رزرو وقــــــت

لیختن اشتاین

تماس رایگان برای مشاوره تخصصی :

کـارشـنـاسـان

امــــور ویــــزا و ســــــــفــــــــارت

خانم الوند
آقای رحیمی
خانم آتنا الوند
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.
در کم ترین زمان وقت سفارت را تضمینی دریافت نمایید.

از زبان مخاطبان

وقت سفارت

بشنوید

مخاطب 1

مخاطب 2

مخاطب 3

مخاطب 4

اطلاعات تماس با وقت سفارت

تهران – میرداماد. خ مفتح جنوبی (نفت جنوبی). خ تابان پلاک 3 واحد 15
همه روزه - 9 صبح تا 5 عصر

وقت سفارت لیختن اشتاین

وقت سفارت لیختن اشتاین
وقت سفارت لیختن اشتاین، یکی از مراحل مهم برای دریافت ویزای این کشور است. کشور لیختن اشتاین در ایران سفارتخانه ندارد، بنابراین برای درخواست ویزا به کنسولگری آلمان مراجعه می‌شود. پس از ارسال درخواست، زمان لازم برای دریافت ویزا حدوداً ۹۰ تا ۱۲۰ روز است.همچنین برای هزینه درخواست ویزای لیختن اشتاین باید مبلغی حدود ۱۲ میلیون تومان را در نظر گرفت. پس از ارسال درخواست، در صورت تایید، حدوداً ۲۱ روز کاری زمان لازم برای دریافت جواب ویزا می‌باشد. در نهایت، پس از اخذ ویزا، شما می‌توانید در کنسولگری سفارت آلمان حضور داشته باشید و اقدامات بعدی خود را برای سفر به لیختن اشتاین انجام دهید.وقت سفارت لیختن اشتاین

ویزای لیختن اشتاین

برای سفر به کشور لیختن اشتاین، مانند سایر کشورهای عضو حوزه شینگن، نیاز به ویزای شینگن لیختن اشتاین دارید. این ویزا عموماً برای سفرهای توریستی صادر می‌شود و به شما امکان حضور در این کشور را به مدت حداکثر ۹۰ روز در هر دوره ۱۸۰ روزه می‌دهد.ویزاهای کشور لیختن اشتاین به دو صورت تایپ C و D صادر می‌شود.ویزای تایپ C به شما امکان سفر یکباره به لیختن اشتاین را می‌دهد، بنابراین بعد از خروج از این کشور نمی‌توانید بدون درخواست مجدد ویزا به آن سفر کنید.ویزای تایپ D برای سفرهای بلند مدت و اقامت به مدت بیشتری مناسب است. این نوع ویزا امکان حضور بلند مدت در لیختن اشتاین را فراهم می‌کند.همچنین ویزای تایپ C را می‌توانید به صورت سینگل (یکبار ورود) یا دابل (دوبار ورود) دریافت کنید. در حالی که ویزای تایپ C سینگل فقط برای یک بار ورود به کشور مناسب است، دابل به شما امکان دوباره ورود به لیختن اشتاین را می‌دهد.ویزای تایپ C مولتیپل به دارنده‌اش اجازه می‌دهد تا بدون محدودیت تعداد و بارهای ورود و خروج به کشورهای عضو حوزه شینگن سفر کند. این ویزا برای کسانی مناسب است که برای مدت طولانی در این منطقه سفر می‌کنند و نیاز به ورود و خروج مکرر دارند.

وقت سفارت لیختن اشتاین

وقت سفارت لیختن اشتاین یک مرحله اساسی در فرآیند درخواست ویزای این کشور است. با توجه به عدم وجود سفارت لیختن اشتاین در ایران، شما باید به کنسولگری آلمان در ایران مراجعه کنید تا درخواست ویزای خود را ارائه دهید.مهم‌ترین نکته این است که وقت سفارت لیختن اشتاین باید به کنسولگری آلمان ارائه شود. پس از ارسال درخواست، معمولاً زمان لازم برای دریافت وقت حدوداً ۹۰ تا ۱۲۰ روز است. این مدت ممکن است متغیر باشد، اما اغلب به این بازه زمانی توجه شده است.بعد از اخذ وقت سفارت، شما قادر خواهید بود در کنسولگری آلمان حضور داشته باشید و اقدامات بعدی خود را برای دریافت ویزای لیختن اشتاین انجام دهید. اطلاعات دقیق‌تر درباره هزینه‌ها و فرآیند درخواست ویزا را می‌توانید از کنسولگری آلمان یا منابع معتبر مرتبط با مسافرت استعلام کنید.وقت سفارت لیختن اشتاین

شرایط اخذ ویزای لیختن اشتاین

ویزای لیختن اشتاین با شرایطی دقیق و سخت به متقاضیان ایرانی اعطا می‌شود. در صورت عدم داشتن هر یک از شرایط زیر، اقدام به اخذ ویزای این کشور توصیه نمی‌شود.۱. ارائه دعوت‌نامه: ارائه دعوت‌نامه از سوی اعضای خانواده، یک دوست یا یک شرکت از مهم‌ترین شرایط اخذ ویزای لیختن اشتاین است. در صورت عدم داشتن دعوت‌نامه، درخواست شما ممکن است رد شود.۲. تمکن مالی: برای اخذ ویزای لیختن اشتاین، تمکن مالی مورد نیاز است. این مبلغ برای هر نفر حدوداً بین 200 تا 250 میلیون تومان است. تمکن مالی باید به یورو صادر شده و توسط مدیر شعبه صادرکننده به مهر و امضاء برسد.۳. گردش حساب: برای ویزای لیختن اشتاین، گردش حساب مهم است. اینجا تعداد تراکنشات حساب شما اهمیت دارد، نه میزان ورودی یا خروجی. هرچه تعداد تراکنشات حساب شما بیشتر باشد، احتمال اخذ ویزا بیشتر خواهد بود.با رعایت این شرایط و ارائه مدارک مورد نیاز، احتمال اخذ ویزای لیختن اشتاین بیشتر خواهد بود. در هر صورت، توصیه می‌شود قبل از اقدام به اخذ ویزا، اطلاعات دقیقی را از سفارت یا کنسولگری مربوطه دریافت کنید.

هزینه درخواست ویزای لیختن اشتاین

هزینه درخواست ویزای لیختن اشتاین، به مبلغ 12 میلیون تومان است. این هزینه شامل تعیین وقت سفارت، پر کردن فرم درخواست ویزای لیختن اشتاین، ارائه بیمه مسافرتی، رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما و واچر هتل می‌شود. توجه داشته باشید که تمامی هزینه‌های داخل سفارت باید توسط متقاضی پرداخت شود. این هزینه‌ها جزئی از فرآیند درخواست ویزای لیختن اشتاین بوده و برای ترتیب دادن به سفر و اقامت در این کشور ضروری هستند.در نظر داشته باشید که این مبلغ فقط شامل هزینه‌های اساسی بوده و ممکن است هزینه‌های دیگری نیز برای موارد اضافی مانند مشاوره و وکالت پرونده، اصلاح مدارک و غیره اضافه شوند. بنابراین، بهتر است قبل از آغاز فرآیند درخواست ویزا، تمامی هزینه‌های پیش‌بینی شده و نیازمندی‌های مالی را به دقت بررسی کنید تا از همه جوانب مالی مطلع شوید.

مدارک مورد نیاز ویزای لیختن اشتاین

برای درخواست ویزای لیختن اشتاین، مدارک لازم باید به زبان مقصد ترجمه شده و توسط دارالترجمه رسمی تصدیق شوند. خوشبختانه، نیازی به گرفتن تائیدیه دادگستری یا وزارت امور خارجه برای مدارک ویزای لیختن اشتاین وجود ندارد. مدارکی که باید برای درخواست ویزای لیختن اشتاین ارائه دهید شامل موارد زیر می‌شوند:
  1. فرم درخواست ویزای لیختن اشتاین: این فرم باید به دقت پر شده و امضا شود.
  2. برگه تعیین وقت سفارت لیختن اشتاین: برای تعیین وقت مراجعه به سفارت، این برگه الزامی است.
  3. اسناد هویتی: اصل و ترجمه شناسنامه و کارت ملی مورد نیاز است.
  4. اسناد ملکی: اسناد ملکی اصلی و ترجمه آن‌ها به زبان مقصد لازم است.
  5. بیمه مسافرتی: بیمه با پوشش حداقل ۳۰ هزار یورو برای پوشش هزینه‌های پزشکی و اضطراری الزامی است.
  6. واچر هتل و رزرو بلیط هواپیما: برای اثبات اقامت و برنامه سفری.
  7. گردش حساب و تمکن مالی: نشان دادن توانایی مالی برای تامین هزینه‌های اقامت.
  8. دعوت‌نامه و برنامه سفری: اگر توسط شخص یا شرکت دیگری دعوت شده‌اید، دعوتنامه و برنامه سفری مورد نیاز است.
اطمینان حاصل کنید که تمامی مدارک مورد نیاز را با دقت و به موقع تهیه کنید تا فرآیند درخواست ویزا به سرعت و بدون مشکل پیش برود.

سفارت لیختن اشتاین در ایران

سفارت لیختن اشتاین در ایران موجود نیست. برای درخواست ویزای این کشور، باید به سفارت آلمان مراجعه کنید. ابتدا باید از طریق وب‌سایت سفارت آلمان وقت سفارت لیختن اشتاین را تهیه کنید. سپس به آدرس خیابان فردوسی، نبش کوچه برلن، پلاک ۳۲۴ در تهران مراجعه کنید. در اینجا می‌توانید درخواست ویزای لیختن اشتاین را ارائه کرده و اطلاعات لازم را برای پردازش ویزا ارائه دهید. با رعایت این مراحل و گرفتن وقت سفارت، می‌توانید فرآیند درخواست ویزا را آغاز کرده و به سفارت آلمان مراجعه کنید.

جمع بندی

درخواست ویزای لیختن اشتاین به‌طور مستقیم از طریق سفارت این کشور امکان‌پذیر نیست. برای این منظور، باید به سفارت آلمان مراجعه کرده و وقت سفارت لیختن اشتاین را از طریق وب‌سایت آنجا دریافت کنید. پس از دریافت وقت فوری ، مراحل درخواست ویزا را از طریق سفارت آلمان انجام دهید. اطلاعات لازم برای ارائه مدارک و پرداخت هزینه ویزا را در سفارت آلمان ارائه دهید.مدارک لازم را به دقت و به‌همراه خود داشته باشید تا فرآیند پردازش ویزا به‌سرعت انجام شود. با اتمام مراحل ویزا، می‌توانید در تاریخ معین به سفارت آلمان مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری درباره وضعیت ویزای خود دریافت کنید. در نهایت، با رعایت مراحل و راهنمایی‌های سفارت آلمان، می‌توانید بدون مشکلات و وقفه‌های اضافی ویزای لیختن اشتاین خود را دریافت کنید.https://maps.app.goo.gl/iuq1u4a7MjjEyA9r7 

دسترسی سریع به مطالب این مقاله

سایت وقت سفارت

سایت وقت سفارت به عنوان کارگزار وقت سفارت در تهران فعالیت دارد. برای درخواست ویزای اتحادیه اروپا و تایید مدارک متقاضیان، از مجموعه ما کمک بگیرید. سایت وقت سفارت مستقر در تهران با اخذ مدارک، درخواست ویزا و ارسال آن به تمامی سفارت خانه ها، روند بررسی درخواست ها را تسریع کرده است.

سایت وقت سفارت پس از بررسی مدارک، نتیجه پذیرش یا رد درخواست ویزا را اعلام می کند و ویزای مورد نظر برای افراد صادر می شود. رزرو وقت سفارت یکی از دغدغه های علاقه مندان به سفر به کشورهای خارجی به ویژه آلمان، ایتالیا، هلند و… است.

به دلیل حجم بالای درخواست‌ها و به‌ ویژه افزایش تعداد علاقه‌مندان به درخواست ویزا، بسیاری از سفارت‌ها در ایران نمی‌توانند به متقاضیان وقت ملاقات فوری یا سریع ارائه دهند.

به منظور ساده‌سازی رویه‌ها، سایت وقت سفارت تمامی مراحل درخواست، دریافت، تحویل مدارک را برعهده میگیرد تا متقاضیان کمتر درگیر روند پیچیده سفارت ها شوند.

در نهایت پس از تایید مدارک ویزای صادر شده، می توانید ویزای صادر شده را نیز از طریق سایت وقت سفارت دریافت کنید. برای تعیین وقت و تحویل مدارک ویزا به سایت وقت سفارت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *