک را برعهده میگیرد تا متقاضیان کمتر درگیر روند پیچیده سفارت ها شوند.

در نهایت پس از تایید مدارک ویزای صادر شده، می توانید ویزای صادر شده را نیز از طریق سایت وقت سفارت دریافت کنید. برای تعیین وقت و تحویل مدارک ویزا به سایت وقت سفارت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *