رزرو وقــــــت

سفارت ایسلند

تماس رایگان برای مشاوره تخصصی :

کـارشـنـاسـان

امــــور ویــــزا و ســــــــفــــــــارت

خانم الوند
آقای رحیمی
خانم آتنا الوند
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.

از زبان مخاطبان

وقت سفارت

بشنوید

مخاطب 1

مخاطب 2

مخاطب 3

مخاطب 4

اطلاعات تماس با وقت سفارت

تهران – میرداماد. خ مفتح جنوبی (نفت جنوبی). خ تابان پلاک 3 واحد 15
همه روزه - 9 صبح تا 5 عصر

وقت سفارت ایسلند

وقت سفارت ایسلند
از کشورهایی که در سال های اخیر به عنوان مقصد توریستی و مهاجرتی محبوب شناخته شده است، ایسلند می‌باشد. این کشور با مناظر طبیعی خیره کننده، مناطق کوهستانی و دریاچه‌های زیبا و دانشگاه‌های معتبر گزینه ای عالی برای گردشگران به شمار می‌رود. قبل از سفر به این کشور، نیاز به ویزا دارید. در این مقاله به شما توضیح می دهیم که چگونه می‌توانید وقت سفارت را دریافت ‌نمایید.وقت سفارت ایسلند

معرفی سفارت ایسلند

سفارت ایسلند یک نمایندگی دولتی است که وظیفه دارد روابط دیپلماتیک و مشارکت های بین المللی کشور ایسلند را تسهیل کند. این سفارت در شهر ریکیاویک، پایتخت ایسلند قرار دارد و با ارائه خدمات متنوع به شهروندان ایسلند و اقامت کنندگان خارجی در این کشور، به تقویت روابط بین المللی کمک ‌می‌‌کند. سفارت ایسلند درباره وقت سفارت، ساعات کار و سایر موضوعات مربوط به خدمات مقامات دولتی ایسلند اطلاعات مفیدی را در اختیار عموم قرار می دهد. ساعات کار سفارت ایسلند معمولاً از شنبه تا پنجشنبه است و در روزهای تعطیل و مناسبت‌های رسمی تعطیل می‌باشد.

نحوه گرفتن وقت سفارت ایسلند

وقت سفارت ایسلند بسته به نوع خدمات مورد نیاز شما، متفاوت می‌باشد. برای مثال، اگر قصد دارید ویزای ورود به ایسلند را درخواست کنید، بهتر است با سفارت ایسلند تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. در این صورت، باید وقت ملاقات خود را با مقامات سفارت تعیین کنید و مدارک لازم را به همراه داشته باشید. همچنین، برای درخواست خدمات دیگر مانند تأیید اسناد، مشاوره های مالی و قانونی و غیره، نیز بهتر است قبل از مراجعه، با سفارت ایسلند تماس بگیرید و وقت مناسبی را برای ملاقات تعیین‌کنید.

انواع ویزا

در حال حاضر، وقت سفارت ایسلند و ویزاهای این کشور قابل دریافت در کارگزاری وی اف اس دانمارک ایران موجود است. این ویزاها شامل دو نوع ویزا هستند: ویزای دیدار غیرخانوادگی و ویزای دیدار خانواده

ویزای دیدار غیرخانوادگی

ویزای دیدار غیرخانوادگی ایسلند برای سفرهای کوتاه مدت با اعتبار کمتر از 90 روز صادر می شود. اهداف سفر برای دریافت این نوع ویزا شامل اهداف تجاری شرکت در کنفرانس و رویداد، گردشگری و توریستی، بازدید فرهنگی و سایر اهداف کوتاه مدت باشد که نیاز به حضور در حوزه شنگن و کشور ایسلند کمتر از 90 روز زمان دارد.

ویزای دیدار خانوادگی

ویزای دیدار خانواده نیز برای افرادی است که قصد بازدید از یک عضو خانواده دارای حق شهروندی ایسلند یا دوست دارای کارت اقامت دائم ایسلند را دارند. این نوع ویزا نیز برای حضور کمتر از 90 روز در کشور ایسلند صادر می شود و پیگیری آن توسط بخش دیپلماتیک کنسولگری انجام می‌شود.وقت سفارت ایسلند

مدارک لازم ویزای ایسلند

برای درخواست ویزای ایسلند، متقاضیان باید مدارک لازم را تهیه کنند. این مدارک شامل فرم تکمیل و امضا شده آنلاین درخواست ویزا، رسید پرداخت هزینه ارزی ویزا، رسید پرداخت هزینه خدمات کارگزاری وی اف اس، انگشت نگاری و عکس بیومتریک، اصل پاسپورت با حداقل اعتبار 6 ماهه و حداقل دو صفحه خالی، کپی ترجمه شده صفحات پاسپورت، رزرو بلیط و واچر هتل، بلیط رفت و برگشت هواپیما و یکی از انواع دعوتنامه کاری، تجاری یا اقوام الزامی است.نامه پذیرش تحصیلی دانشگاه برای ویزای تحصیلی ایسلند نیز لازم است. علاوه بر این، یک قطعه عکس جدید و رنگی با سایز 35 در 45 میلی‌متر، اصل و کپی ترجمه شده مدارک هویتی شناسنامه و کارت ملی، نامه تمکن مالی و موجودی حساب ویزا برای 3 ماهه و جدید بانکی، اصل و ترجمه کلیه مدارک مالی و ملکی متقاضی، ترجمه مدارک ازدواج در صورت تاهل، گواهی ترجمه شده اشتغال به تحصیل در صورت تحصیل متقاضی، گواهی ترجمه شده اشتغال به کار در صورت وجود، ترجمه نامه سربرگ دار و دارای مهر و امضای مرخصی کارفرما و ترجمه مدارک و فیش حقوقی بازنشستگی در صورت وجود نیز لازم است.برای دریافت ویزا، مصاحبه حضوری الزامی است. با توجه به الزام به دعوت نامه معتبر از کشور ایسلند، دریافت ویزای شنگن برای این کشور ممکن است سخت و غیرقابل دسترسی باشد. در صورت تمایل به درخواست ویزای شنگن، می توانید با کارشناسان وب سایت اینترنتی ما تماس بگیرید تا از خدمات مشاوره تخصصی، وقت سفارت شنگن، پیکاپ ویزا و سایر امور مربوط به اخذ ویزا بهره مند شوید.هزینه ویزاهزینه ویزای شنگن ایسلند برای بزرگسالان 80 یورو و برای کودکان 6 تا 11 ساله 40 یورو است. در هنگام تکمیل فرم شما باید هزینه ویزا را از طریق ویزاکارت و مسترکارت بانکی پرداخت نمایید. با توجه به اینکه زمان درخواست ویزای ایسلند حداقل 15 روز قبل از موعد پرواز است، شما می توانید تا حداکثر 6 ماه قبل از موعد مورد نظر خود برای حضور در ایسلند، درخواست وقت سفارت ایسلند و ویزای خود را از طریق کارگزاری دانمارک تهران اقدام کنید. با این حال، بهتر است حداقل 3 ماه قبل از موعد پرواز، برای تدارک ویزای ایسلند از داخل ایران اقدام نمایید.سخن پایانی در نهایت، با دریافت ویزای ایسلند، می توانید به این کشور زیبا مهاجرت کنید و از طبیعت و فرهنگ آن لذت ببرید. امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا وقت سفارت ایسلند را به راحتی دریافت کنید و تجربه خاطره انگیزی را تجربهکنید.برای دریافت خدمات سفارت بهتر است قبل از مراجعه به سفارت ایسلند، با تلفن تماس گرفته و وقت مناسبی را برای ملاقات تعیین کنید. این کار به شما کمک می کند تا در صورت وجود هرگونه محدودیت یا تغییر در ساعات کار، از قبل مطلع شوید.

سوالات متداول

  1. بیمه درمانی معتبر حوزه شنگن چه هزینه‌ای لازم دارد؟ شما می‌توانید با حداقل پوشش درمانی 30 هزار یورویی برای تمام مدت زمان سفر، بیمه شوید. بیمه‌های ایرانی مثل ایران، سامان و SOS قابل قبول نیستند و باید از بیمه‌های دارای نمایندگی در حوزه شنگن مانند EVASAN و RSO استفاده شوند.
  2. چه زمانی می‌توان به کشورهای حوضه شنگن به صورت مستقل سفر کرد؟ در صورت موفقیت در اخذ ویزای ایسلند از کارگزاری وی اف اس گلوبال، شما می توانید به طور مستقل از کشور ایسلند، به 25 کشور دیگر حوزه شنگن مانند اتریش، فرانسه، آلمان ، اسپانیا و ایتالیا سفر کنید.
  3. چه زمانی شما می‌توانید کاورلترویزا را دریافت کنید؟ با تکمیل و امضای فرم درخواست ویزای ایسلند کاور لتر آن را در اختیار خواهید داشت. این کاور لتر فرم درخواست تکمیل و امضا شده را مشخص می کند و باید آن را همراه با سایر مدارک مورد نیاز ویزای ایسلند به مرکز خدمات ویزای وی اف اس تحویل دهید.
 

دسترسی سریع به مطالب این مقاله

سایت وقت سفارت

سایت وقت سفارت به عنوان کارگزار وقت سفارت در تهران فعالیت دارد. برای درخواست ویزای اتحادیه اروپا و تایید مدارک متقاضیان، از مجموعه ما کمک بگیرید. سایت وقت سفارت مستقر در تهران با اخذ مدارک، درخواست ویزا و ارسال آن به تمامی سفارت خانه ها، روند بررسی درخواست ها را تسریع کرده است.

سایت وقت سفارت پس از بررسی مدارک، نتیجه پذیرش یا رد درخواست ویزا را اعلام می کند و ویزای مورد نظر برای افراد صادر می شود. رزرو وقت سفارت یکی از دغدغه های علاقه مندان به سفر به کشورهای خارجی به ویژه آلمان، ایتالیا، هلند و… است.

به دلیل حجم بالای درخواست‌ها و به‌ ویژه افزایش تعداد علاقه‌مندان به درخواست ویزا، بسیاری از سفارت‌ها در ایران نمی‌توانند به متقاضیان وقت ملاقات فوری یا سریع ارائه دهند.

به منظور ساده‌سازی رویه‌ها، سایت وقت سفارت تمامی مراحل درخواست، دریافت، تحویل مدارک را برعهده میگیرد تا متقاضیان کمتر درگیر روند پیچیده سفارت ها شوند.

در نهایت پس از تایید مدارک ویزای صادر شده، می توانید ویزای صادر شده را نیز از طریق سایت وقت سفارت دریافت کنید. برای تعیین وقت و تحویل مدارک ویزا به سایت وقت سفارت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *