رزرو وقــــــت

سفارت روسیه

تماس رایگان برای مشاوره تخصصی :

کـارشـنـاسـان

امــــور ویــــزا و ســــــــفــــــــارت

خانم الوند
آقای رحیمی
خانم آتنا الوند
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.

از زبان مخاطبان

وقت سفارت

بشنوید

مخاطب 1

مخاطب 2

مخاطب 3

مخاطب 4

اطلاعات تماس با وقت سفارت

تهران – میرداماد. خ مفتح جنوبی (نفت جنوبی). خ تابان پلاک 3 واحد 15
همه روزه - 9 صبح تا 5 عصر

وقت سفارت روسیه چگونه گرفته می شود؟ فوری، تضمینی و ارزان

پرچم روسیه
تصویر روسیهروسیه یکی از کشورهای است که حجم تجارت آن با ایران هر ساله افزایش پیدا می کنید. همچنین این کشور وسیع دارای زیبایی های طبیعی و شهری فراوان است. به همین دلیل هر ساله ایرانی های بیشتری به منظور تجارت و یا گردشگری از روسیه بازدید می کنند. در ادامه روش های رزرو وقت از سفارت روسیه و مدارک لازم را به صورت کامل برای شما شرح خواهیم داد تا بتوانید به سادگی و بدون هیچ مشکلی ویزای روسیه خود را دریافت کنید و از بازدید از این کشور لذت ببرید.در ادامه مدارک مورد نیاز برای هر یک از انواع ویزا برای شما آورده شده است:

روش های دریافت وقت سفارت روسیه:

شرکت Interlink کارگزار رسمی سفارت روسیه در ایران است. این کارگزاری در زمینه ثبت اطلاعات بیومتریک، دریافت مدارک و ارسال آنها به سفارت فعالیت می‌کند. اما مهمترین وظیف آن داشتن نقش اسپانسری برای ویزای روسیه شما است. توجه داشته باشید بنابر قوانین فدراسیون روسیه برای درخواست ویزای لازم است شما حتما دعوتنامه رسمی از یک شهروند یا شرکت ثبت شده در این کشور  را داشته باشید. به همین دلیل، Interlink علاوه بر خدمات مرتبط به مدارک شما، در نقش اسپانسر شما هم ظاهر شده و دعوت نامه در اختیار ما قرار می دهد.شما برای درخواست وقت سفارت روسیه می توانید از طریق لینک های زیر اقدام کنید: لازم به ذکر است که تفاوتی بین کنسولگری‌های روسیه در ایران نیست و تمامی مدارک در کنسولگری تهران بررسی می‌شود. پس کنسولگری نزدیکتر به محل اقاما خود را انتخاب کنید تا بتوانید راحتتر مدارک خود را تحویل دهید. مدارک مورد نیاز ویزای روسیه:در زمان گرفتن وقت سفارت روسیه، تنها داشتن پاسپورت کفایت می کند. اما در زمان مراجعه به سفارت یا کنسولگری لازم است، تا سایر مدارک مورد نیار را نیز تحویل دهید. مدارک لازم برای ویزای توریستی روسیه:
  • دعوت نامه: آنچنان که در بالا اشاره کردیم داشتن دعوت نامه برای سفر به روسیه اجباری است. کارگزاری اینترلینک در اکثر موارد می تواند به عنوان دعوت کننده شما، اسپانسر سفر به روسیه شود.
  • تکمیل فرم درخواست ویزای روسیه: این فرم باید به صورت کامل و دقیق با اطلاعات شخصی شما پر شود.
  • پاسپورت: حداقل ۲ صفحه سفید داشته باشد و برای مدت ۱۸ ماه بعد از اتمام مدت ویزای شما اعتبار داشته باشد.
  • فرم ویزای سایت kdmid: این فرم روپا کامل تکمیل، امضا، پرینت و به سفارت خانه تحویل دهید.
  • عکس پاسپورتی مناسب و مطابق مقررات.
  • بیمه مسافرتی معتبر در روسیه که باید کل مدت زمان اقامت شما را پوشش دهد.
  • پرداخت هزینه‌های استفاده از خدمات سفارت و کنسولگری روسیه به صورت نقدی و در محل سفارت انجام می شود، پس حتما پول نقد به همراه داشته باشید.
  • بلیط رفت و برگشت و واچر هتل برای مدت اقامت
  • فرم تکمیل شده تعهد بازگشت به کشور محل اقامت
توجه داشته باشید که امکان ارسال مدارک روسیه به صورت پستی نیز وجود دارد و حضور شما در سفارت خانه اجباری نیست.در روش ارسال بسته مدارک از طریق، کارمند سفارت پس از دریافت بسته، با شما تماس گرفته و می خواهد مبلغی را برای هزینه های مربوط به خدمات و عوارض کنسولی پرداخت نمایید. پردازش مدارک پستی از زمان پرداخت وجه به حساب مرکز رسمی ویزای روسیه صورت می‌گیرد. در صورت ارسال بسته ناقص یا حتی وجود اشتباه مدارک شمما ریجکت خواهد شد، پس در ارسال مدارک پستی بسیار دقت داشت باشید.

انواع ویزای روسیه:

مانند کشورهای دیگر، روسیه نیز دارای انواع مختلفی از ویزاها است، که مهمترین آنها عبارتند از:
  • ویزای تحصیلی روسیه: برای دریافت این نوع از ویزا شما باید از یکی از دانشگاه ها یا مؤسسه علمی این کشور پذیرش تحصیلی دریافت کنید. باتوجه به سطح علمی مناسب دانشگاه های روسیه تحصیل در این کشور طرفداران زیادی دارد. علاوه بر پذیرش دانشگاهی تمکن مالی مناسب و عدم داشتن سوسابقه‌ بسیار مناسب است. بهتر است برای اثبات این موارد مدارک لازم را تهیه و پس از ترجمه رسمی در زمان مراجعه به سفارت تحویل دهید.
  • ویزای کاری روسیه: برای دریافت این نوع از ویزا داشتن جاب آفر از یک شرکت روسی اجباری است. با توجه به شرایط روسیه گرفتن این نوع از جاب آفرها بسیار سخت است.
  • ویزای توریستی روسیه: اگر قصد سفر و بازدید از زیبایی های این کشور را دارید می توانید این نوع وقت را رزرو کنید. ویزای توریستی روسیه معمولا برای یک دوره 30 روزه صادر می شود.

سوالات رایج:

آیا ریجکت درخواست ویزای روسیه ممکن است؟روسیه با شرایط آسانی به ایرانی ها ویزا می دهد. به صورتی که در عمل ریجکتی تنها بدلیل اشتباه خود شما در تحویل مدارک ناقص ممکن است رخ دهد. در هر صورت توجه داشته باشید امکان رفع ریجکتی وجود ندارد، و شما پس از رفع نواقص پرونده خود باید مجددا تقاضا دهید.آیا ویزای روسیه امکان تمدید دارد؟خیر، برای تمدید مدت اعتبار ویزای خود در روسیه شما باید از این کشور خارج و مجددا برای دریافت ویزای روسیه اقدام نمایید.مدت زمان دریافت ویزای روسیه چقدر است؟دریافت ویزای روسیه به نسبت بسیازی از کشورها سریع است. برای ویزای عادی ۷ تا ۱۰ روز و ویزای فوری ۳ تا ۵ روز زمان می برد و طبیعتا صدور ویزای فوری روسیه هزینه بیشتری در بردارد.مدت زمان اعتبار ویزای روسیه چقدر است؟ویزای روسیه معمولا دارای اعتبار یک ماهه است و شما اجازه دارید 30 روز در این کشور بمانید.کارگزاری سفارت به چه معنا است؟بسیاری از سفارت خانه به منظور ایجاد نظم در امور کنسولی خود، برخی از فعالیت های مدتبط به صدور ویزا را به شرکت ای دیگر برونسپاری می کنند که به این شرکت ها کارکزار گفته می شود. برای مثال برای آلمان شرکت ویزامتریک، برای فرانسه شرکت وی اف اس، برای اسپانیا شرکت BLS و برای وقت سفارت آمریکا هیچ کارگزاری وجود ندارد. در عمل می توان گفت انتخاب و شیوه عمل برای هر کشوری متفاوت است و هر کشوری ممکن است از کارگزاری متفاوتی استفاده کند.

سخن پایانی:

رزرو وقت سفارت روسیه یکی از مراحل اساسی در فرآیند اخذ ویزا یا اقامت در این کشور است. اشاره کردیم که برای رزرو وقت سفارت روسیه باید از طریق سایت سفارت و یا کنسولگری های مورد اشاره اقدام کنید و فرم های مربوطه را پر کنید. در زمان مراجعه به سفارت روسیه مدارک شما بررسی می شود  و در صورت کامل بودن مدارک و تایید آنان با توجه به نوع ویزای درخواستی صادر خواهد شد.

آدرس و تلفن سفارت روسیه در تهران:

آدرستهران، خیابان نوفل لوشاتو، پلاک 39
تلفن02126353930
فکس-
روز و ساعت کاریروزهای یکشنبه تا پنجشنبه و در ساعات ۱۰ تا ۱۳
سایتhttps://iran.mid.ru/ru/
ایمیلtehran@interlinkservice.ru

دسترسی سریع به مطالب این مقاله

سایت وقت سفارت

سایت وقت سفارت به عنوان کارگزار وقت سفارت در تهران فعالیت دارد. برای درخواست ویزای اتحادیه اروپا و تایید مدارک متقاضیان، از مجموعه ما کمک بگیرید. سایت وقت سفارت مستقر در تهران با اخذ مدارک، درخواست ویزا و ارسال آن به تمامی سفارت خانه ها، روند بررسی درخواست ها را تسریع کرده است.

سایت وقت سفارت پس از بررسی مدارک، نتیجه پذیرش یا رد درخواست ویزا را اعلام می کند و ویزای مورد نظر برای افراد صادر می شود. رزرو وقت سفارت یکی از دغدغه های علاقه مندان به سفر به کشورهای خارجی به ویژه آلمان، ایتالیا، هلند و… است.

به دلیل حجم بالای درخواست‌ها و به‌ ویژه افزایش تعداد علاقه‌مندان به درخواست ویزا، بسیاری از سفارت‌ها در ایران نمی‌توانند به متقاضیان وقت ملاقات فوری یا سریع ارائه دهند.

به منظور ساده‌سازی رویه‌ها، سایت وقت سفارت تمامی مراحل درخواست، دریافت، تحویل مدارک را برعهده میگیرد تا متقاضیان کمتر درگیر روند پیچیده سفارت ها شوند.

در نهایت پس از تایید مدارک ویزای صادر شده، می توانید ویزای صادر شده را نیز از طریق سایت وقت سفارت دریافت کنید. برای تعیین وقت و تحویل مدارک ویزا به سایت وقت سفارت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *