رزرو وقــــــت

تماس رایگان برای مشاوره تخصصی :

کـارشـنـاسـان

امــــور ویــــزا و ســــــــفــــــــارت

خانم الوند
آقای رحیمی
خانم آتنا الوند
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.

از زبان مخاطبان

وقت سفارت

بشنوید

مخاطب 1

مخاطب 2

مخاطب 3

مخاطب 4

اطلاعات تماس با وقت سفارت

تهران – میرداماد. خ مفتح جنوبی (نفت جنوبی). خ تابان پلاک 3 واحد 15
همه روزه - 9 صبح تا 5 عصر

وقت سفارت کانادا تحصیلی | آموزش کامل مراحل، مدارک و شرایط 2024+ رزرو فوری

وقت سفارت کانادا تحصیلی
کشور کانادا مقصد بسیاری از دانشجویان برای ادامه تحصیل است. دولت کانادا بیش از ۹ میلیون دلار را صرف جذب دانشجویان طی ۵ سال اخیر کرده هست. شرایط ایده آل، امکانات رفاهی و تحصیلی در کشور کانادا باعث استقبال بسیاری از دانشجویان برای ادامه تحصیل در این کشور شده است. دانشجویان با کسب ویزای تحصیلی در کانادا امکان اقامت موقت و در ادامه در صورت تمایل اقامت دائم این کشور را کسب می‌کنند.یکی از مراحل سخت ازنظر بسیاری از دانشجویان تعیین وقت سفارت کانادا است. با توجه به آنکه کانادا در کشور ما سفارتخانه‌ای ندارد شما برای تکمیل مراحل صدور ویزا کانادا باید به یکی از کشورهای هم‌جوار ایران سفر کنید. برای آشنایی بیشتر در رابطه وقت سفارت تحصیلی کانادا در کشورهای ترکیه، ارمنستان و دبی همراه ما باشید.وقت سفارت کانادا تحصیلی

وقت سفارت تحصیلی کانادا در ترکیه

همان‌طور که گفته شد کانادا در کشور ما سفارتخانه‌ای ندارد، بنابراین شما برای تکمیل مراحل دریافت ویزای تحصیلی کانادا باید به یکی از کشورهای نزدیک ایران سفر کنید. یکی از کشورهایی که بسیاری از ایرانیان ترجیح می‌دهند وقت سفارت تحصیلی خود را آنجا انجام دهند شهر استانبول در کشور ترکیه است. پروازهای روزانه به ترکیه امکان دسترسی آسان را برای همه‌ی افراد فراهم کرده است.

به‌علاوه شما برای سفر به ترکیه احتیاج به ویزا ندارید و می‌توانید به‌راحتی با پروازی مستقیم به این کشور سفر کنید. سفارت و کنسولگری کانادا در کشور ترکیه بانام وک (Vac) شناخته می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به این دفتر در استانبول در کمتر از یک ساعت مراحل انگشت نگاری و چهره‌نگاری خود را انجام دهید. و کار پیکاپ ویزا را هم به شرکت های معتبر بسپارید.

انجام سریع مراحل کاری شما در دفتر وک این امکان را به شما می‌دهد که اگر محلی را برای اقامت در نظر نگرفته‌اید بتوانید در همان روز پس از اتمام کار خود به ایران برگردید. برای گرفتن وقت سفارت تحصیلی کانادا در ترکیه ابتدا باید در وب‌سایت رسمی سفارت کانادا ثبت‌نام کنید و سفارت کانادا را در استانبول انتخاب کنید.پس از تکمیل فرم و ارسال مدارک باید هزینه‌های مربوط به صدور و بررسی ویزا کانادا را پرداخت کنید. وقتی مراحل ثبت‌نام آنلاین شما به پایان رسید در مدت‌زمان ۲ الی ۴ هفته شما به دفتر وک در ترکیه فرا خوانده خواهید شد. اگر هم قصد دارید که به‌صورت حضوری اقدام به گرفتن وقت سفارت تحصیلی کانادا در ترکیه کنید می‌توانید با مراجعه حضوری به دفتر وک با تکمیل مدارک و پرداخت هزینه‌ها درخواست خود را ثبت کنید. سپس به کشور بازگردید و بعد از طی این مراحل باید منتظر بمانید تا از طرف دفتر وک به شما پیامی داده شود و شما مجدد برای حضور در دفتر به ترکیه سفر کنید.وقت سفارت کانادا تحصیلی

وقت سفارت تحصیلی کانادا در ارمنستان

برای تعیین وقت سفارت تحصیلی کانادا در ارمنستان از دو روش آنلاین و حضوری می‌توانید استفاده کنید. در روش آنلاین باید ابتدا به وب‌سایت رسمی سفارت کانادا در ارمنستان مراجعه کنید و در این سایت اقدام به ثبت‌نام کنید. فرم مربوط به ویزای تحصیلی را به‌صورت دقیق و کامل پرکنید. سپس مدارک خواسته‌شده را آپلود کنید.بعد از پرداخت هزینه‌ها به‌وسیله مستر کارت مراحل ثبت‌نام آنلاین شما به پایان می‌رسد. شما باید منتظر بمانید تا پیامی از طرف سفارتخانه کانادا در ارمنستان دریافت کنید. معمولاً این پیام در کمتر از یک ماه ارسال خواهد شد. این پیام در ایمیل که در هنگام ثبت‌نام وارد کرده‌اید ارسال می‌شود؛ بنابراین ایمیلی را معرفی کنید که معتبر و قابل‌دسترس برای شما باشد. پس از دریافت پیام برای تکمیل مراحل صدور ویزا لازم است شما به کشور ارمنستان سفر کنید.درروش حضوری احتیاج است تا شما دو بار به ارمنستان سفر کنید. بار اول برای ثبت‌نام و ارائه مدارک و پرداخت هزینه‌های مربوطه به سفارتخانه کانادا به این کشور باید مراجعه کنید. پس از ثبت‌نام اولیه بعد از دریافت پیام باید مجدد به این کشورآرای چهره‌نگاری و انگشت‌نگاری سفر کنید.روزهای کاری سفارت کانادا در ارمنستان دوشنبه تا جمعه از ساعت 8:30 الی 17:30 است.آدرس این سفارت‌خانه Vazgen Sargsyan – Yerevan – Armenia 10شماره تلفن سفارت کانادا در ارمنستان: ۰۰۳۷۴۱۰۵۸۳۷۸۶

وقت سفارت تحصیلی کانادا در دبی

در کشور امارات سفارت کانادا در دو شهر دبی و ابوظبی قرار دارد. شما امکان انتخاب یکی از این دو شهر را در امارات خواهید داشت. برای تعیین وقت سفارت تحصیلی کانادا در دبی ابتدا باید از طریق وب‌سایت رسمی سفارت کانادا، کشور امارات را انتخاب کنید.پس از تکمیل مدارک و پرداخت هزینه‌ها باید منتظر دریافت ایمیل از طرف سفارتخانه کانادا در دبی باشید. بعد آنکه به سفارت کانادا در دبی فراخوانده شده‌اید باید به این شهر سفر کنید و اقدام به چهره‌نگاری و انگشت‌نگاری در دفتر سفارت کانادا در دبی کنید.درروش حضوری شما یک‌بار برای ارسال و تحویل مدارک و یک‌بار هم برای چهره‌نگاری و انگشت‌نگاری باید به دبی سفر کنید. برای کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در وقت و زمان پیشنهاد می‌شود که روش آنلاین را انتخاب کنید.

مدارک لازم برای گرفتن ویزای کانادا تحصیلی

شما برای دریافت ویزای تحصیلی در هر یک از سفارتخانه‌های کانادا باید مدارکی را تهیه و تحویل دهید. این مدارک شامل موارد زیر است.
  • نامه پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های معتبر کانادا
  • بورسیه تحصیلی کانادا از دانشگاه‌های کانادا
  • ارائه مدرک زبان معتبر
  • تکمیل فرم اطلاعات فردی و خانوادگی
  • ترجمه تمام صفحات شناسنامه
  • ترجمه مدارک تحصیلی به همراه ریزنمرات
  • مدارک شناسایی و پاسپورت معتبر
  • فایل دیجیتالی عکس متقاضی
  • مدارک شغلی
  • مدارک مربوط به ازدواج
  • گواهی عدم سوءپیشینه
  • مدارک مربوط به تمکن مالی
  • محل اقامت در کانادا

انواع ویزا

شما با صدور ویزاهای مختلفی می‌توانید اجازه ورود به خاک کانادا را پیدا کنید. به‌صورت کلی ویزاهای صادرشده برای کشور کانادا دریکی از انواع زیر قرار می‌گیرد.ویزای توریستی: این نوع ویزا برای افرادی که می‌خواهند به کانادا برای تفریح، دیدن خانواده و انجام کارهای غیرتجاری سفر کنند، صادر می‌شود. مدت اعتبار این ویزا به‌صورت محدود است. درخواست برای این ویزا احتیاج به مدارکی مانند بلیت هواپیما، بیمه سفر و اثبات اموال مالی دارد.ویزای کاری: این نوع ویزا برای افرادی است که می‌خواهند به‌عنوان کارمند یا کارآفرین در کانادا شروع به کار کنند که به دو صورت موقت یا دائم صادر می‌شود. برای دریافت این ویزا، باید از یک کارفرما در کانادا پیشنهاد کار داشته باشید یا برنامه‌های خاصی مانند سرمایه‌گذاری و کارآفرینی داشته باشند.ویزای مهاجرتی: این نوع ویزا برای افرادی است که می‌خواهند به‌عنوان مهاجر به کانادا مهاجرت کنند که به‌صورت اقامت دائم یا موقت ویزا برای آن‌ها صادر می‌شود. برای دریافت این ویزا، شرایط و مدارک مختلفی نیاز است که بسته به برنامه مهاجرتی موردنظر ممکن است متفاوت باشد.ویزای تحصیلی: این نوع ویزا برای افرادی است که می‌خواهند در کانادا تحصیل کنند. افرادی که اقدام به دریافت این ویزا می‌کنند باید توسط دانشگاه‌ها یا مراکز آموزشی کانادا پذیرفته‌شده باشند. برای دریافت این ویزا، نیاز به اثبات اموال مالی برای تأمین هزینه‌های تحصیلی دارید.نتیجه‌گیریبرای ورود به خاک کانادا ویزاهای مختلفی مانند تحصیلی، کاری، خانوادگی و توریستی صادر می‌شود. یکی از ویزاهای موردتوجه دانشجویان برای تحصیل در این کشور ویزای تحصیلی است. با توجه به اینکه کانادا در کشور ما دارای سفارتخانه نیست شما برای تکمیل ویزای خود باید به یکی از کشورهای هم‌جوار ایران سفر کنید.برای تعیین وقت سفارت تحصیلی کانادا می‌توانید از طریق ترکیه، ارمنستان و دبی اقدام کنید. برای این کار ابتدا باید از طریق آنلاین یا به‌صورت حضوری مدارک خود را تحویل دهید و سپس منتظر دریافت پیام برای چهره‌نگاری و انگشت‌نگاری در این سفارتخانه‌ها بمانید. پس از مشخص شدن زمان حضور می‌توانید با دریافت وقت سفارت کانادا مرحله‌ی صدور ویزای خود را کامل کنید. 

دسترسی سریع به مطالب این مقاله

سایت وقت سفارت

سایت وقت سفارت به عنوان کارگزار وقت سفارت در تهران فعالیت دارد. برای درخواست ویزای اتحادیه اروپا و تایید مدارک متقاضیان، از مجموعه ما کمک بگیرید. سایت وقت سفارت مستقر در تهران با اخذ مدارک، درخواست ویزا و ارسال آن به تمامی سفارت خانه ها، روند بررسی درخواست ها را تسریع کرده است.

سایت وقت سفارت پس از بررسی مدارک، نتیجه پذیرش یا رد درخواست ویزا را اعلام می کند و ویزای مورد نظر برای افراد صادر می شود. رزرو وقت سفارت یکی از دغدغه های علاقه مندان به سفر به کشورهای خارجی به ویژه آلمان، ایتالیا، هلند و… است.

به دلیل حجم بالای درخواست‌ها و به‌ ویژه افزایش تعداد علاقه‌مندان به درخواست ویزا، بسیاری از سفارت‌ها در ایران نمی‌توانند به متقاضیان وقت ملاقات فوری یا سریع ارائه دهند.

به منظور ساده‌سازی رویه‌ها، سایت وقت سفارت تمامی مراحل درخواست، دریافت، تحویل مدارک را برعهده میگیرد تا متقاضیان کمتر درگیر روند پیچیده سفارت ها شوند.

در نهایت پس از تایید مدارک ویزای صادر شده، می توانید ویزای صادر شده را نیز از طریق سایت وقت سفارت دریافت کنید. برای تعیین وقت و تحویل مدارک ویزا به سایت وقت سفارت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *