رزرو وقــــــت

سفارت کانادا

تماس رایگان برای مشاوره تخصصی :

کـارشـنـاسـان

امــــور ویــــزا و ســــــــفــــــــارت

خانم الوند
آقای رحیمی
خانم آتنا الوند
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.

از زبان مخاطبان

وقت سفارت

بشنوید

مخاطب 1

مخاطب 2

مخاطب 3

مخاطب 4

اطلاعات تماس با وقت سفارت

تهران – میرداماد. خ مفتح جنوبی (نفت جنوبی). خ تابان پلاک 3 واحد 15
همه روزه - 9 صبح تا 5 عصر

وقت سفارت کانادا چگونه گرفته می شود؟ فوری، تضمینی و ارزان

پرچم کانادا
کشور کاناداکانادا یکی از ثروتمندترین و مهاجرپذیرترین کشورهای جهان است. به صورتی که بسیاری از ساکنین آن از کشورهای دیگر به این کشور مهاجرت کرده  اند. ایرانیان بسیاری نیز هر ساله به این کشور مهاجرت می کنند و در شهرهای بزرگی همچون مونترال، ترونتو و کبک ساکن می گردند. ایرانیان معمولا به روش های همچون تحصیل، سرمایه گذاری و کارآفرینی به این کشور زیبا مهاجرت می کنند.این کشور آمریکای شمالی دارای دانشگاه مطرح جهانی و بازار کار بسیار مناسب می باشد و به همین دلیل در زمان مهاجرت معمولا اولویت یک بسیار از افراد است. شما چه به قصد مهاجرت دائمی و چه به قصد سفری کوتاه مدت قصد بازدید از این کشور را داشته باشید، گرفتن وقت سفارت کانادا اولین اولویت شما باید باشد.در ادامه روش های مختلف دریافت ویزای کانادا را بررسی خواهیم کرد، و مدارک لازم با شرح خواهیم داد تا شما بتوانید با خیال آسوده وقت خود را رزرو کنید و سفر خوشی را به کشور داشته باشید.

تعیین وقت سفارت کانادا:

کانادا از معدود کشورهای جهان است که در کنار ثبت نام آنلاین برای وقت سفارت، امکان مراجعه حضور برای گرفتن وقت را نیز فراهم می کند. در نتیجه دو روش آنلاین و حضوری برای گرفتن وقت سفارت کانادا وجود دارد، که در ادامه هریک را به صورت خلاصه برای شما شرح داده ایم:
  • روش حضوری: کانادا همانند آمریکا در ایران سفارت خانه ندارد. پس برای استفاده از این روش شما باید به کارگزاری‌های کانادا در کشورهای همسایه همانند ترکیه، دبی، ارمنستان و یا سایرکشورها مراجعه کنید. مدارک خود را تحویل دهید. سپس زمانی برای شما تعیین خواهد شد تا به یکی از مراکز وک برای ادامه فرآیند درخواست ویزای خود مراجعه کنید.
  • ثبت نام آنلاین: اینکار از طریق کارگزاری VFS Global انجام می شود. شما در زمان رزرو وقت از طریق VFS حتما توجه داشته باشید، دفتری از VAC  را برای مراجعه انتخاب کنید که شرایط آن برای شما ساده تر است. در روش آنلاین شما می‌توانید مدارک ناقص خود را تکمیل کنید و تنها برای انگشت‌نگاری به کشور مورد نظر سفر کنید. به همین دلیل برای ما ایرانی ها که سفارت کانادا در تهران تعطیل است این روش بسیار ساده تر و منطقی تر است.
در زمان مراجعه به دفتر وک در هر دو روش بالا، شما هزینه‌های مربوط به ویزا و انگشت‌نگاری را پرداخت خواهید کرد، تا پس از بررسی مدارک از طریق ایمیل سفارت کانادا به شما پاسخ دهد.توجه داشته باشید، هیچ تفاوتی بین دفاتر VAC برای انگشت‌نگاری و بررسی مدارک وجود ندارد و شما تنها کشوری را انتخاب کنید که سفر به آن برای شما راحت تر است. شما می توانید وقت سفارت خود را برای شهرهای استانبول، اربیل عراق، دبی، تفلیس گرجستان و یا ارمنستان رزرو کنید.

مدارک لازم جهت تعیین زمان سفارت کانادا:

در گام اول شما نیاز به مدارک خاصی ندارید، و تنها داشتن آدرس ایمیل، شماره تلفن و تاریخ تولد کافی است. اما در مرحله بعد نیاز به داشتن مدارک بسیار کامل تری وجود داد که با توجه به نوع ویزای درخواستی شما متفاوت است. در ادامه شرح کوتاهی از این مدارک برای ما آورده شده است:
  1. پاسپورت جدید به همراه پاسپورت های قدیمی که سابقه سفرهای قبلی شما به کشورهای مختلف در آن مشخص شده باشد
  2. شناسنامه و کارت ملی ایرانی خود
  3. 2 قطعه عکس پاسپورتی
  4. تمکن مالی و گردش حساب ۳ ماهه به صورت دلاری و ممهور شده به مهر بانک صادرکننده
  5. تکمیل فرم ثبت نام
  6. تکمیل فرم اطلاعات خانوادگی
  7. در صورت داشتن دعوت کننده ارائه اطلاعات کامل دعوت کننده
  8. بلیط رفت و برگشت و واچر هتل
  9. بیمه مسافرتی
توجه داشته باشید، لازم است تمامی این مدارک به زبان انگلیسی ترجمه شده و با مهر دارالترجمه رسمی تایید شده باشند.
ویزا کانادا
ویزا کانادا

انواع ویزای کانادا:

در اینجا شرح کوتاهی از انواع ویزای کانادا و مدارک لازم برای هریک را برای شما اورده ایم. توجه داشته باشید تنها به مدارک اصلی اشاره شده است و برای سایر مدارک شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما راهنمایی لازم را درخواست کنید.
  • ویزای تحصیلی کانادا: برای گرفتن این نوع از ویزا داشتن پذیرش از یکی از دانشگاه های کانادا الزامی است. برای گرفتن ویزای تحصیلی حتما دقت بفرمایید باید وقت سفارت کانادا تحصیلی را نیز باید درخواست کنید. کشورهای ایتالیا، آلمان و آمریکا از دیگر کشورهای محبوب باری ویزای تحصیلی در میارن ایرانیان هستند.
  • ویزای کاری کانادا: در این روش داشتن جاب آفر از یک شرکت کانادایی لازم است.
  • ویزای توریستی کانادا: برای این نوع از ویزا بهتر است به صورت گروهی و در قالب یک تور اقدام کنید و داشتن برنامه سفر مشخص لازم است.
  • ویزای سرمایه گذاری کانادا: داشتن حداقل سرمایه لازم، 250هزار دلار برای سرمایه گذاری شخصی لازم است.
  • ویزای کارآفرینی: ارائه طرح تجاری، داشتن سرمایه لازم و یا جذب آن و همچنین استخدام یک فرد کانادایی لازم است.

سوالات رایج:

چه افرادی برای ویزای کانادا نیاز به انگشت نگاری ندارند؟افرادی که کمتر از ۱۴ سال و یا بیشتر از ۸۰ سال سن دارند از الزام به انگشت نگاری مستثنی می باشند.قیمت وقت سفارت کانادا چه مقدار است؟این قیمت با توجه به سن افراد از 150 تا 400 دلار کانادا متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر در این زمنه می توانیدبه پست ما در مورد قیمت وقت سفارت کشورهای مختلف مراجعه کنید.وقت سفارت کانادا چقدر طول می کشد؟وقت سفارت کانادا بستگی به میزان تقاضا دارد، لذا نمی توان زمان مشخصی را برای آن تعیین کرد. اما به صورت متوسط این زمان از 1 تا 3 ماه متغیر است.آیا ترجمه مدارک سفارت کانادا لازم است؟بله، تمامی مدارک لازم است ترجمه و  ممهور به مهر دارالترجمه رسمی باشد. اما نیازی به مهر دادگستری و وزارت امور خارجه نیست.وقت سفارت فوری کانادا چیست؟این نوع از وقت در مورد کانادا اصطلاحا بیشتر برای همان رزرو وقت به صورت آنلاین گفته می شود.

سخن پایانی:

کانادا در تهران سفارت خانه ندارد. لذا شما مجبور هستید از خدمات سفارت خانه های این کشور در یکی از کشورهای همجوار استفاده کنید. رزرو وقت سفارت کانادا به دو صورت آنلاین و حضوری ممکن است که شرح هر یک در بالا آورده شده است. شما برای انگشت نگاری در هر روشی مجبور به مراجعه به کارگزاری vac هستید. در زمان مراجعه به سفارت کانادا مدارک شما بررسی می شود و در صورت کامل بودن مدارک و تایید آنان با توجه به نوع ویزای درخواستی صادر خواهد شد.

آدرس و تلفن سفارت کانادا در تهران:

آدرستهران، خیابان مطهری، خیابان شهید سرافراز، پلاک ۵۷
تلفن
فکس-
روز و ساعت کاریتعطیل است
سایت
ایمیل
آدرس دفاتر وک در کشورهای همسایه:

ترکیه، آنکارا

Kavaklıdere Mahallesi Atatürk Bulvarı no : 154

ترکیه، استانبول

Haciahmet Mah. Kurtulus Deresi Cad. No:29 Beyoglu

امارات، ابوظبی

25th floor, shining Towers, Khalidiya Street, Abu Dhabi

ارمنستان، ایروان

۱۰ Vazgen Sargsyan – Yerevan – Armenia

دسترسی سریع به مطالب این مقاله

سایت وقت سفارت

سایت وقت سفارت به عنوان کارگزار وقت سفارت در تهران فعالیت دارد. برای درخواست ویزای اتحادیه اروپا و تایید مدارک متقاضیان، از مجموعه ما کمک بگیرید. سایت وقت سفارت مستقر در تهران با اخذ مدارک، درخواست ویزا و ارسال آن به تمامی سفارت خانه ها، روند بررسی درخواست ها را تسریع کرده است.

سایت وقت سفارت پس از بررسی مدارک، نتیجه پذیرش یا رد درخواست ویزا را اعلام می کند و ویزای مورد نظر برای افراد صادر می شود. رزرو وقت سفارت یکی از دغدغه های علاقه مندان به سفر به کشورهای خارجی به ویژه آلمان، ایتالیا، هلند و… است.

به دلیل حجم بالای درخواست‌ها و به‌ ویژه افزایش تعداد علاقه‌مندان به درخواست ویزا، بسیاری از سفارت‌ها در ایران نمی‌توانند به متقاضیان وقت ملاقات فوری یا سریع ارائه دهند.

به منظور ساده‌سازی رویه‌ها، سایت وقت سفارت تمامی مراحل درخواست، دریافت، تحویل مدارک را برعهده میگیرد تا متقاضیان کمتر درگیر روند پیچیده سفارت ها شوند.

در نهایت پس از تایید مدارک ویزای صادر شده، می توانید ویزای صادر شده را نیز از طریق سایت وقت سفارت دریافت کنید. برای تعیین وقت و تحویل مدارک ویزا به سایت وقت سفارت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *