رزرو وقــــــت

سفارت ژاپن

تماس رایگان برای مشاوره تخصصی :

کـارشـنـاسـان

امــــور ویــــزا و ســــــــفــــــــارت

خانم الوند
آقای رحیمی
خانم آتنا الوند
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.

از زبان مخاطبان

وقت سفارت

بشنوید

مخاطب 1

مخاطب 2

مخاطب 3

مخاطب 4

اطلاعات تماس با وقت سفارت

تهران – میرداماد. خ مفتح جنوبی (نفت جنوبی). خ تابان پلاک 3 واحد 15
همه روزه - 9 صبح تا 5 عصر

وقت سفارت ژاپن چگونه گرفته می شود؟ فوری، تضمینی و ارزان

پرچم ژاپن
ویزا ژاپن

از صفر تا صد وقت سفارت ژاپن

ژاپن،شرقی‌ترین کشور جهان، دارای یکی از بزرگ ترین اقتصادهای جهان است که در کنار جاذبه های فراوان شهری و طبیعی موجب شده است سالانه افراد زیادی به دلایل اقتصادی، کاری و یا تفریحی خواهان سفر به این کشور زیبا باشند. همانند سایر کشورهای جهان سفر به این کشور نیازمند دریافت ویزای ژاپن است.در این مقاله، ما قصد داریم فرآیند دریافت ویزا از سفارت ژاپن را برای شما توضیح دهیم. برای گردشگران، صاحبان کسب‌وکار و متخصصانی که به دنبال فرصت‌های شغلی بهتر هستند، ژاپن، سرزمین آفتاب تابان با جاذبه‌های منحصر به فرد و جالب‌توجه خود در صحنه بین‌المللی است.گرفتن وقت سفارت ژاپن یکی از مراحل حیاتی در فرآیند اخذ ویزای کشورهای مختلف است. در ادامه انواع وقت سفارت این کشور را به شما معرفی خواهیم کرد و نحوه گرفتن وقت سفارت ژاپن را به شما آموزش خواهیم داد.

معرفی انواع ویزا ژاپن:

همانند سایر کشورهای جهان، برای سفر به ژاپن، ویزاهای مختلفی بر اساس هدف متقاضیان صادر می‌شود. در زیر، می‌توانید توضیحات مربوط به این ویزاها را بیابید:
  • ویزای توریستی: ویزای توریستی ژاپن به متقاضیان این نوع ویزا اجازه می‌دهد که تا ۹۰ روز در کشور اقامت داشته باشند. همچنین، افراد می‌توانند برای دو سفر کوتاه در یک بازه زمانی شش ماهه اقدام به دریافت ویزای دبل توریستی کنند. کشورهایی مانند ایران برای مسافرت به ژاپن باید اقدامات لازم را برای دریافت ویزای توریستی انجام دهند.
  • ویزای تجاری: ویزای تجاری موقت برای صاحبان کسب و کار و افرادی که قصد دارند به منظور شرکت در کنفرانس‌ها، جلسات کاری، عقد قراردادهای کاری و بررسی و تحقیق در وضعیت بازار به ژاپن سفر کنند، صادر می‌شود. این ویزا امکان اقامت تا ۹۰ روز را به صورت تک و یا دوبل (در صورت دو سفر در فاصله زمانی ۶ ماهه) فراهم می‌کند.
  • ویزای کاری: دو نوع ویزای کار برای افرادی که به دنبال فرصت‌های شغلی در ژاپن هستند، صادر می‌شود. نوع اول ویزای کار (Working Visa) است و نوع دیگر ویزای کار حرفه‌ای (Highly Professional Visa) می‌باشد. ویزای دوم برای افرادی است که در شغل‌های تخصصی مانند استادان دانشگاه، مدیران کسب و کار و پژوهشگران فعالیت می‌کنند. این ویزا برای متخصصان بین‌المللی با مهارت‌های بالا صادر می‌شود و بسته به فعالیت موردنظر فرد، ممکن است تا ۵ سال اعتبار داشته باشد.
نحوه گرفتن وقت سفارت ژاپن:برای انجام مراحل مربوط به درخواست ویزا، می‌توانید از روزهای یکشنبه تا پنجشنبه به سفارت این کشور در تهران مراجعه نمایید. نکات مهمی که در این زمینه وجود دارد به شکل زیر است:
  • سفارت هیچگونه مدارکی را از طریق پست دریافت نمی‌کند و همچنین مسئولیت از دست رفتن مدارک را به عهده نمی‌گیرد.
  • تمامی اصل مدارک باید به شخصاً توسط شما به سفارت تحویل داده شود. در صورت تحویل مدارم توسط شخص دیگر ارائه معرفی نامه قانونی الزامی است.
  • ارسال مدارک به صورت ایمیل یا فکس مقبول نمی‌باشد و تمامی اسناد باید به صورت اصلی تهیه و تبادل گردند. توجه کنید این مدارک حتما باید توسط دارالترجمه رسمی ترجمه و به تایید دادگستری و وزارت امورخارجه رسیده باشد.
  •  ایمیل Appointmentforvisa@th.mofa.go.jp برای هماهنگی افرادی است که به قصد گردشگری تصمیم به دریافت ویزای ژاپن را گرفته اند.  موضوع ایمیل باید تعداد افراد و در متن آن حتما نام  افراد به صورت واضح بیان گردد. در قسمت موضوع ایمیل برای تعیین وقت سفارت تعداد متقاضیان درج شود.
 وقت سفارت ژاپن

مدارک لازم برای درخواست ویزای ژاپن:

لیست مدارک لازم برای دریافت ویزا در قسمت زیر برای شما آورده شده است:
  • پاسپورت: اصل گذرنامه باید بیشتر از 6 ماه اعتبار داشته باشد. همچنین ارائه گذرنامه‌های قبلی نیز جزو الزامات است.
  • تکمیل و ارسال فرم درخواست ویزای توریستی ژاپن.
  • عکس پاسپورتی
  • شناسنامه و کارت ملی
  • گواهی اشتغال به کار
  • بلیط رفت و برگشت
  • واچر هتل
  • بیمه مسافرتی
  • برنامه سفر در ژاپن
  • تمکن مالی: گردش مالی به مدت 3 ماه اخیر به صورت دلاری و ممهور به مهر بانک صادر کننده
لازم است تمامی مدارک شما توسط دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد. همچنین ژاپن از محدود کشورهای هست که نیاز دارد تا مدارک شما توسط دادگستری و وزارت امور خارجه به تایید برسند.در صورت داشتن سابقه سفرهای قبلی به کشورهای حوزه شنگن معمولا دریافت ویزای ژاپن نیز راحت تر انجام می شود و احتمال موفقین درخواست شما افزایش پیدا می کند.

نکات مهم در مورد وقت سفارت ژاپن:

تعیین وقت سفارت چند روز طول می‌کشد؟

معمولاً پس از ارائه مدارک به سفارت ژاپن، ۵ روز کاری الی ۱۵ روز کاری طول می‌ کشد تا جواب تان را دریافت کنید. در برخی موارد به بررسی بیشتری نیاز است که در این صورت امکان دارد ارائه مدارک، امضا، مصاحبه یا استعلام ضروری باشد که در این صورت به مدت زمان بیشتری نیاز است.درصورت ریجکت ویزای ژاپن آیا می توان اعتراض کرد؟خیر در صورت رد شدن درخواست شما تا 6 ماه اجازه ارائه درخواست مجدد ویزای ژاپن را نخواهید داشت. پس از این تاریخ می توانید مجدد درخواست ویزای خود را برای سفارت ژاپن ارسال کنید.

مدت زمان اعتبار ویزای ژاپن چقدر است؟

با توجه به آنچه در بخش های قبل توضیح داده شد، انواع ویزای ژاپین دارای مدت زمان اعتبار متفاوتی هستند. ویزای توریستی ژاپن به طور معمول به مدت ۱۵ یا ۳۰ روز صادر می‌ شود. اعتبار ویزای تجاری ژاپن معمولا ۹۰ روز یا بیشتر است و همچنین ویزای کاری ژاپن بسته به موقعیت شغلی و تحصیلی و همچنین نیازهای فرد صادر می ‌شود و ممکن است حتی تا 5 سال دارای اعتبار باشد.سخن پایانی:رزرو وقت سفارت ژاپن یکی از مراحل اساسی در فرآیند اخذ ویزای این کشور است. اهمیت این مرحله برای جلوگیری از تاخیرها و مشکلات غیرضروری در سفر به ژاپن بسیار بالاست. با رعایت نکات مهمی که در این مقاله مطرح شد، می‌توانید این فرآیند را به درستی انجام دهید و به زودی تجربه‌ای دلنشین در این کشور داشته باشید.

آدرس و شماره تماس سفارت ژاپن در تهران:

آدرستهران ، زعفرانیه ، خیابان مقدس اردبیلی ، پلاک ۱۶۲
تلفن۰۲۱۲۲۶۶۰۷۱۰
فکس
روز و ساعت کاریروزهای جمعه و شنبه تعطیل است
سایت
ایمیل

دسترسی سریع به مطالب این مقاله

سایت وقت سفارت

سایت وقت سفارت به عنوان کارگزار وقت سفارت در تهران فعالیت دارد. برای درخواست ویزای اتحادیه اروپا و تایید مدارک متقاضیان، از مجموعه ما کمک بگیرید. سایت وقت سفارت مستقر در تهران با اخذ مدارک، درخواست ویزا و ارسال آن به تمامی سفارت خانه ها، روند بررسی درخواست ها را تسریع کرده است.

سایت وقت سفارت پس از بررسی مدارک، نتیجه پذیرش یا رد درخواست ویزا را اعلام می کند و ویزای مورد نظر برای افراد صادر می شود. رزرو وقت سفارت یکی از دغدغه های علاقه مندان به سفر به کشورهای خارجی به ویژه آلمان، ایتالیا، هلند و… است.

به دلیل حجم بالای درخواست‌ها و به‌ ویژه افزایش تعداد علاقه‌مندان به درخواست ویزا، بسیاری از سفارت‌ها در ایران نمی‌توانند به متقاضیان وقت ملاقات فوری یا سریع ارائه دهند.

به منظور ساده‌سازی رویه‌ها، سایت وقت سفارت تمامی مراحل درخواست، دریافت، تحویل مدارک را برعهده میگیرد تا متقاضیان کمتر درگیر روند پیچیده سفارت ها شوند.

در نهایت پس از تایید مدارک ویزای صادر شده، می توانید ویزای صادر شده را نیز از طریق سایت وقت سفارت دریافت کنید. برای تعیین وقت و تحویل مدارک ویزا به سایت وقت سفارت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *