رزرو وقــــــت

سفارت برزیل

تماس رایگان برای مشاوره تخصصی :

کـارشـنـاسـان

امــــور ویــــزا و ســــــــفــــــــارت

خانم الوند
آقای رحیمی
خانم آتنا الوند
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.

از زبان مخاطبان

وقت سفارت

بشنوید

مخاطب 1

مخاطب 2

مخاطب 3

مخاطب 4

اطلاعات تماس با وقت سفارت

تهران – میرداماد. خ مفتح جنوبی (نفت جنوبی). خ تابان پلاک 3 واحد 15
همه روزه - 9 صبح تا 5 عصر

وقت سفارت برزیل چگونه گرفته می شود؟ فوری، تضمینی و ارزان

پرچم برزیل
مجسمه برزیل

از صفر تا صد وقت سفارت برزیل

برزیل کشوری زیبا و وسیع در آمریکای جنوبی، با دیدنی های فراوان است. فرهنگ بسیار متفاوت، جاذبه های دیدینی بسیار، طبیعت فوق العاده، جنگل بزرگ آمازون و سواحل وسیع از جمله دیدنی های فوق العاده این کشور زیباست. ایران از دیرباز دارای روابط خوبی با این شکور است و سفارت آن در تهران فعال می باشد.گرفتن وقت سفارت یکی از مراحل حیاتی در فرآیند اخذ ویزای کشورهای مختلف است. برای گرفتن ویزای برزیل لازم است در ابتدا وقت سفارت این گشور را بگیرید. با درخواست وقت سفارت برزیل، شما قادر به تجربه جاذبه‌های متنوع این کشور زیبا هستید. آنچنان که در توضیحات اولیه شرح داده شد، سفارت این کشور در تهران به صورت مستقیم تمام امور کنسولی را انجام می دهد و شما برای گرفتن وقت سفارت بررزیل نیاز به مراجعه به کارگزاری های ثانویه ندارید.

نحوه گرفتن وقت سفارت برزیل در تهران چگونه است؟

در حال حاضر گرفتن وقت برای سفارت برزیل فقط به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می‌شود. نکات مهم در مورد وقت گرفتن به صورت آنلاین:
  • مراجعه به سایت سفارت برزیل: ابتدا لازم است به سایت سفارت این کشور به آدرس www.gov.br مراجعه کرده و در آن ثبت نام کنید.
  • پرکردن فرم الکترونیک در سایت: ابتدا باید فرم درخواست ویزای این کشور را به صورت آنلاین پر کنید.
  • ایمیل به سفارت: به همین منظور باید ابتدا به سایت سفارت برزیل رفته و به آنها یک ایمیل ارسال کنید. اطالعات کامل در این مورد در بخش بعدی آورده شده است.
  • پاسخ به ایمیل شما توسط سفارت: بعد از ارسال ایمیل سفارت این کشور طی مدت 1 تا 2 روز کاری به درخواست شما پاسخ می‌دهد
  • مراجعه حضوری: روز و زمان حضور در سفارت این کشور را برای شما ایمیل می‌کند. این زمان معمولا برای 10 تا 20 روز کار بعد برای شما وقت می دهد.

ایمیل سفارت برزیل برای رزرو وقت:

رزرو وقت سفارت برای ویزای توریستی و تأیید مدارک برای سایر ویزا‌های این کشور مستلزم ارسال ایمیل به این سفارت است. ایمیلی که برای رزرو وقت سفارت ارسال می‌کنید باید شامل قسمت های زیر باشد:
  • نام و نام خانوادگی
  • شماره پیگیری فرم پر شده
  • شماره پاسپورت شما
توجه کنید نامه باید در برگه استاندارد (A4) نوشته شود و بدون هر گونه خط خوردگی باشد.این ایمیل حتما باید به بخش خدمات کنسولی و رزرو وقت سفارت برزیل ارسال گردد.در جدول زیر می‌تواند ایمیل بخش‌های مختلف سفارت برزیل را بیابید.
بخش های مرتبطآدرس ایمیل
بخش کنسولی سفارتbrasemb.teera@itamaraty.gov.br
بخش تبلیغات سفارتsecom.teera@itamaraty.gov.br
بخش  کنسولی و رزرو وقت سفارتconsular.teera@itamaraty.gov.br

مدارک لازم برای درخواست ویزای برزیل:

لیستی از برخی مدارک که لازم است به همراه داشته باشید:
  • اصل پاسپورت، حداقل دارای 6 ماه اعتبار
  • کدرهگیری فرم درخواست ویزا: تکميل فرم درخواست ویزای برزیل و گرفتن کد رهگیری آن، این فرم در واقع بیشتر در برگیرنده اطلاعات شخصی شما است. برای پر کردن این فرم لازم است به سایت سفارت مراجعه کنید.
  • 2قطعه عکس پاسپورتی
  • ترجمه تمام صفحات شناسنامه، ترجمه کافی است به زبان انگلیسی باشد.
برای اطمینان از تمکن مالی و بازگشت شما به کشور، سفارت برزیل مدارک دیگری نیز از شما با توجه به شرایط کاری و اجتماعی شما طلب می کند، لازم است تمام این مدارک به زبان انگلیسی ترجمه شده باشند. لازم به ذکر است که ترجمه کافی است تنها توسط دارالترجمه رسمی انجام شده باشد و نیازی به مهر توسط وزارت امورخارجه نیست. لیست برخی از این مدارک در ادامه برای شما آورده شده است:
  • گواهی اشتغال به کار (با لیست بیمه تامین اجتماعی و فیش حقوقی)
  • پروانه کسب، روزنامه رسمی (آگهی تاسیس و تغییرات)، کارت نظام مهندسی، پروانه مطب و کارت نظام پزشکی، کارت وکالت.
  • برای افراد محصل، گواهی اشتغال به تحصيل
  • برای افراد بازنشسته، ترجمه حکم بازنشستگی، کارت بازنشستگی، آخرين فيش حقوقی
  • تمکن بانکی، از طریق رينت انگليسی حساب بانکی 3 ماه گذشته، ممهور شده توسط بانک صادر کننده
  • برای خانم های خانه دار، گواهی اشتغال به کار همسر
پیشنهاد ما این است قبل از وقت سفارت برزیل خود حتما این مدارک را چک کنید و از صحیح و کامل بودن آن ها مطمئن شوید. می توانید برای اطمینان از کامل و صحیح بودن مدارک خود از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تعیین وقت سفارت چند روز طول می‌کشد؟

معمولا بعد از 2 تا 3 هفته از مراجعه حضور شما به سفارت برزیل، جواب ویزای شما صادر می‌شود. جواب ویزای ممکن است به صورت تلفنی یا ایمیلی نیز به شما اطلاع داده شود. به همین همیشه ایمیل و تلفنی که به سفارت برزیل اعلام کرده اید را بررسی کنید.

هزینه وقت سفارت و ویزای برزیل:

به صورت خلاصه هزینه ای که شما باید در سفارت برزیل به منظور پوشش هزینه ها پرداخت کنید به شرح زیر است:
  • ویزا توریستی 80 دلار
  • ویزا ترانزیت 80 دلار
  • ویزا تحصیلی 100 دلار
لازم به ذکر است در صورت استفاده از خدمات شرکت های تخصصی خدمات ویزا، شما هر چند ممکن است کمی هزینه بیشتری پرداخت کنید اما از درست انجام شدن امور و دریافت به موقع وقت سفارت خود مطمئن خواهید بود.سخن پایانی:رزرو وقت سفارت برزیل یکی از مراحل اساسی در فرآیند اخذ ویزای این کشور است. اهمیت این مرحله برای جلوگیری از تاخیرها و مشکلات غیرضروری در سفر به برزیل بسیار بالاست. با رعایت نکات مهمی که در این مقاله مطرح شد، می‌توانید این فرآیند را به درستی انجام دهید و به زودی تجربه‌ای دلنشین در این کشور داشته باشید. به یاد داشته باشید که اطلاعات و مقررات مربوط به رزرو وقت سفارت ممکن است با گذر زمان تغییر کنند، بنابراین همیشه به آخرین خبرها و تحولات مربوط به ویزا و مهاجرت به برزیل توجه کنید.

آدرس و شماره تماس سفارت برزیل در تهران:

سایت سفارت برزیل
سایت سفارت برزیل
آدرستهران، خیابان ولیعصر، خیابان زعفرانیه، خیابان بهار، نبش کوچه یکتا، پلاک ۲
تلفن22753108-021 تا 10
فکس
روز و ساعت کاریروزهای کاری این سفارت از یکشنبه تا چهارشنبه ساعات کاری از۹ ساعت صبح تا ساعت ۱۴
سایتhttps://www.gov.br/mre/pt-br/embaixada-teera
ایمیل

دسترسی سریع به مطالب این مقاله

سایت وقت سفارت

سایت وقت سفارت به عنوان کارگزار وقت سفارت در تهران فعالیت دارد. برای درخواست ویزای اتحادیه اروپا و تایید مدارک متقاضیان، از مجموعه ما کمک بگیرید. سایت وقت سفارت مستقر در تهران با اخذ مدارک، درخواست ویزا و ارسال آن به تمامی سفارت خانه ها، روند بررسی درخواست ها را تسریع کرده است.

سایت وقت سفارت پس از بررسی مدارک، نتیجه پذیرش یا رد درخواست ویزا را اعلام می کند و ویزای مورد نظر برای افراد صادر می شود. رزرو وقت سفارت یکی از دغدغه های علاقه مندان به سفر به کشورهای خارجی به ویژه آلمان، ایتالیا، هلند و… است.

به دلیل حجم بالای درخواست‌ها و به‌ ویژه افزایش تعداد علاقه‌مندان به درخواست ویزا، بسیاری از سفارت‌ها در ایران نمی‌توانند به متقاضیان وقت ملاقات فوری یا سریع ارائه دهند.

به منظور ساده‌سازی رویه‌ها، سایت وقت سفارت تمامی مراحل درخواست، دریافت، تحویل مدارک را برعهده میگیرد تا متقاضیان کمتر درگیر روند پیچیده سفارت ها شوند.

در نهایت پس از تایید مدارک ویزای صادر شده، می توانید ویزای صادر شده را نیز از طریق سایت وقت سفارت دریافت کنید. برای تعیین وقت و تحویل مدارک ویزا به سایت وقت سفارت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *