رزرو وقــــــت

سفارت اسپانیا

تماس رایگان برای مشاوره تخصصی :

کـارشـنـاسـان

امــــور ویــــزا و ســــــــفــــــــارت

خانم الوند
آقای رحیمی
خانم آتنا الوند
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.

از زبان مخاطبان

وقت سفارت

بشنوید

مخاطب 1

مخاطب 2

مخاطب 3

مخاطب 4

اطلاعات تماس با وقت سفارت

 ایران – تهران – میرداماد. بازار بزرگ میرداماد طبقه دوم واحد 203
همه روزه - 9 صبح تا 5 عصر
پرچم اسپانیا
وقت سفارت اسپانیا مادرید

راهنمای کامل وقت سفارت اسپانیا

اسپانیا، یکی از مهمترین کشورهای اروپایی است که سالانه ایرانی های زیادی به منظور گردشگری، تجارت و یا تحصیل از این کشور بازدید می کنند. این کشور یکی از اعضای پیمان شنگن است و پول رسمی آن یورو می باشد. اگر شما می خواهید به هر دلیلی وارد اسپانیا شوید، در اولین گام باید برای تعیین وقت سفارت اسپانیا اقدام نمایید. درصورت درخواست برای وقت سفارت اسپانیا باید بدانید کارگزاری BLS وظیفه این امر را بر عهده دارد. این کارگزاری معمولا یک هفته پیش از درخواست شما وقت می دهد. همچنین وقت سفارت اسپانیا فاقد مصاحبه است و شما فقط کافی است تحویل مدارک و انگشت نگاری خود را در گارکزای BLS انجام دهید.در ادامه به شما می‌گوییم که چه مراحلی را باید طی کنید، چه مدارکی برای وقت سفارت اسپانیا لازم است و چگونه به بهترین شکل برای وقت سفارت خود آماده شوید.

مراحل دریافت وقت سفارت اسپانیا

فرآیند گرفتن وقت سفارت اسپانیا مشابه سایر کشورهای اروپایی است. به صورت خلاصه این فرآیند در چند گام زیر قابل انجام است:
  • تقاضای اولیه ویزا از طریق وب سایت BLS
  • تکمیل فرم درخواست ویزا به صورت آنلاین
  • پرداخت هزینه ی وقت سفارت
  • گرفتن تاییدیه وقت سفارت
باید توجه داشته باشید سایت BLS در ایران با نام spainvisa-iran.com فعال است. بسیاری از درخواست کنندگان بدلیل تفاوت آدرس با نام رسمی کارگزاری BLS دچار نگرانی می شوند، در صورت که جای نگرانی نیست و این فقط یک تفاوت در نام است. از دیگر کشورهای که دارای سایت اختصاصی برای گرفتن وقت سفارت می باشد می توان به انگلیس و لهستان اشاره کرد.
سایت رزرو وقت سفارت اسپانیا
سایت رزرو وقت سفارت اسپانیا
امکان گرفتن وقت سفارت اسپانیا به دو شکل معمولی و فوری وجود دارد که هر دو را می توانید از سایت BLS تهیه کنید. وقت سفارت عادی دارای حداقل نیاز به زمان یک هفته ای تا ورود به سفارت دارد، اما با وقت سفارت فوری می توانید در 24 ساعت وارد سفارت اسپانیا شوید. برای گرفتن هر کدام از این وقت ها می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمای کنند.

مدارک مورد نیاز درخواست ویزای اسپانیا:

گرفتن وقت سفارت اسپانیا به مدارک کمی نیاز دارد، در عمل شما تنها به پاسپورت و کد تایید فرم درخواست ویزای اسپانیا نیاز دارید. البته در زمان مراجعه باید تمام مدارک دیگر را تحویل دهید. در ادامه برخی از مهمترین مدارک مورد نظر را برای شما خواهیم نوشت. شما برای اطلاعات کامل و مدارک مورد نیاز با توجه به نوع ویزای درخواستی، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با پشتیبانی ما در تماس باشید. مدارک مورد نیاز برای وقت سفارت اسپانیا:
  1. فرم درخواست ویزای اسپانیا، همان فرم شنگن
  2. برگه وقت سفارت که از سایت BLS تهیه کرده اید
  3. رسید پرداخت هزینه های ویزای درخواستی
  4. اصل و ترجمه شناسنامه و کارت ملی متقاضی
  5. اصل پاسپورت فعلی و کلیه گذرنامه های قبلی: دارای یک صفحه خالی و حداقل ۶ ماه اعتبار، به همراه کلیه پاسپورت های قبلی جهت بررسی کردن تاریخچه سفرهای گذشته و اطمینان از برگشت به کشور
  6. ۲ قطعه عکس پاسپورتی
  7. ارائه اصل و کپی بیمه مسافرتی: بیمه مسافرتی با حداقل ۳۰ هزار یورو اعتبار که در تمامی کشور‌های حوزه شنگن معتبر باشد
  8. گردش حساب و تمکن مالی: گردش حساب ویزای اسپانیا، باید برای ۶ ماه اخیر باشد. توجه داشته باشید که مبالغ ورودی و خروجی اهمیتی برای افسر بازرسی کننده مدارک شما ندارد و فقط تعداد تراکنشات مهم است. همچنین تمکن مالی باید به یورو اعلام و از طریق شعبه ارزی بانک صادر کننده مهر شده باشد.
  9. واچر هتل و بلیط رفت و برگشت:
  10. ارائه اصل و ترجمه کلیه اسناد ملکی:
  11. ارائه دعوت نامه: در صورت ارائه می تواند کمک بزرگی در پذیرش درخواست شما باشد.
مدارک ویزای اسپانیا باید به زبان اسپانیایی ترجمه شده باشند. همچنین نیازی به گرفتن تائیدیه از دادگستری و وزارت امور خارجه نیست و مهر دارالترجمه رسمی کافی است.

انواع ویزا اسپانیا:

با توجه به هدف ار سفر شا به اسپانیا می توانید انواع ویزای مختلفی را از کارگزاری اسپانیا درخواست کنید. لیست مدارک لازم ویزای شنگن در پست دیگری براش ما آورده شده است، اما به صورت خلاصه با توجه به نوع ویزای درخواستی توضیحاتی برای شما در اینجا می آوریم:
  1. ویزای توریستی یا گردشگری: اسپانیا جز پیمان شنگن است، پس با داشتن ویزای توریستی آن شما می توانید به بیش از 26 کشور دیگر عضو شنگن براحتی سفر کنید.
  2. ویزای تحصیلی یا دانشجویی: پذیرش از یکی از دانشگاه اسپانیا مهمترین شرط گرفتن این نوع از ویزا است.  هزینه این ویزا ۶۰ یورو است و معمولا ظرف مدت یک ماه صادر می‌شود. با توجه به هزینه های بالای زندگی در اسپانیا، شما با داشتن ویزای تحصیلی مجاز هستید به صورت پاره وقت کار کنید. اسپانیا جز پیمان شنگن است، پس با داشتن ویزای آن شما می توانید به بیش از 26 کشور دیگر عضو شنگن براحتی سفر کنید.
  3. ویزا کاری یا تجاری: برای ویزای کار اسپانیا شما باید موفق به گرفتن جاب آفر از یک شرکت اسپانیایی شده باشید. تنها شرکت‌هایی می‌توانند به اتباع خارجی دعوتنامه کاری بدهند که از قبل به اداره مهاجرت اسپانیا مراجعه و درخواست استخدام نیروی خارجی داده باشند.
پاسخ به سوالات متداول:در هر مرحله‌ای ازگرفتن وقت سفارت ممکن است سوالاتی در ذهن شما پیش می‌آید. در این بخش، به برخی از سوالات متداولی که ممکن است داشته باشید، پاسخ خواهیم داد.چقدر زمان لازم است تا وقت سفارت اسپانیا را بگیریم؟با توجه به نوع ویزای درخواستی شما کاملا متفاوت است. اما به صورت کلی انتظار می رود، برای یک هفته بعد صادر گردد. در صورتی که عجله دارید می توانید از وقت سفارت فوری استفاده کنید.فرق ویزای شنگن با ویزای ملی اسپانیا چیست؟ویزای شنگن نوع D معمولا برای کسانی صادر می‌شود که قصد تحصیل، کار و یا زندگی در کشور مقصد برای بیش از 90 روز دارند. لذا این ویزا به ویزای بلند‌ مدت یا ویزای ملی نیز معروف است. ویزای توریستی شنگن یا ویزای شنگن نوع C تنها اجازه اقامت تا 30 روز را می دهد.اصلی ترین دلایل ریجکت ویزای اسپانیا چیست؟رایج ترین دلیل رد شدن ویزای اسپانیا، عدم اعتماد افسران ویزا به بازگشت شما به کشور است. پس حتما مدارکی برای وابستگی خود به کشور محل اقامت ارائه دهید برای مثال حتما سابقه سفرعای گذشته خود را ارائه دهید. بجز این دلیل سایر موارد مرتبط با توانایی های مالی شما است، همچون تمکن مالی و پرداخت هزینه های سفر. همچنین ارائه هر گونه مدرک غیر معتبری موجب ریجکت مدارک شما می شود.

آدرس و تلفن سفارت اسپانیا در تهران:

سفارت اسپانیا تهران
سفارت اسپانیا تهران
آدرستهران، دروس، بلوار شهرزاد، خيابان کماسایی، کوچه اول شرقی، پلاک 10
تلفن22568681 - 22568682 - 22568683 - 22568684 (021)
فکس22568017 - 22568018 (021)
روز و ساعت کاریيکشنبه تا پنجشنبه، ساعت 9 الی 16
سایت
ایمیلemb.teheran@maec.es

دسترسی سریع به مطالب این مقاله

سایت وقت سفارت

سایت وقت سفارت به عنوان کارگزار وقت سفارت در تهران فعالیت دارد. برای درخواست ویزای اتحادیه اروپا و تایید مدارک متقاضیان، از مجموعه ما کمک بگیرید. سایت وقت سفارت مستقر در تهران با اخذ مدارک، درخواست ویزا و ارسال آن به تمامی سفارت خانه ها، روند بررسی درخواست ها را تسریع کرده است.

سایت وقت سفارت پس از بررسی مدارک، نتیجه پذیرش یا رد درخواست ویزا را اعلام می کند و ویزای مورد نظر برای افراد صادر می شود. رزرو وقت سفارت یکی از دغدغه های علاقه مندان به سفر به کشورهای خارجی به ویژه آلمان، ایتالیا، هلند و… است.

به دلیل حجم بالای درخواست‌ها و به‌ ویژه افزایش تعداد علاقه‌مندان به درخواست ویزا، بسیاری از سفارت‌ها در ایران نمی‌توانند به متقاضیان وقت ملاقات فوری یا سریع ارائه دهند.

به منظور ساده‌سازی رویه‌ها، سایت وقت سفارت تمامی مراحل درخواست، دریافت، تحویل مدارک را برعهده میگیرد تا متقاضیان کمتر درگیر روند پیچیده سفارت ها شوند.

در نهایت پس از تایید مدارک ویزای صادر شده، می توانید ویزای صادر شده را نیز از طریق سایت وقت سفارت دریافت کنید. برای تعیین وقت و تحویل مدارک ویزا به سایت وقت سفارت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *