رزرو وقــــــت

سفارت فنلاند

تماس رایگان برای مشاوره تخصصی :

کـارشـنـاسـان

امــــور ویــــزا و ســــــــفــــــــارت

خانم الوند
آقای رحیمی
خانم آتنا الوند
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.

از زبان مخاطبان

وقت سفارت

بشنوید

مخاطب 1

مخاطب 2

مخاطب 3

مخاطب 4

اطلاعات تماس با وقت سفارت

 ایران – تهران – میرداماد. بازار بزرگ میرداماد طبقه دوم واحد 203
همه روزه - 9 صبح تا 5 عصر
پرچم فنلاند
وقت سفارت فنلاند

از صفر تا صد وقت سفارت فنلاند

اگر این مقاله را می‌خوانید، احتمالاً قصد دارید به هدف بازدید، کار، تحصیل و یا مهاجرت به فنلاند سفر کنید. احتمالاً می‌دانید که مهم‌ترین گام پس از آماده کردن اسناد، دریافت وقت سفارت فنلاند برای بررسی اسناد و جمع‌آوری اطلاعات بیومتریک است. یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌ها برای افراد در هنگام مهاجرت به فنلاند، راه‌های دریافت وقت از سفارت فنلاند است.برای دریافت این وقت، احتمالاً شنیده‌اید که باید چند ماه در صف بمانید تا نوبت شما شود. تقاضا برای وقت‌های سفارت بسیار بالاست و وقت های خالی سفارت به سرعت پر می‌شوند. ما اینجا هستیم تا شما را برای دریافت وقت از سفارت فنلاند در کمترین زمان ممکن یاری دهیم. بنابراین، اگر می‌خواهید با مراحل دریافت وقت از سفارت فنلاند آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما بمانید.

چرا باید فنلاند را انتخاب کنیم؟

فنلاند یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرتی و گردشگری برای ایرانی‌ها محسوب می‌شود. به عنوان یک کشور شنگن، فنلاند موقعیت بسیار عالیی دارد و علاوه بر این، جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد. بسیاری از افراد آرزو دارند این کشور زیبا را بازدید کنند. مهم‌ترین گام برای ورود به این کشور زیبا، دریافت ویزا است. برای دریافت ویزا، شما باید ابتدا نوبت وقت خود رادر سفارت فنلاند تعیین کنید، سپس اسناد و مدارک خود را آماده کنید و آنها را در زمان مقرر به VFS Global، تنها کارگزار سفارت فنلاند در تهران، تحویل دهید. پس از بررسی و تأیید، ویزا به شما اعطا خواهد شد. اما حائز اهمیت است که تعیین وقت برای مراجعه به سفارت همواره آسان نیست. در این مقاله، ما سعی داریم این فرآیند را برای شما آسان‌تر کنیم.
زییایی های طبیعی فنلاند
زییایی های طبیعی فنلاند

مراحل گرفتن وقت سفارت فنلاند:

در حال حاضر، تعیین وقت سفارت فنلاند تنها به صورت آنلاین انجام می‌شود. نکات مهم در مورد رزرو وقت آنلاین عبارتند از:
  • VFS کارگزار رسمی سفارت فنلاند در ایران می باشد. این شرکت کارکزار رسمی سفارت خانه های دیگری همچون فرانسه، بلژیک و چندین کشور اروپایی دیگر نیز می باشد.)
  • VFS به شما وقت سفارت می دهد و برای انگشت نگاری و تحویل مدارک باید به این شرکت مراجعه کنید.
  • برای رزرو وقت، ابتدا وارد حساب کاربری خود در وب‌سایت VFS شوید و از بین تاریخ‌های موجود وقت موردنظر خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که باید هزینه وقت سفارت را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. در پایان، اطمینان حاصل کنید که وقت سفارت فنلاند به ایمیل شما ارسال شود.
  • دقت کنید که حتما قبل از مراجعه وقت سفارت را رزرو کنید و پرینت ایمیل تایید آن را به همراه داشته باشید. VFS بدون وقت قبلی هیچ مدرک و اطلاعاتی را از شما پذیرفته نخواهد کرد.
طبق اطلاعیه‌ سفارت فنلاند، تمامی افراد برای دریافت ویزا باید تنها از طریق سایت VFS global اقدام کنند. ارسال ایمیل یا تماس با کنسولگری به هیچ عنوان نمی‌تواند منجر به دریافت وقت موفق شود.

زمان لازم برای گرفتن وقت سفارت:

پس از ثبت درخواست خود در وب‌سایت، به طور معمول تا 2 هفته کاری طول می‌کشد تا سفارت نوبت شما را تعیین کند. اگر قصد سفر به کشور فنلاند را دارید، بسیار مهم است که حداقل دو ماه قبل از تاریخ مورد نظر برای دریافت ویزا اقدام نمایید تا از مشکلاتی مانند شلوغی وب‌سایت VFS و کمبود وقت جلوگیری کنید. پس از مراجعه به سفارت و بررسی اسناد و انجام امور انگشت‌نگاری، زمان ارسال ویزا به شما بسته به نوع ویزای شما، دو تا چهار هفته طول می‌کشد.

انواع وقت سفارت فنلاند:

کارگزاری VFS فنلاند دو نوع وقت سفارت عادی و فوری را ارائه می کند.
  • وقت سفارت عادی: با وقت سفارت عادی می توانید تقریباً برای 10 تا 15 روز بعد وارد سفارت فنلاند شوید و برای آن برنامه ریزی کنید.
  • وقت سفارت فوری: این نوع از وقت برای آن دسته افرادی مناسب است که باید به سرعت ویزا اخذ کنند و خودشان را به این کشور برسانند. با این ویزا می‌توانید برای 5 تا 7 روز آینده قرار ملاقات بگیرید. لطفاً توجه داشته باشید که برای خدمات فوری، شما باید هزینه بیشتری به سفارت پرداخت کنید.
انتخاب بین وقت سفارت عادی یا فوری بستگی به هدف و برنامه‌ی سفر شما دارد. سیستم تعیین وقت سایت VFS به صورت خودکار یک وقت سفارت عادی برای شما تنظیم می‌کند و شما باید قبل از شروع درخواست وقت، گزینه فوری بودن را انتخاب کنید.
سایت VFS برای گرفتن وقت سفارت فنلاند
سایت VFS برای گرفتن وقت سفارت فنلاند
چند نکته کوتاه که بعد گرفتن وقت موفق سفارت فنلاند بهتر است به آن ها توجه کنید:
  1. پس از تعیین وقت سفارت فنلاند، امکان هیچ گونه کنسلی یا تغییر وقت وجود ندارد.
  2. اگر در زمان تعیین شده نتوانید در سفارت حضور پیدا کنید، تا دو ماه دیگر امکان دریافت وقت مجدد برای سفارت را ندارید.
  3. بهتر است نیم ساعت زودتر از زمان مقرر در سفارت حضور پیدا کنید.
  4. اگر در پرونده شما کسری یا نقصی وجود داشت، سعی کنید همان روز مشکل را برطرف کنید و به روز دیگر موکول نکنید.
  5. این امکان وجود دارد که در صورت تحویل مدارک، مصاحبه‌ای از شما صورت نگیرد و تنها مدارک شما بررسی شده و انگشت نگاری انجام شود.
  6. حتما نام و نام خانوادگی و شماره پاسپورت برای تعیین وقت را چک کنید. زیرا در صورت وجود مغایرت با اطلاعات پاسپورت، مدارک شما بررسی نمی‌شود.

پس از دریافت وقت، چه مدارکی با خود ببریم؟

برای رزرو وقت در سفارت فنلاند، شما ابتدا فقط نیاز به پاسپورت دارید. اما در روز مراجعه به سفارت، به مدارک بیشتری نیاز خواهید داشت. بر اساس نوع ویزای درخواستی شما، ممکن است نیاز به مدارک مختلف باشد. می‌توانید با تماس با متخصصان ما و مشاوره بیشتر، اطلاعات دقیق تری در این خصوص بدست آورید. در ادامه، چند مورد از مدارکی که ممکن است نیاز به آنها داشته باشید، ذکر شده است:
  • دعوت‌نامه: دعوت‌نامه برای ویزای فنلاند ضروری است و در آن باید مدت زمان مقرر اقامت در فنلاند ذکر شده باشد.
  • پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار.
  • 2 عدد عکس پاسپورتی.
  • گذرنامه فعلی متقاضی به همراه تمامی گذرنامه‌های قبلی.
  • فرم تکمیلی برای درخواست ویزا.
  • پرینت از صفحه نوبت در سفارت فنلاند از طریق کارگزاری یا کنسولگری.
  • ارائه گردش حساب برای سه ماه اخیر به منظور نمایش تمکن مالی کافی.
پیشنهاد ما این است که پیش از مراجعه به سفارت فنلاند، از صحت و کامل بودن این مدارک اطمینان حاصل کنید.توجه داشته باشید که نیازی به تایید این مدارک توسط دادگستری یا وزارت امور خارجه نیست، بلکه کافیست مدارک شما توسط دارالترجمه رسمی ممهور شده باشند.

هزینه رزرو نوبت سفارت فنلاند چقدر است؟

در صورتی که خودتان از طریق سایت VFS اقدام کنید هزینه آن 32 یورو است.  البته به غیر از این هزینه شما مبلغ 200هزار تومان برای وقت سفارت پرداخت می کنید. البته همیشه این امکان وجود دارد که قیمت ها توسط سفارت فنلاند تغییر کنند، لذا همیشه لازم است از طریق سایت سفارت و یا کارشناسان ما از قیمت های جدید مطلع شوید.

لغو یا تغییر تاریخ وقت سفارت:

مهمترین نکات لغو یا تغییر وقت سفارت:
  • شما تا 2 روز قبل از وقت سفارتی که رزرو کرده اید، می‌توانید بدون هزینه آن را لغو یا تغییر دهید.
  • در صورتی که دیر‌تر اقدام کنید، هیچ وجهی به‌حساب شما عودت داده نمی‌شود.
  • عدم حضور شما در روز قرار ملاقات با سفارت به معنی از بین رفتن وقت رزرو شده است و باید مراجل آن را مجدد طی کنید.

ریجکت ویزای فنلاند:

دلایل اصلی ریجکت ویزای فنلاند در زیر برای شما آورده سده است:
  • عدم ارائه دعوت نامه: اگر دعوت نامه ندارید، درخواست ندهید چون زمان و هزینه شما هدر می رود.
  • عدم توانایی در متقاعد کردن افسران ویزا از هدف سفر به فنلاند
  • عدم توانایی در پرداخت هزینه های اقامت در فنلاند
  • ارائه مدارک جعلی و یا غیر واقعی یا دارای غلط های املایی، مثلا دارالترجمه در مدارک مختلف اسم شما را به شکل های مختلفی می نویسد
  • ارائه بیمه مسافرتی نامعتبر یا ناکافی
توجه داشته باشید امکان رفع ریجکتی برای ویزای فنلاند وجود ندارد. شما ۶ ماه بعد و با برطرف کردن نواقص پرونده خود می توانید دوباره درخواست وقت سفارت بکنید.سخن پایانی:با مطالعه این مقاله، متوجه شدیم که برای دریافت ویزا تحصیلی، کاری و یا توریستی به کشور فنلاند، نیاز به تعیین وقت سفارت فنلاند داریم. در این فرآیند، مدارک شما توسط مقامات سفارت بررسی می‌شوند و انگشت‌نگاری نیز انجام می‌شود. برای دریافت وقت سفارت، باید به وب‌سایت کارگزاری VFS مراجعه کرده و پس از تایید ثبت نام اولیه، تا 15 روز برای تعیین وقت منتظر بمانید. هزینه وقت سفارت بر اساس نوع ویزا و خدمات مورد نیاز شما تعیین می‌شود و از همه درخواست‌کنندگان مبلغ یکسانی دریافت نمی‌شود. تمامی نکات و مراحل مربوط به تعیین وقت سفارت فنلاند در مقاله فوق برای شما توضیح داده شده است. با رعایت این موارد، به سادگی می‌توانید وقت سفارت فنلاند در تهران را دریافت کنید.

آدرس و تلفن سفارت فنلاند در تهران:

آدرسخیابان زعفرانیه، خیابان ب، کوچه ۸، شماره ۲۳
تلفن۲۳۵۱۲۰۰۰
فکس۲۲۲۳۶۲۳۰
روز و ساعت کارییکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح
سایتhttp://finland.org.ir/Default.aspx
ایمیلvisa.teh@formin.fi
/*! elementor - v3.15.0 - 20-08-2023 */
.elementor-widget-google_maps .elementor-widget-container{overflow:hidden}.elementor-widget-google_maps .elementor-custom-embed{line-height:0}.elementor-widget-google_maps iframe{height:300px}

دسترسی سریع به مطالب این مقاله

سایت وقت سفارت

سایت وقت سفارت به عنوان کارگزار وقت سفارت در تهران فعالیت دارد. برای درخواست ویزای اتحادیه اروپا و تایید مدارک متقاضیان، از مجموعه ما کمک بگیرید. سایت وقت سفارت مستقر در تهران با اخذ مدارک، درخواست ویزا و ارسال آن به تمامی سفارت خانه ها، روند بررسی درخواست ها را تسریع کرده است.

سایت وقت سفارت پس از بررسی مدارک، نتیجه پذیرش یا رد درخواست ویزا را اعلام می کند و ویزای مورد نظر برای افراد صادر می شود. رزرو وقت سفارت یکی از دغدغه های علاقه مندان به سفر به کشورهای خارجی به ویژه آلمان، ایتالیا، هلند و… است.

به دلیل حجم بالای درخواست‌ها و به‌ ویژه افزایش تعداد علاقه‌مندان به درخواست ویزا، بسیاری از سفارت‌ها در ایران نمی‌توانند به متقاضیان وقت ملاقات فوری یا سریع ارائه دهند.

به منظور ساده‌سازی رویه‌ها، سایت وقت سفارت تمامی مراحل درخواست، دریافت، تحویل مدارک را برعهده میگیرد تا متقاضیان کمتر درگیر روند پیچیده سفارت ها شوند.

در نهایت پس از تایید مدارک ویزای صادر شده، می توانید ویزای صادر شده را نیز از طریق سایت وقت سفارت دریافت کنید. برای تعیین وقت و تحویل مدارک ویزا به سایت وقت سفارت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *